ik heb deze versterker gekocht via dit forum, maar nu moet daar een versterker bij en ik heb ff geen idee welke.
Ik zit aan de ene kant te kijken voor een versterker waar ik later nog meer op kan aansluiten, maar dat kost weer wat . Een versterker voor alleen me sub is een stuk goedkoper, maar dan moet ik later bij de uitbreiding er weer 1 kopen.
Wat voor eisen moet ik stellen aan een versterker zodat ik het maximum kan halen uit me sub? of weet/heeft iemand er een goeie tekoop??
Welke versterker???
-
Twee losse zou ik doen, als dr dan eentje kapot gaat heb je er altijd nog een en als je er maar eentje hebt en die gaat kapot kost dat meer aangezien en je bent uitgespeeld. Twee losse dus!
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
ok. dan ga ik eerst even opzoek naar een versterker voor de sub
Bedankt voor de goede raad

Bedankt voor de goede raad
-
Als je twee dezelfde koopt kun je je kofferbak ook nog mooi symmetrisch maken 

Rally is NOT a crime!
hej simon,
als je iets leuks tegen komt, of als je iets gekocht hebt, hou ons graag op de hoogte, ben zelf ook op zoek naar een versterker voor mijn subje en speakers, dus ben nieuwsgierig
ik vroeg me trouwens wel af of je 2 versterkers direct kan aansluiten, of dat er extra stroom bijmoet ofzo, of een aanpassing?
alvast bedankt,
markus
als je iets leuks tegen komt, of als je iets gekocht hebt, hou ons graag op de hoogte, ben zelf ook op zoek naar een versterker voor mijn subje en speakers, dus ben nieuwsgierig

ik vroeg me trouwens wel af of je 2 versterkers direct kan aansluiten, of dat er extra stroom bijmoet ofzo, of een aanpassing?
alvast bedankt,
markus
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
Ook een leuk idee. moet ik ff naar kijken 

tuurlijk houdt ik jullie op de hoogte, markus16v. Wanneer alles erin zit, dal ik een paar foto's maken. Waarschijnlijk gaat van het weekend ook mijn spoiler er eindelijk op 

Ik heb er 1 gekocht hoor
[img]http://www.caradio.nl/images/gto2000.jpg[/img]
JBL GTO 2000
2/1 kanaals versterker
2 x 75 watt RMS @ 4ohm
2 x 110 watt RMS @ 2 ohm
220 watt RMS gebrugd
400 watt MAX
Frequentiebereik: 10 Hz 40 kHz
THD: 0,1 %
S/R-afstand: >92 dB
Extra Laag: 6 dB @ 45 Hz
Wisselfrequentie: 30 Hz 320 Hz
Ingangsgevoeligheid: 250 mV 4 V
Past perfect bij me sub
Morgen me sub ophalen en dan inbouwen!

[img]http://www.caradio.nl/images/gto2000.jpg[/img]
JBL GTO 2000
2/1 kanaals versterker
2 x 75 watt RMS @ 4ohm
2 x 110 watt RMS @ 2 ohm
220 watt RMS gebrugd
400 watt MAX
Frequentiebereik: 10 Hz 40 kHz
THD: 0,1 %
S/R-afstand: >92 dB
Extra Laag: 6 dB @ 45 Hz
Wisselfrequentie: 30 Hz 320 Hz
Ingangsgevoeligheid: 250 mV 4 V
Past perfect bij me sub

Morgen me sub ophalen en dan inbouwen!
Ooooh!! Ik kom er nu achter dat ik de pennsetjes kwijt ben waarmee ik me radio(Pioneer) los kan maken
Wat %$#%^$ zeg!

Wat %$#%^$ zeg!
Dat dacht ik ookChristian schreef:ga je toch even naar je buurman die heecft ze vast wel of iemadn anders bij je in de buurt

Dat wordt net ff te gek. Ik rij wel even langs de winkel waar de versterker vandaan komt. Daar verkopen ze ook radio's. Zullen ze die pioneer pinnetjes ook wel hebben (Hoop ik)Christian schreef:kom dan maar even langs oldenzaal ik heb ze wel
ok. ga ik proberen. ik hoop dat ze lang genoeg zijn[B4RTK3] schreef:met theelepeltjes (die kleine) ros je een pioneer radio zo eruit !

Mocht het nou niet lukken, dan wil ik ze dinsdag ook wel ff voor je meenemen hoor !!! Voor de zoveelste keer

-
Klinkt of je dat net iets te vaak gedaan hebt....[B4RTK3] wrote:
met theelepeltjes (die kleine) ros je een pioneer radio zo eruit !![]()

Mijn dunne theelepels waren alsnog te dik, maar de pinnen om het (oranje)slaghamertje vast te zetten werkte prima[B4RTK3] schreef:met theelepeltjes (die kleine) ros je een pioneer radio zo eruit !