Ben schreef:Dat bedoel ik dus en de meeste kunnen het niet hebben dat renaults roest hokken zijn.
Ik vind renaults leuke auto's maar verwacht er verder niet al te veel van zo kijk ik tegen Renault aan uit de jaren categorie van gtt t/m clio wat ik nu rij heb alleen nog maar roest gezien en gezeik met techniek. Maar dat is een keus die je maakt. Maar zorgt er wel voor dat ik niet merk gebonden raak aan zo'n merk. Volgende auto wordt gewoon een lancia delta evo. En dan kijk ik ook alleen maar prestatie en uiterlijk gericht.
Wat de kwalen zijn van die auto zie ik dan wel weer.
Snap niet waarom dat altijd van die eindeloos lange discussies onder renault freaks moet leiden.
Het gaat er bij mij om elke auto die ik koop zal ik met respect behandelen en netjes op de weg houden of het nou renault of welk merk die ik op zo'n moment ook mooi vind dat is gewoon mijn motto.
En heb er een hekel aan als er gezegt wordt dat renaults roest hokken zijn dat iedereen op zijn pik getrapt is want die kan gewoon de werkelijkheid niet verdragen.
Je zou je ook kunnen realiseren dat hier mensen zijn die wél een emotionele band hebben met een automerk,
in dit geval Renault. En dat is niet anders als je op andere autoforums gaat kijken.
En wat betreft de "werkelijkheid", deze zal voor jou weer anders zijn dan andere bezoekers,
een ieder heeft zijn eigen "werkelijkheid"