Afstandsbediening centrale deurvegrendeling

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Waarom zijn de op afstandbedienbare centraledeurvergrendelingen van Renault zo zwaar ruk (modellen tot lagunaII?)? Je moet je sleutel echt tegen de ruit houden wil je de deuren kunnen ontgrendelen.
Is hier iets aan te doen? Signaalversterker aan je sleutel?(ik denk aan een accupack van enkele kilo's aan je sleutelbos) of weet ik veel?
:p
-Matthy-

Je kan een andere afstandbedieningset kopen bij autostyle.
Meen iets van 140 gulden vroeger. ik heb hem zelf ook en die werkt radiografisch en niet infrarood.
werkt van 15 meter afstand ofsow. Er moet wel al centrale deurvergrendeling zijn.
Clio 16V=Alive again!
catrinus

Die van autostyle zijn echt ruk. Kun je beter 1 van vdo kopen. Die komt er bij mij ook in maar dan voor wat anders :lol: :lol:
There will be plenty of time to rest when your dead
Riël
Über-Spammer

Gewoon geen infrarood pakken. Krijg weer commentaar maar bij conrad zijn prima setjes te krijgen voor weinig. http://www.conrad.nl.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
ChrisClio16V

Ik ben de reservesleutel kwijt. Weet iemand misschien waar ik een andere kan krijgen voor de centrale deurvergrendeling. Wat gaat dit ongeveer kosten??
Armando

Ruzie om de sleutel... :wink:
Tazzman

Is er overigens een reden waarom de afstandsbieding bij mijn R19 16V phase I, bij de passagierszijde een groter bereik heeft dan bij de bestuurderszijde? Bij de bestuuderszijde moet ik hem echt tegen het glas houden terwijl ik de auto aan de andere kant van ruim 2 ~ 3 meter afstand op slot kan doen.

Enig idee waarom?
Armando

Check even ofdat het kapje van je ontvanger vies is van binnen of buiten..
Anonymous

misschien zit je ontvanger niet goed.

ff tsjekke en gelijk beetje glassex
Peter @ Malta
Contacteer:

Nooit geweten dat ze voorheen optisch werkten. De mijne werkt perfect en als je een stuk hoger zit dan je auto (vrij gemakkelijk als je op de bastions van een oude citadel staat en je auto beneden is geparkeerd) werkt 'ie gemakkelijk zo'n 30 tot 40 meter.

Wat een beetje vervelend was, was dat ik hem daarna niet meteen weer op slot kreeg. :)

- Peter
Plaats reactie