[clio 16v] Spruitstuk (de)monteren

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Jasper16v

Iemand ervaring met het (de)monteren van het spruitstuk zonder het blok eruit te halen ??
Heb niet echt behoefte om enkel het blok eruit te moeten halen voor het spruitstuk en heb hier ook de tools niet voor.

Het zal wel krap werken zijn, maar het gaat erom of het kan. Het hoeft niet binnen een uur geklaard te zijn :)

Mickael zei dat het wel kan zonder het blok eruit te halen, maar dat het wel k*t werk is ivm boutjes die kunnen afbreken.

En enkel blok eruit halen voor spruitstuk kan ook niet echt uit lijkt me...of ik moet direct meer aanpakken...ideen ?
Anonymous

Koop een bussie WD40, zooitje giga inspuiten, op laten drogen, nog een keer inspuiten. daarna bocht loshalen en kun je beginnen met losdraaien boutjes, soms komen de draadeindjes mee erui maar dat geeft niet. Met een knikgewrichtje kom je ver. Belangrijkste is dat je em goed inspuit, beetje erop kloppen en dan pas draaien.
Jasper16v

ik spuit er wel 2/3 week lang om de dag wd40 op

maar volgens jou wil het dus wel zonder het blok eruit te halen ?

het huidige spruitstuk bestaat dus uit 2 delen ?
Marc

inlaat of uitlaat-spruitstuk????

Cheers 8)
Diwwek

uitlaat gaat et over ;)
Anonymous

Moet zeker te doen zijn zonder blok eruit, zorg dat je een knikgewrichtje hebt voor doppenset en twee lengtes verlengstukken.
Plaats reactie