De mijne is parelmoer geel. Niet te zien op de foto helaas maar als je een sport spider tegenkomt in parelmoer geel dan weet je precies welke kleur mijn gte heeft
There will be plenty of time to rest when your dead
catrinus schreef:De mijne is parelmoer geel. Niet te zien op de foto helaas maar als je een sport spider tegenkomt in parelmoer geel dan weet je precies welke kleur mijn gte heeft
Nou paul, neem maar van mij aan dat die GTT ook Azzura Nuvuola is hoor. Ik weet nml toch echt wel welke kleur mijn wagen heeft! Het kleurverschil tussen de foto's zit hem in het licht -> de GTT is in de volle zon genomen, en de 156 in een beetje bewolk weer. Vandaar dat je bij de 156 meer de gouden gloed krijgt, en wat minder bluawig.
Is wel mogelijk, alleen niet in elke kleur denk ik..
Je kan ook alle foto's op de sites bekijken.. misschien doe je daar nog ideen op..
Waat ik heeellll erg KOEWLL vind is een beetje blauwpaarsig die veranderd als je er vanaf een andere kant naar kijkt.. Beetje kameleon-achtig. maar jah wie ben ik om in jouw portemonnee te kijken
Dat is waar, maar zolang het jouw schuld niet is.. dan krijg je wel bijna alles wel vergoed..
Ik weet nog wel een redelijk goedkope spuiter voor je.. Die zit sinds kort in Den Helder. Echt een TOPspuiter, hij heeft ook een auto van een vriend van me gespoten. Ik kan je wel een foto van zijn auto sturen (het is een opel --> sorry ) maar misschien is die kleur ook wat voor je??
ehmmmmmmm ik moet het exacte adres ff voor je navragen, maar ik ga binnenkort zelf ook naar hem toe, want ik wil mijn achterramen zwart laten spuiten..... ik zal het zo snel mogelijk voor je nakijken en dan laat ik het weten. Als ik het vergeet dan moet je me gewoon een PM sturen
Maar, wat anderen net ook al zeggen, het is jouw auto! Kies dus een kleur die jezelf gaaf vind!
Let wel op want een kleur die jij het einde vind kan een ander weer oerlelijk vinden. Denk er dus wel aan dat als je hem in een hele extreme kleur spuit het misschien wel moeilijker wordt als je hem ooit wilt verkopen.
Laatst gewijzigd door Chris op do 24 apr 2003 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Marko schreef:Ja ik ben toch niet meer van plan om het te gaan verkopen . Ik rij hem helemaal op...daarom vind ik het ook de moeite waard om hem te spuiten...
GTT__Geert schreef:Is wel mogelijk, alleen niet in elke kleur denk ik..
Je kan ook alle foto's op de sites bekijken.. misschien doe je daar nog ideen op..
Waat ik heeellll erg KOEWLL vind is een beetje blauwpaarsig die veranderd als je er vanaf een andere kant naar kijkt.. Beetje kameleon-achtig. maar jah wie ben ik om in jouw portemonnee te kijken
ja idd heel erg mooie kleur...alleen wat ik al heb gezegd...je krijgt nooit meer je kleur terug als je schade rijdt ...
Als ik dit zo zie zou ik het zo willen doen
Ik heb van een leverancier van m'n pa begrepen dat als je schade krijgt met zo'n kameleon kleur dat niet de hele auto overgespoten hoeft te worden maar slechts 1 deel, b.v. een spatbord.
marcel16v schreef:Ik heb van een leverancier van m'n pa begrepen dat als je schade krijgt met zo'n kameleon kleur dat niet de hele auto overgespoten hoeft te worden maar slechts 1 deel, b.v. een spatbord.
Dat bedoel ik nou ook, als je dus 1 deel schade hebt ga je echt kleur verschil zien en dat vind ik echt zonde...
Marko schreef:ja idd heel erg mooie kleur...alleen wat ik al heb gezegd...je krijgt nooit meer je kleur terug als je schade rijdt ...
Als ik dit zo zie zou ik het zo willen doen
?????.. De skirts en andere bumperdelen zijn 2 dagen later gespoten.. Zie jij het verschil?
Gewoon onthouden hoeveel lagen er overheen zijn gegaan. 100% verdunnen, dus dat is wel te onthouden.
marcel16v schreef:Deze kleuren zijn echt wel te betalen, alleen is het zo dat vakwerk nu eenmaal geld kost.
Ze zijn idd wel te betalen maar het vakwerk kost in verhouding ongeveer 2 x zoveel omdat de auto heel strak moet zijn wil je geen rare kleureffecten krijgen en dat kost veel tijd en tijd is geld.