[Clio]Uitlaat systeem

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Kees_X

Heej mensen,

Ik ben al eens een beetje aan het kijken hoe ik m'n Clio op ga leuken :P en eens aant kijken naar een mooie nieuwe uitlaat. Iemand een tip naar watvoor iets ik et best kan kijken kwa merk enz... iets waardoot ik ook wat meer vermogen krijg!

Alvast bedankt heej...!
Stefijn

verwacht er maar niet teveel van, van die vermogenstoename

Dan is een uitlaat hooguit de puntjes op de i in een totaalpakket om je auto aan te pakken.

Verder is het maybe leuk vor het geluid
Kees_X

Stefijn schreef:verwacht er maar niet teveel van, van die vermogenstoename

Dan is een uitlaat hooguit de puntjes op de i in een totaalpakket om je auto aan te pakken.

Verder is het maybe leuk vor het geluid
Ja dat had ik ook al begrepen, maar ach met een mooie sound lijkt het tog al of je wat harder gaat :)
Jasper16v

als je budget het toelaat zou ik voor een enkele devil pijp ±80mm gaan, mooi geluid, ziet er goed uit

en Frans natuurlijk :)
Kees_X

Jasper clio 16v schreef:als je budget het toelaat zou ik voor een enkele devil pijp ±80mm gaan, mooi geluid, ziet er goed uit

Klinkt goed en ziet er ook goed uit idd, maar aan wat voor prijzen moet ik dan denken... en waar kan ik et best gaan kijken voor zoiets?
waterwacht

Ik heb een rvs devil uitlaat op de kop getikt voor 200 euro's. Was van een, van voren in mekaar geprakte auto geweest.
Is wel een koopje geloof ik. Heb gekeken in een devil boekje. Maar die prijzen zijn toch wel meer als 200 euro.

Verder is mijn kat ertussen uit. Maar daar ben ik niet zo tevreden over. Het is nu zo dat de devil ontzettend gaat roken bij een bepaald toerental.

Ga em nou chippen of evt. een devil de-kat ofzoiets.
marcel16v

Moet je even kijken voor supersprint en dan vragen naar de powersprint/ supersport lijn. Vanaf kat kost mij dit € 350.00 :) (voor een 19 16V), staat garant voor een mooi geluid. Dit is wel iets onder de normale verkoopprijs, reken er nog ong. 20% bij.
wouter 16v

Kees_X schreef:
Jasper clio 16v schreef:als je budget het toelaat zou ik voor een enkele devil pijp ±80mm gaan, mooi geluid, ziet er goed uit

Klinkt goed en ziet er ook goed uit idd, maar aan wat voor prijzen moet ik dan denken... en waar kan ik et best gaan kijken voor zoiets?
Bij Maarten Hendriekx, die woont in Sas van Gent, hier heb je zijn nummer 0651373846
Plaats reactie