hallo mensen, ik heb sinds kort mijn aloude < lees zeer oude> versterker uit de kast gehaald,heeft het een tijdje gedaan en hoe,flink knallen met dat ding,nou moest laatst ff de kinderwagen in de gt ,dus moest subkast eruit en versterker afkoppelen,daarna weer alles aangesloten en wat blijkt, geen geluid meer ui de sub???????
versterker heeft stroom want het lampje brand , maar er komt gewoon geen geluid uit????,andere box aangesloten ook 3 maal nix????
moet ik hieruit concluderen dat mijn bejaarde versterker r.i.p is of ken het ook nog aan wat anders liggen ????
greetz marco
versterker probleem
-
- Contacteer:
Je kan ff kijken of je audio kabeltje nog goed is.
Je massa kabel kan ook nog weleens een probleem zijn.
Is de weerstand tussen massa van de versterker en je massapunt van de auto wel nagenoeg 0 ohm.
Je massa kabel kan ook nog weleens een probleem zijn.
Is de weerstand tussen massa van de versterker en je massapunt van de auto wel nagenoeg 0 ohm.
-
mischien een kabelbreukje of slechte verbinding in stekker?
kan van alles zijn:
- audiokabel tussen radio en versterker
- uitgang van je radio
- ingangen versterker
- uitgangen versterker--> verkeerd aangesloten kan ie wel eens kapot gaan
- speakerkabel
van alles eigelijk. als je een speaker hebt en je houd em met de draden op de audiokabel van de verstaerker doet ie dan wat? dan is dat in ieder geval oke.
- audiokabel tussen radio en versterker
- uitgang van je radio
- ingangen versterker
- uitgangen versterker--> verkeerd aangesloten kan ie wel eens kapot gaan
- speakerkabel
van alles eigelijk. als je een speaker hebt en je houd em met de draden op de audiokabel van de verstaerker doet ie dan wat? dan is dat in ieder geval oke.
mensen het is opgelost ,en wat was het nu zullen jullie wel denken ,nou ik ga jullie uit jullie droom helpen
,ik was toevalig wat in de auto aan het kloten en had de radio aan,moest ff wat veranderen qua instelling,ik drukken ,kom ik me toch niet langs een woordje subwoofer
,en dat stond op off,ik denk laat ik hem eens op on duwen ,en ineens BOEM BOEM BOEM BOEM
,dat was dus mijn probleempie had de sub niet aan staan op de radio functie
greetz marco

greetz marco
je wil niet weten hoe vaak ik die draadjes in me handen heb gehad , en weer los , en weer vast ,man ik werd helemaal gek ervan ,maar het is nu opgelost , en ik ben weer een stuk wijzer op het gebied van audiomartin rs schreef:haha das een mooie haha das klote als je dan al je bedrading nakijkt

greetz marco