-
- Über-Spammer
hoezoo niet ??
Zooo afgezaagd dat Reno Tjoening Klub :-*

Je bent daar alleen officieel lid als je de snelste Renault uit de serie hebt(R5GTT, ClioRS, Clio16V).Maik (WOOFER) schreef:hoezoo niet ??
Met een R5GTE, ClioS, Clio2 1.6-16V of bijvoorbeeld een Renault 5 5drs of een Clio Baccara of ClioRSI ben je geen officieel lid, maar een symphatisant. Je hebt dan namelijk geen officiele clubauto.
Als symphatisant heb je bijvoorbeeld geen stemrecht bij een algemene ledenvergadering.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
En dat heb ik dus mogen aanhoren,in mijn buurt woont een crs lid,ik ben dr langs gegaan toen die bezig was aan zn r5at,na wat bebabbel keek die eens naar mn r19,vroeg of het een 16v was,ik zeg nee,oh ja dan kan je alleen spectator kon worden als ik lid zou worden.Chris schreef:Je bent daar alleen officieel lid als je de snelste Renault uit de serie hebt(R5GTT, ClioRS, Clio16V).Maik (WOOFER) schreef:hoezoo niet ??
Met een R5GTE, ClioS, Clio2 1.6-16V of bijvoorbeeld een Renault 5 5drs of een Clio Baccara of ClioRSI ben je geen officieel lid, maar een symphatisant. Je hebt dan namelijk geen officiele clubauto.
Als symphatisant heb je bijvoorbeeld geen stemrecht bij een algemene ledenvergadering.
Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat dat gelukig niet het geval is in DEZE club

ook al heb ik het vermogen van een grasmaaier
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
De Williams kwam pas twee jaar later op de markt.Tom schreef:en de clio 1.8 16v is niet eens de snelste uit die serie. Whahahah, wat een lozers daar zeg :-*
Sinds kort zijn de R11T en de R21T/TQ clubauto's. Dat waren ze voorheen ook niet.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
Omdat je een 16v heb kan je dus wel lid worden,ik mis 8 kleppen,dus kan ik niet lid worden.Tom schreef:en de clio 1.8 16v is niet eens de snelste uit die serie. Whahahah, wat een lozers daar zeg :-*
sorry dat vind ik dus bulls***t
reno is een reno vind ik
-
- Moderator
- Car: MB
maar Chris zei dat je alleen echt lid kunt worden als je de snelste reno uit de serie hebt. En aangezien een williams de snelste is uit de serie...........................ach ja, het is en blijft gewoon een krom en stom systeem
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
op die manierChris schreef:De Williams kwam pas twee jaar later op de markt.Tom schreef:en de clio 1.8 16v is niet eens de snelste uit die serie. Whahahah, wat een lozers daar zeg :-*
Sinds kort zijn de R11T en de R21T/TQ clubauto's. Dat waren ze voorheen ook niet.
-
- Contacteer:
De hele regel die gaat over welke uitvoering je moet hebben vind ik krom,je ziet hier wel duidelijk dat ook de traagere modellen mooi gemaakt kunnen worden.
Ik wil hiermee de 16v's niet aanvallen,maar de manier hoe ze tegenover een kleiner/trager model staan vind ik raar.
Ik wil hiermee de 16v's niet aanvallen,maar de manier hoe ze tegenover een kleiner/trager model staan vind ik raar.
Laatst gewijzigd door chris-mc op do 24 apr 2003 9:50, 1 keer totaal gewijzigd.
dus zou ik daar(crs) lid kunnen zijn met mijn 21T,dat ze die lidkaart steken waar de zon nie schijnt
,met zo een systeem

-
- Contacteer:
Ik denk,jij typtgille schreef:dus zou ik daar(crs) lid kunnen zijn met mijn 21T,dat ze die lidkaart steken waar de zon nie schijnt![]()
,met zo een systeem

x factorTom schreef:ik gok dat leeftijd en nog 1 bepaalde factordaar ook veel mee te maken hebben

x factorMerijn schreef:Die 'bepaalde factor' zul je toch echt effe nader moeten toelichten. Ik vat 'm niet, namelijk...Tom schreef:ik gok dat leeftijd en nog 1 bepaalde factordaar ook veel mee te maken hebben
Op zich is ut krom enzo, maar beide clubs hebben ook een andere doelstelling. Bij ons is de doelstelling veel breder. Renault Tuning Club het gaat dus onder andere om het tunen van je renault! Bij hun gaat het meer om de exclusiviteit van de "snelle renaults" alleen jammer dat ze zo slecht geinformeerd zijn. Ik bedoel als je pas sinds kort de 21 TQ en de 11T als "snelle renault" beschouwd weet je niet waar je het over hebt denk ik. Net zoals dat ik gehoord heb dat iemand met een GTT met Evo-kit niet lid mocht worden omdat ie niet origineel genoeg meer was! En iemand met een R9 Gt-turbo (op kenteken, was enig in zijn soort, nooit echt verkocht in NL was een proefversie ofzo) mocht ook geen lid worden, terwijl het toch een origineel renaul (sport) wagen is/was. Maar ja, laat ze lekker wij zijn toch veel leuker...whehehehe!chris-r19 schreef:De hele regel die gaat over welke uitvoering je moet hebben vind ik krom,je ziet hier wel duidelijk dat ook de traagere modellen mooi gemaakt kunnen worden.

het gros van de
CRS / RTC 'ers:
orgineel houden / tunen
wegbrengen / zelf proberen
ouwe mannen / new generation
modeldiscriminatie / iedereen welkom
geldpest /geld tekort
papier / www
vorige eeuw / deze eeuw
:-* /
CRS / RTC 'ers:
orgineel houden / tunen
geldpest /geld tekort
papier / www
vorige eeuw / deze eeuw

robert schreef:het gros van de
CRS / RTC 'ers:
orgineel houden / tunen
geldpest /geld tekort
papier / www
vorige eeuw / deze eeuw

Don't walk the grass... smoke it
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
robert schreef:het gros van de
CRS / RTC 'ers:
orgineel houden / tunen
geldpest /geld tekort
papier / www
vorige eeuw / deze eeuw
Ehh wat was de naam van deze club ook al weer??? ik heb nu zo veel verschillden gezien maar RTC??? komt me niet bekend voor

Gr.FRits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
Merijn schreef:Die 'bepaalde factor' zul je toch echt effe nader moeten toelichten. Ik vat 'm niet, namelijk...Tom schreef:ik gok dat leeftijd en nog 1 bepaalde factordaar ook veel mee te maken hebben
die factor slaat op de personen zelf. Ik wil natuurlijk niet alle leden over 1 kam scheren, maar ik heb weinig goede verhalen gehoord
Ben het helemaal met je eens op 1 ding na!robert schreef:het gros van de
CRS / RTC 'ers:
orgineel houden / tunen
geldpest /geld tekort
papier / www
vorige eeuw / deze eeuw
orgineel houden / tunen
geldpest /geld tekort
papier / www
vorige eeuw / deze eeuw

Clio 16v.....
Ik ken iemand die een paar jaar geleden zijn 16V behoorlijk mooi had gemaakt met anders bumpers en velgen, die persoon werdt gewoon uitgelachen door een paar bestuursleden omdat z'n auto niet meer orgineel was.Tom schreef:en de clio 1.8 16v is niet eens de snelste uit die serie. Whahahah, wat een lozers daar zeg :-*
CRS. :-* :-* :-* en nog eens :-*
Je hebt een bepaalde inhoud in je club, en als je daar niet in hoort moet je er niet bij gaan, en niet erover lopen zeiken. Ik vind 't ook dom uit zien als er 100 tiptop originele renaultjes staan en sta je daar met je uitgebouwde 16v.
-
- Moderator
maar ze doen zich wel voor als leuke gezellige sportieve reno club met veel bijeenkomsten. voor mijn RTC tijd ben ik ook bijna lid geworden van CRS (heb hier thuis nog steeds een aanmeldformulier liggen), maar heb dat toen toch maar niet gedaan.
-
- Moderator
- Car: Megane
juistMarcel B. schreef:euhhhhhhhhhhhhh mja...
Renault Tuning Club!