Om een mooie stand te kunnen bouwen op speed hebben we veel spullen nodig. Waarschijnlijk zal er iets met trussen gedaan worden, maar de voorrijkosten (plus op en afbouw) zijn voor ons al veel te hoog.
Dus proberen we zelf e.e.a. te regelen, met opbouw en vervoer. Het zou ideaal (cruciaal) zijn als we een aanhanger kunnen lenen van iemand om donderdag heen en weer te rijden tussen breda en rosmalen. en maandag (of zondag) om weer terug te rijden.
Het zijn waarschijnlijk trussen van ong. 2 meter en hij zal getrokken gaan worden door een peug, dus dubbelassers met grote laadvermogens hebben we niet zoveel aan. Tenzij het met chauffeur en wagen is dan staat er een kratje bier koud en is er een mooi RTC trui/overhemd of T-shirt beschikbaar !
als je een aanhanger hebt en ons wilt helpen neem dan svp contact op met Pieter Grosfeld.
Het kan ook wel via boedelbak.nl maar als iemand er een heeft staan is dit wel zo makkelijk.
Te leen gevraagd: aanhanger opbouw Full Speed
HAH ik rij mooi niet met mn kar... ben gisteren met een citroen erop geschaard op de autoweg bij arnhem... auw gat in mn kop en erg last van mn nek
....
Duzzz als er nog andere sjofeurs zijn-->> GRAAG

Duzzz als er nog andere sjofeurs zijn-->> GRAAG

Never drive faster than your guardian angel can fly...
nee ik moest een auto ophalen van een maat, die zwarte zx waar ik mee bij jou was.. weet je nog??
Die stond op de hanger toen hij begon te glijden en bijn over de kop sloeg.... FOUTJE!!
Die stond op de hanger toen hij begon te glijden en bijn over de kop sloeg.... FOUTJE!!
Is OK, er is een auto met trekhaak.Christian schreef:ik kan mischien wel een aanhanger rgelen
maar past niet achter men auto![]()
stuur ff een PM naar Pieter, die regelt het verder. (hij had vandaag geen internet dus daarom heb ik het topic ff anagemaakt)
Nope die zx niet die zit van achteren in elkaar(hij stond dus achterstevoren op de kar-->>
) Maar de trekker van de kar is per total verklaard.. Gelukkig stond mijn cliootje er niet op...