[R5]auto toto

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Emiel5

Ze hebben gvd gisteren mijn 5je toto gereden :(
Reed ik daar op een kruispunt rechtdoor nadat ik groen licht had gekregen slaat er een of andere engelsman in z'n lompe 4x4 zonder mij te zien af en ramd hem zo linksvoor erin. schade (voor scherm links, motorkap, radiateur, subframe krom, balken??)
het is in ieder geval meer schade dan de waarde van de auto. Ik heb zo ongeveer 3 jaren rond gereden in mijn auto, ik moet zeggen dat ik met pijn in mijn hart hem dalijk weg moet doen. Het is dan geen gt-turbo, het is een tr, maar het doet me toch wel zeer... :(
Ik was dus kei pissed op die vent, heb maar gelijk 0900-tuig gebeld met de mededeling dat er een verkeerschaos was ontstaan (was niet het geval maarja anders komen ze dus niet), politie heeft een rapport opgemaakt dus dat zit allemaal wel snors..
Nu maar wachtten wat de expert er voor wil geven, ik hoop dat dit nog een aardig bedragje zal zijn.
Weet iemand misschien een site waarop ik mijn dagwaarde kan berekenen, gratis te verstaan. Ik heb wel een paar site's gevonden maar daar moets je 5 pleuro betalen om dit te zien, dan wacht ik wel op de taxatatie. Ben op het moment dus autoloos :( :( :( , als ik mijn ca$h heb dan ga ik kijken naar een andere renault..
Heeft iemand misschien nog voor een zacht prijsje (arme student :p ) een occasion staan??
Ik houd me aanbevolen...

gr. Emiel
Marko

Het belangrijkste is dat je er zelf goed vanaf bent gekomen...zo veilig zijn die 5jes niet :D succes met zoeken van een andere bak...
Laatst gewijzigd door Marko op di 22 apr 2003 17:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Da's knap klote Emiel. Suc6 met het zoeken naar een andere auto.
ronald clio

jah das zwaar klote!!
ik heb anders nog een hele mooie blauwe 5 tl te koop voor je...
:wink:

groeten van ronald!
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

baluh man suc6 met de verdere afloop
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Arg dit zuigt echt :(

Suc6 met de verdere afloop.
Rudo

Das flink balen man!

Je moet gewoon ff op Marktplaats kijken, daar vind je meerdere 5-jes onder de 500 euro.
Matijs
Contacteer:

He sjit man :(
Je was nog niet begonnen aan de ombouw van je interieur of wel? Anders baal je helemaal...
Misschien nu maar meteen een GTT kopen? :wink:
Emiel5

Ja is idd klote :(
Kwam dus net van jou af met mijn dashbord, daar heb ik dus op het moment niks meer aan...
Eerst eens even afwachtten op wat voor bedrag mijn wagen wordt getaxateerd, hopelijk is dat nog een mooi prijsje.
Dan weet ik wat mijn budget is, en een gt-turbo zou natuurlijk een ideale opvolger zijn >-) :p .
Vos

sterkte man! :wink:
Clio 16v.....
Plaats reactie