Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Chris schreef:Dat meen je niet!
Weten jullie zeker dat het niet iets anders is? Zo'n blokkie kan bij stationair draaien toch niet ineens vastlopen zeker? Gelijk maar een revissieblokje dan zeker? Balen zeg..
Wat was er met de GT van Tjabel? Niets ernstigs hoop ik?
Is Jochem's GT al bijna klaar?
Jochem's GT gaat de goede kant op, ze zijn m al aan t strak maken
Tjabel's GT heeft een grote beurt gehad+kleppen stellen, en die loopt nu echt goed en netjes....
Tja en ik heb t op het moment iets minder, maar ook dat komt weer goed....
ja gelukkig staat ie er al 3 weken
ze zijn er nu pas aan begonnen temminste ik zag wat PLAMUUR vlekjes
ik hoop binnen 3 weken klaar met spuiten , dan nog maar ff opbouwen , van af NIETS . zucht !
Chris schreef:Dat meen je niet!
Weten jullie zeker dat het niet iets anders is? Zo'n blokkie kan bij stationair draaien toch niet ineens vastlopen zeker? Gelijk maar een revissieblokje dan zeker? Balen zeg..
Wat was er met de GT van Tjabel? Niets ernstigs hoop ik?
Is Jochem's GT al bijna klaar?
Jochem's GT gaat de goede kant op, ze zijn m al aan t strak maken
Tjabel's GT heeft een grote beurt gehad+kleppen stellen, en die loopt nu echt goed en netjes....
Tja en ik heb t op het moment iets minder, maar ook dat komt weer goed....
ja gelukkig staat ie er al 3 weken
ze zijn er nu pas aan begonnen temminste ik zag wat PLAMUUR vlekjes
ik hoop binnen 3 weken klaar met spuiten , dan nog maar ff opbouwen , van af NIETS . zucht !
Dus ze werken er niet echt vaak aan. Zorg wel dat het niet zo'n lang plan wordt als bij de mijnes Jochem, dat wordt op een gegeven moment echt irritant. Heb je een data afgesproken dat hij klaar zou zijn?
Marco V schreef:ben toen doorgereden naar leiden en daar zag ik ook niemand
Ik zag je wel ff in Leiden.
uuuhhhh ik jou niet
Ik zag eerst alleen je auto bij de ingang staan. Ik ree een rondje en toen stapte je in. Ik was toevallig ff in de buurt, dus vandaar dat ik een rondje ree over het terrein.
Die Audi A4 van Joopie staat in de autoweek, daar hebben ze een paar auto's over Optische Tuning.
Foto van die Audi op "het rooie dorp" met zn plannen voor de toekomst, en een verhaaltje door hem over zn auto....
Ivo8hoven schreef:Die Audi A4 van Joopie staat in de autoweek, daar hebben ze een paar auto's over Optische Tuning.
Foto van die Audi op "het rooie dorp" met zn plannen voor de toekomst, en een verhaaltje door hem over zn auto....
Wel lache
Hey lachen, ik zal hem straks ff halen!
Is hij nog veel van plan dan? Ik zag van de week wel dat zijn bumper op half 11 hang. Het blijft wel een superstrakke A4 zeg!
jochem de haas schreef:chris ,
als het goed is eind april en maximaal uit lopend naar half mei .
ik moet hem nog opbouwen enz en ik wil graag nog ff een maand in nl rijden voordat ik hem meeneem naar france .
Gaaf hoor! Eindelijk. Ik zou zeggen doe rustig aan, ga het niet overhaasten, want..Haastige spoed is zelden goed! Rij maar es langs in Boreft als die klaar is, kunnen we aan de zwarte beginnen! Als ik dan nog niet aan het verbouwen ben..Zucht..
en jullie zijn allemaal mietjes die vroeg naar huis gaan. in bodegraven stonden wij toch ook altijd tot zeker na 2400 BUITEN in weer en wind
Ho ho. Ik was één van de laatsten die weg ging en ik moest nog 2 uur rijden voordat ik weer thuis was. De rest gingen eerder pleite. Als je 5 minuten eerder was geweest had je mij nog getroffen bij de Texaco.
Maik (WOOFER) schreef:Waar is het volgende week vrijdag ?
PS: kunnen we die hobbels niet weghalen in bodegraven
al geprobeerd eroverheen te komen?
Wil het wel proberen, maar betaal jij de schade als ik die oploop??
Maik, je bent toch geen wijf man..
Matthijs kwam er ook overheen, en die was ook vrij laag.
Als je rustig rijdt is het best te doen, nog een paar weekies en dan zijn ze weg, als het goed is. Zal straks ff kijken.
Maik, ik vind laag ook erg gaaf. Maar als je zo laag bent dat je er niet normaal mee kunt rijden...Dat werkt toch niet?
Je hebt hem voor dagelijks gebruik, straks moet je ergens heen en dan kan je er niet komen.. Veerboot naar Texel ofzo.. Daar had ik zelf altijd wat problemen. Of een woonerf ergens..
Chris schreef:Maik, ik vind laag ook erg gaaf. Maar als je zo laag bent dat je er niet normaal mee kunt rijden...Dat werkt toch niet?
Je hebt hem voor dagelijks gebruik, straks moet je ergens heen en dan kan je er niet komen.. Veerboot naar Texel ofzo.. Daar had ik zelf altijd wat problemen. Of een woonerf ergens..
te laag is idd ook niet prettig en zeker niet handig. Je doet het dan eigenlijk gewoon voor het mooie, maar je moet erg veeeeeeel comfort inleveren (en je maakt mij niet wijs dat dat niet erg is, want dat is ook best wel eens fijn).
En ja, die drempels zijn aan de stijle kant maar ze hebben wel hun doel bereikt
Het zijn zeker tering dingen daar in Bodegraven
Maar uh ik KWAM er ook altijd overheen, en Tjabel had volgensmij ook geen problemen, en die is toch ook aardig laag