De Onbekende Renault.
kijk jij nou maar uit willem anders kom ik ff langs 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Bij de FNG?-Ray- schreef:kijk jij nou maar uit willem anders kom ik ff langs

nee daar is het lekker druk 

-
jij ook al nog nooit gespot!?Rudo schreef:Ok, omdat ik nóóit gespot wordt:
Morgen, maandag dus, 2e paasdag, begeef ik mij in een witte 5 GT turbo om 14.00 uur vanaf Purmerend naar Amersfoort. Om ongeveer 19.00 uur zal ik dezelfde weg terug afleggen.
Zegt het voort, zegt het voort, en spót mij nou eens een keer!![]()
![]()
Hoho Ray, ik heb je toch een x gespot, zelfs met foto-Ray- schreef:ik rij GVD ook heel bederland door en kom overal, en niemand spot mij![]()

ow ja 

-
Alvast gespot:
Rudo die van Purmerend naar Amersfoort rijd in witte 5 GT Turbo.
Ray in z'n 5 GT Turbo op de snelweg richting Rotterdam.

Rudo die van Purmerend naar Amersfoort rijd in witte 5 GT Turbo.

Ray in z'n 5 GT Turbo op de snelweg richting Rotterdam.

-
In Breda op de singel ter hoogte van het kruispunt bij Biggelaar verf zat ik achter een zwarte renault19 16v met RTC sticker op de achterruit. Ik zwaaide nog 

Laatst gewijzigd door frank_williams op ma 21 apr 2003 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
In Hellum stond vanmiddag een witte Renault Fuego.
Zag er wel netjes uit.
Zag er wel netjes uit.
In Zegge,NB,
een williamsblauwe 19 16v
2x dubbele DTM pijp in bumper.
Kentekenplaat ook op de bumper.
Babyblauw/parlemoer Clio RS met Elia kit.
Beide auto's zien er strak uit..
Even een keer weggeef stickers scoren dan kan ik ze onder de ruitenwisser doen.
een williamsblauwe 19 16v
2x dubbele DTM pijp in bumper.
Kentekenplaat ook op de bumper.
Babyblauw/parlemoer Clio RS met Elia kit.
Beide auto's zien er strak uit..
Even een keer weggeef stickers scoren dan kan ik ze onder de ruitenwisser doen.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Vandaag gespot op het Industrieterrein in Lopik bij de Autocross:
Renault 19 16V
FJ-JN-49
Blauw met., verder org. en wat vies
Renault Clio 16V
TD-??-36
Blauw met., Dikke Remus, laag, en Willie velgen(ex Tjabel)
Renault Clio 16V
RT-ZV-36
Zwart, nette velgen, sport pijp, zag er netjes uit
Renault Clio 16V
??-??-?? (even vergeten)
Rood, standaard schoepen velgen
T was dus aardig druk met Renault rijders (alleen toeschouwers
)
Er reed in de vrije klasse wel een Renault 5 GTL mee, zonder kenteken, antrecietgrijs
Jammer niet gewonnen.....!!
Renault 19 16V
FJ-JN-49
Blauw met., verder org. en wat vies
Renault Clio 16V
TD-??-36
Blauw met., Dikke Remus, laag, en Willie velgen(ex Tjabel)
Renault Clio 16V
RT-ZV-36
Zwart, nette velgen, sport pijp, zag er netjes uit
Renault Clio 16V
??-??-?? (even vergeten)
Rood, standaard schoepen velgen
T was dus aardig druk met Renault rijders (alleen toeschouwers

Er reed in de vrije klasse wel een Renault 5 GTL mee, zonder kenteken, antrecietgrijs
Jammer niet gewonnen.....!!
Ik ben vandaag in Haarlem en Zandvoort geweest, om te kijken naar een auto voor een vriend van mij. We waren helaas niet met mijn 19, maar met zijn Audi 80, dus ik zal vast niet gespot zijn
Maar IK heb vandaag wel een hoop mooie renaults gezien:
- Renault 19 16V phase 2, was blauw, en reed rond 12:00 bij de rotonde voor de phohi flat in Huizen
- Renault clio2 RS in Haarlem, blauw, was rond uurtje of 14:30 ofzo.
- Renault clio 16V, zwart, en stond paar straten verder bij het cirquit in Zandvoort
- Renault clio 16V, blauw, en stond op de parkeerplaats aand de kust iets verderop bij het cirquit in Zandvoort
- Renault 19 16V chamade phase 2, blauw, stond bij tankstation, vlak naast cirquit. Kon wel wasbeurt gebruiken.
- Renault 21 Turbo phase 1, zilver, reed op de A10 t.h.v afslag S108 (vlak bij de RAI)
Ik heb geen RTC stickers kunnen ontdekken helaas, en ik had ze ook niet bij me.
Gr Bart

Maar IK heb vandaag wel een hoop mooie renaults gezien:
- Renault 19 16V phase 2, was blauw, en reed rond 12:00 bij de rotonde voor de phohi flat in Huizen
- Renault clio2 RS in Haarlem, blauw, was rond uurtje of 14:30 ofzo.
- Renault clio 16V, zwart, en stond paar straten verder bij het cirquit in Zandvoort
- Renault clio 16V, blauw, en stond op de parkeerplaats aand de kust iets verderop bij het cirquit in Zandvoort
- Renault 19 16V chamade phase 2, blauw, stond bij tankstation, vlak naast cirquit. Kon wel wasbeurt gebruiken.
- Renault 21 Turbo phase 1, zilver, reed op de A10 t.h.v afslag S108 (vlak bij de RAI)
Ik heb geen RTC stickers kunnen ontdekken helaas, en ik had ze ook niet bij me.
Gr Bart
Laatst gewijzigd door Bart V op ma 21 apr 2003 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
kom je in haarlem, en dan mis je nog een heel bossie GT's, willies en RSi'tjes 

Ik was net even met de hond aan t uitlaten, en toen reed er over de Vierbergenweg:
Renault Clio 16V
38-DL-??
Zwart, Azev A 16", sportpijp
Deze auto heb ik wel vaker gezien in de omgeving, er zat trouwens wel een aardig vrouwtje in
Renault Clio 16V
38-DL-??
Zwart, Azev A 16", sportpijp
Deze auto heb ik wel vaker gezien in de omgeving, er zat trouwens wel een aardig vrouwtje in

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jajajajajajaja das alles waar jij op let .
je bent trouwens die 19 charmade vergeten die ook mee reed in de autocross
je bent trouwens die 19 charmade vergeten die ook mee reed in de autocross

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh euh euh tja einde gesprek , ik ben uitgeluld 

Vanmiddag rond een uur of 15:00. De al eerder gespotte zilver/grijze clio, groen gespoilerd, lexus-look achterlichten op de Amerikaweg in Haarlem. Kenteken: FN-**-**.
Zaterdagmiddag (19e) rond 2 uur in Vorden:
Een zilvergrijze 19-16v met blauwe raamband met een RTC-sticker erop! Me zus reed (olé
) dus ik had tijd om even te zwaaien. En kreeg een vriendelijk handje terug 
Wie-o-wie?
Enneh vanavond op de A1 (in de teringfile
) een gele Megane Coupe Cabrio, met laag plat spoilertje en een dikke bumper met 2 uitlaten (links en rechts) en wat roostertjes met gaas.
Bekend bij de RMCC? Verder niet gezwaaid omdat de file nogal traag en chaotisch was.
Een zilvergrijze 19-16v met blauwe raamband met een RTC-sticker erop! Me zus reed (olé

Wie-o-wie?
Enneh vanavond op de A1 (in de teringfile

Bekend bij de RMCC? Verder niet gezwaaid omdat de file nogal traag en chaotisch was.
-
It wasn't me.Steven (Fiets) schreef:Zaterdagmiddag (19e) rond 2 uur in Vorden:
Een zilvergrijze 19-16v met blauwe raamband met een RTC-sticker erop! Me zus reed (olé) dus ik had tijd om even te zwaaien. En kreeg een vriendelijk handje terug
Wie-o-wie?

vanavond gespot in de film Triple X:
- Renault 19
bijzonderheden:
er vielen een paar redelijk grote ramen op en the bad guys lieten m staan, ze vluchtten liever in een ferrari
- Renault 19
bijzonderheden:
er vielen een paar redelijk grote ramen op en the bad guys lieten m staan, ze vluchtten liever in een ferrari

Beetje laat, maar afgelopen zaterdag in Rotterdam bij de veerhaven :
GTT PH ??
wit
origineel
club sticker op de zijruit
kenteken PB-??-??
stond te wachten om met een paar vrienden een ritje te gaan maken in de watertaxi. Gaaf met 65km/h over het water!!
Cheers
GTT PH ??
wit
origineel
club sticker op de zijruit
kenteken PB-??-??
stond te wachten om met een paar vrienden een ritje te gaan maken in de watertaxi. Gaaf met 65km/h over het water!!
Cheers
Kijk Ray denkt ook aan mij-Ray- schreef:kom je in haarlem, en dan mis je nog een heel bossie GT's, willies en RSi'tjes
Tussen drachten en heerenveen rond 13:45 uur ,een blauwe clio. weet niet of het een willie of een 16v was. zaten 2 jongens in en een meid.
kenteken begint met 09-..-..
Heb nog ff mijn duim opgestoken.
kreeg een boze blik terug.
(misschien omdat ik em inhaalde met een toyota)
Was tevens niet voor lang
kenteken begint met 09-..-..
Heb nog ff mijn duim opgestoken.
kreeg een boze blik terug.
(misschien omdat ik em inhaalde met een toyota)
Was tevens niet voor lang

Gespot zaterdag de 19e in Harderwijk...witte GTT ph2...en ut was...Rudo!Rudo schreef:Ok, omdat ik nóóit gespot wordt:
Morgen, maandag dus, 2e paasdag, begeef ik mij in een witte 5 GT turbo om 14.00 uur vanaf Purmerend naar Amersfoort. Om ongeveer 19.00 uur zal ik dezelfde weg terug afleggen.
Zegt het voort, zegt het voort, en spót mij nou eens een keer!![]()
![]()

Vervolgens reed ie achter me aan naar me huis...ik bleef um mooi voor danzij alle drempels!

daarna reed ie weer achter me aan tot aan de Mac, heb je een behoorlijk tijdje gespot dus

En ik maar stoer doen tegen mn maat dat jij volgas ging en mij niet kon bijhouden op de snelweg!

Op een of andere manier geloofde hij me niet!

Hmzz, was dit toevallig een rode?Sander101 schreef:Vanacht op de N206 vanuit Katwijk naar Leiden en Wassenaar omstreeks 2:15. Een Renault 19 16v en een Clio RS (volgens mij, het was al donker) Clio ging richting Wassenaar en de 19 ging richting Leiden. Ze reden met zo'n, 100 meter verschil achter mekaar aan.

Hmm, hoe heet ze? misschien ken ik d'r weljeroen.k schreef:Hmzz, was dit toevallig een rode?Sander101 schreef:Vanacht op de N206 vanuit Katwijk naar Leiden en Wassenaar omstreeks 2:15. Een Renault 19 16v en een Clio RS (volgens mij, het was al donker) Clio ging richting Wassenaar en de 19 ging richting Leiden. Ze reden met zo'n, 100 meter verschil achter mekaar aan.
Dan was ik ut, heb oppeens een vriendinnetje in Sassenheim!

Don't walk the grass... smoke it
O damn, we waren met de escrot van me vriend...kan ik dus niet geweest zijn!jeroen.k schreef:Hmzz, was dit toevallig een rode?Sander101 schreef:Vanacht op de N206 vanuit Katwijk naar Leiden en Wassenaar omstreeks 2:15. Een Renault 19 16v en een Clio RS (volgens mij, het was al donker) Clio ging richting Wassenaar en de 19 ging richting Leiden. Ze reden met zo'n, 100 meter verschil achter mekaar aan.
Dan was ik ut, heb oppeens een vriendinnetje in Sassenheim!

O ja, laatst gespot in Harderwijk, zeer nette en bruute R19 16v kleur blauw en dikke velgen, zag er zeer netjes uit. Kon daar helaas niet keren om um klem te rijden voor een sticker!