Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Zo, het is weer tijd voor een nieuw lijstje. Hou er rekening mee dat de volgende F.N.O. op de vrijdag voor Full Speed Rosmalen is. Dus, check effe of je dan wel kunt.
F.N.O. 2 Mei 2003
Waar: McD's Beuningen
Tijd: vanaf 20.00 uur
Gerald (aka Frits) heeft je al in het rijtje gezet zie ik, alleen moeten we effe bekijken of het wel 'rendabel' is voor je om zo'n eind te rijden. Het kan namelijk zijn dat de opkomst laag is. Tom komt sowieso niet, volgens mij. Die gaat al naar Rosmalen, als ik het goed gehoord heb. Van de rest weet ik het niet. Dat is dus nog effe afwachten.
Merijn schreef: Tom komt sowieso niet, volgens mij. Die gaat al naar Rosmalen, als ik het goed gehoord heb. Van de rest weet ik het niet. Dat is dus nog effe afwachten.
Tom is de enige voor zo ver als ik weet.
Is het niet een idee om een FNO op locatie te houden??? Dus ff door naar Rosmalen? dan hebben we wel een hele grote opkomst
een FNO zonder tom is ook eigenlijk geen FNO toch. En verder is het voor de meeste dichter bij dan Beuningen.
Is mij ook best... Verzamelen bij Beuningen, effe een bakkie doen en het nodige vet naar binnen jassen en daarna naar Rosmalen... En eventueel afpilsen bij mij thuis?
bbqŽen is zaterdag. Wat er vrijdag gebeurd met eten weet ik niet. ik vind het overigens wel een zeer strak plan als jullie vrijdag avond effe naar rosmalen komen, kan best gezellig zijn denk ik
mensen, tot mijn grote spijt: ik kan 2 mei niet komen, dan ben ik samen met mijn vriendin, mijn zus en haar vriend en mijn ouders een weekend varen in t noorden van t land. De keer erna zal ik wel weer van de partij zijn, hoop dat dan mijn skirts op mijn auto zitten en misschien ook al mijn achterbumper. Voorbumper heb ik nog steeds niet, maar ben er ook nog niet helemaal uit wat ik met mijn skirts en bumpers doe: overspuiten of niet. Ze zijn wel zwart, maar nog niet helemaal naar mijn zin. Denk dat ik ze er maar opzet en dan aan het eind van de zomer over laat spuiten...
@Fritsie: vrijdag weer vergeten: heb je al iets gehoord van je zwager??
~Haas~ schreef:mensen, tot mijn grote spijt: ik kan 2 mei niet komen, dan ben ik samen met mijn vriendin, mijn zus en haar vriend en mijn ouders een weekend varen in t noorden van t land. De keer erna zal ik wel weer van de partij zijn, hoop dat dan mijn skirts op mijn auto zitten en misschien ook al mijn achterbumper. Voorbumper heb ik nog steeds niet, maar ben er ook nog niet helemaal uit wat ik met mijn skirts en bumpers doe: overspuiten of niet. Ze zijn wel zwart, maar nog niet helemaal naar mijn zin. Denk dat ik ze er maar opzet en dan aan het eind van de zomer over laat spuiten...
@Fritsie: vrijdag weer vergeten: heb je al iets gehoord van je zwager??