Haha laten we eerder zeggen mijn pa is er aan gehecht is
Ik heb er mijn twijfels over. Zonder dat ding vind ik hem weer kaal en met dat ding vind ik hem te eigenlijk.
Ik heb mijn pa al genoeg keren bedankt
Ik heb momenteel het geld niet om mijn gehele auto te spuiten dus moet het voorlopig ff zo doen. Aangezien die man ook zijn schade portie moet betalen. Dus de boekenplank blijft nog.
Het dak heeft een aantal krasjes en de motorkap, achterklep, achter zijschermen, achterbumper en achterklep kunnen wel een nieuw likje gebruiken. Bijna de hele auto dus. Dit staat in de planning maar dan over 4 maanden ofzo.
Misschien als we in een gekke bui zijn zetten we er hele nieuwe achterschermen in. Dat zien we dan wel.
Misschien koop ik tegen die tijd wel weer wat anders we zullen zien

Zit ook nog steeds met sterke gevoelens voor een Lancia delta turbo evo weet ik het wat als hij maar snel is in mijn hoofd

Ik heb nu een redelijk goede baan dus de toekomst bied wat meer als de afgelopen tijd

En ik ben sinds kort vrijgezel dus geen kosten meer aan de vriendin. Scheeld ook aardig wat.
Ik ben in ieder geval niet merk gebonden.
Renault is leuk maar als je er helder over na denkt is het eigenlijk meuk. Roest onder je kont vandaan. Motorisch vind ik het niet super. En interieur is ook niet top en altijd somber.
Een leuk leren Lancia interieurtje begint me steeds meer te intrigeren.
Zolang ik nog Renault rijd zal ik ze goed behandelen in ieder geval.