RO 16v schreef:precies "boeren mest wagen"
RO 16v schreef:En je zei dat je auto snel was Maik.Maik (WOOFER) schreef: het was voor mij ook een 45min rijden hoor
Toen ik weg ging kwam jij volgens mij net aan en je reed ook nog de verkeerde kant op.-Ray- schreef:WAAR WAS GVD IEDEREEN![]()
![]()
![]()
kom ik daar aan om 2230, is iedereen weg!! jullie kunnen het beter friday afternoon alkmaar noemen in plaats van friday night
Uitzonderingen daar gelaten?P@TB@D schreef:ik denk dat de mensen snel waren omdat er nog lang gereden moest worden(dik een uur) en ook omdat het zo koud was.
ja je hebt er natuurlijk altijd bikkels bijMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Uitzonderingen daar gelaten?P@TB@D schreef:ik denk dat de mensen snel waren omdat er nog lang gereden moest worden(dik een uur) en ook omdat het zo koud was.
P@TB@D schreef:ja je hebt er natuurlijk altijd bikkels bijMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Uitzonderingen daar gelaten?P@TB@D schreef:ik denk dat de mensen snel waren omdat er nog lang gereden moest worden(dik een uur) en ook omdat het zo koud was.
![]()
RO 16v schreef:Ver rijden had ik geen probleem mee was iets meer dan 10 min kwijt om weer in A'dam te komen, dacht dat Alkmaar veel verder lag.
De toegestane snelheid plus nog wat erbij??ZERO-X schreef:RO 16v schreef:Ver rijden had ik geen probleem mee was iets meer dan 10 min kwijt om weer in A'dam te komen, dacht dat Alkmaar veel verder lag.
En hoe hard heb je dan wel niet gereden
RO 16v schreef:Bij de flitspalen 120.ZERO-X schreef:RO 16v schreef:Ver rijden had ik geen probleem mee was iets meer dan 10 min kwijt om weer in A'dam te komen, dacht dat Alkmaar veel verder lag.
En hoe hard heb je dan wel niet gereden
RO 16v schreef:+ 200, er ree een M3 voor me die het tempo aangaf en dankzij hem wist ik ook wanneer er een flitspaal aankwam, hij stond wel mooi een paar keer op de foto.
Maar dan met meer reno'sRO 16v schreef:Wie is er een voorstander om deze Meeting elke maand te houden????
Ik ook niet. 1x in de 2 maand wil ik wel eens komen kijken. Hangt ook van de opkomst af.P@TB@D schreef:Maar dan met meer reno'sRO 16v schreef:Wie is er een voorstander om deze Meeting elke maand te houden????![]()
maar ik zal er niet elke maand bij zijn
dat is waarSander101 schreef:Tsja.. zo'n bmw kan de hele boel wel verzieken natuurlijk. Als er steeds van die weirdo's zijn die als een dwaas over dat terrein rijdenen er blijven telefoontjes naar oom agent gaan, dan is het misschien wel snel afgelopen in Alkmaar. Laten we dat maar niet hopen!