Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Oja voor degene die zin hebben om ee sprintje te trekken,,vrijdag...bij de texaco heb je een hele leuke LANGE weg ..om eff je frustraties kwijt te raken,na een zware week werken
ZERO-X schreef:Oja voor degene die zin hebben om ee sprintje te trekken,,vrijdag...bij de texaco heb je een hele leuke LANGE weg ..om eff je frustraties kwijt te raken,na een zware week werken
P@TB@D schreef:er zijn inderdaad zuid hollanders die bij de mac in santpoort willen verzamelen alleen weet ik nog steeds nie hoor ik daar kom
het adres staat hier ergens boven, heel simpel ff door de routeplanner halen, jullie zijn allemaal internet dudes dus dat moeten jullie wel kunnen vinden niet?
anders hou je gewoon amsterdam aan, dan haarlem en vanaf haarlem hou je velserbroek aan. als je daar in de rondte rijd staan er overal borden macdonalds, en er zijn genoeg peeps die je dat kunnen vertellen. (de macdonalds daar ligt op de grens santpoort/velserbroek, maar ik weet niet zeker of santpoort staat aangegeven vanaf de snelweg)
ZERO-X schreef:Oja voor degene die zin hebben om ee sprintje te trekken,,vrijdag...bij de texaco heb je een hele leuke LANGE weg ..om eff je frustraties kwijt te raken,na een zware week werken
Heb ik net van de week weer de korte bak eronder vandaan gehaald. Frustraties van werken kan ik niet krijgen.
P@TB@D schreef:er zijn inderdaad zuid hollanders die bij de mac in santpoort willen verzamelen alleen weet ik nog steeds nie hoor ik daar kom
het adres staat hier ergens boven, heel simpel ff door de routeplanner halen, jullie zijn allemaal internet dudes dus dat moeten jullie wel kunnen vinden niet?
anders hou je gewoon amsterdam aan, dan haarlem en vanaf haarlem hou je velserbroek aan. als je daar in de rondte rijd staan er overal borden macdonalds, en er zijn genoeg peeps die je dat kunnen vertellen. (de macdonalds daar ligt op de grens santpoort/velserbroek, maar ik weet niet zeker of santpoort staat aangegeven vanaf de snelweg)
succes hè
het gaat lukken ik ben al wezen kijken op de routeplanner santpoort(mac) ga ik vinden
is het geen idee om een wekelijkse meeting op te zetten in het midden van het land (in de buurt van Utrecht). Het valt me namelijk op dat de grotere wekelijkse meetings steeds verder weg schuiven voor de mensen uit het oosten en het zuiden. Nog even en jullie zitten wekelijk op texel