(5GTT)Gesmede Zuigers uit Italie,nu dus ook voor de Williams

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Daaf (Davy)
Berichten: 684
Lid geworden op: di 31 jul 2001 0:00
Locatie: leiden

Laatst gewijzigd door Daaf (Davy) op do 17 apr 2003 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

kwanta kosta??
Madman_daan
Berichten: 281
Lid geworden op: zo 16 mar 2003 19:37
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

ziet er gelikt uit zeg!!!
Clio16v
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

Daaf (Davy) schreef:Zie hier....ik dacht dat Italianen niks konden :)
Pas op hé ik rij een Duc :lol:

Maar uuu wat kosten ze nu of heb je nog geen mailtje weg gedaan?

S :D nder
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

ze hebben zelfs overmaatse!!
wouter 16v
Berichten: 753
Lid geworden op: vr 4 jan 2002 0:00
Locatie: Zeeland

Die kan Maarten Hendriexkc ook leveren maar dan orgineel van Renault sport.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Abel schreef:ze hebben zelfs overmaatse!!
passen die ook in jou "lege" blokkie :wink:
Christian
Berichten: 4046
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 13:30
Locatie: Oldenzaal (Twente)

ze zijn niet leverbaar voor de 1800 16V :(
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

hoe kan je die gasten bereiken evt e-mail of tel nr?
ik kan op de een of andere manier alleen maar pagina
1 openen en verder niets
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

mark 5t schreef:hoe kan je die gasten bereiken evt e-mail of tel nr?
ik kan op de een of andere manier alleen maar pagina
1 openen en verder niets
Kom Mark een beetje creatieve hé met je computer.

Maar hier is het Imail adres van hun:
CPS@PISTONISPECIALI.IT

Hier is de Home page : [url=http://http=www.pistonispeciali.it]pistonispeciale[/url]

S :D nder
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

pfffff, dan moet je ook nog iedere week je zuigers gaan poetsen :lol: :p :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
speedline
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 19 nov 2001 0:00
Locatie: Rotterdam

Even om het enthousiasme te temperen. Deze zuigers zorgen in een F7R motor voor een geindexeerde compressieverhouding van 12.8:1 !!!

Dat is hoger als de F7R motor in de Clio Maxi (12.2:1).

Dit kun je niet zonder verregaande aanpassingen monteren. Anders komen de drijfstangen door je blok heen :D

En dan gaan we het rijtje weer af, motor opgevoerd (met zeer veel technische aanpassingen) -> brandstoftoevoer ontoereikend, zwakke koppeling, zwakke bak, zwakke aandrijfassen, voorwielophanging beweegt door toename koppel, zwakke motorsteunen, koeling volledig ontoereikend, remsysteem = bagger, etc., etc...

Deze zuigers zijn alleen leuk als je een speciale motor wilt bouwen voor in een competitie auto of een alternatief zoekt om een Maxi motor weer op te bouwen.

Met dit soort compressieverhoudingen komen bij 8000min-1 vermogens van meer als 200pk vrij. Met wat dure fijnslijperij zelfs meer als 250pk.

Als je deze zuigers met alle benodigde motortechnische aanpassingen monteert (ander in en uitlaatsysteem, volledig bewerkte cilinderkop en aangepaste kleppentrein, andere gesmede krukas, en gesmede drijfstangen en ga zo maar door is de rest van de standaard auto hier absoluut niet tegen bestand.

Iedereen die de aanpassingen aan de Clio Maxi gezien heeft weet waar ik op doel. 95% van de auto moet aangepast worden om duurzaam met dit soort vermogens, de warmteontwikkeling en de bereikbare snelheden en ontwikkelde krachten om te gaan.

[img]http://www.pistonispeciali.it/clio%20wi ... 0g%20a.png[/img]
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Zou 't gewicht inc of ex zuigerpen zijn? ik vrees ex, dan zijn ze niet lichter dan origineel :(

Maaruh, mr Ito, doet U maar een setje hiero :p
rev it like a rental
speedline
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 19 nov 2001 0:00
Locatie: Rotterdam

Daaf (Davy) schreef:ik dacht dat Italianen niks konden
[img]http://www.ferrari.com/ferrari/images/4 ... o_side.jpg[/img]
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

de combi duits en italiaans is ook wel een mooie. Lamborgini :D

maar nu weer on-topic mannen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
[B4RTK3]
Berichten: 221
Lid geworden op: zo 2 feb 2003 13:39
Locatie: Oss

Daaf (Davy) schreef:Zie hier....ik dacht dat Italianen niks konden :) ...

[img]http://home.kabelfoon.nl/~bartke/zooi/italian.jpg[/img]
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

ik kan alleen maar pagina 1 en 2 van die italianen
openen.(zal wel weer aan mij liggen)
verder heb ik ze een mail gestuurd met een vraag over
wat deze zuigers voor een gt kosten en welke diameter
de cilinder moet zijn bij alle maten die ze kunnen leveren.
wellicht dat die lui geen engels kunnen want het is al een paar dagen geleden en ik heb nog steeds niets gehoord.
wie biedt hulp???????
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

heeft er inmiddels al iemand contact met die italiaantjes gekregen?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Plaats reactie