Beer voor dochtertje extremegttuning/donatie clini clowns

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Troj

Goed idee :) Ik zal meteen even wat storten!
Life is too short to not enjoy :)
Dirk (CRX)

namens de CCH, CRX CLUB HOLLAND ons medeleven en als oud GTT rijder uiteraard vanmiddag een bijdragen.
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Elise16v
Contacteer:

Super idee,

Namens ons is er ook 10 Euro onderweg!

En Heel veel sterkte

groetjes Rick en Elise
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

FONDS:
38.71.03.546
Renault Tuning Club
te Den Haag
t.a.v. 'beer voor femke'

De mensen die wel hebbengestort maar geen bedrag erbij hebben geschreven op het forum heb ik nog niet kunnen tellen.
tot nu toe +/- ingezameld: 85euro
gerjo

ik heb reeds 10 euro overgemaakt
toet doet mijn toeter
Haas
Car: Megane RS

Tuurlijk doe ik ook mee :D 10 euro van deze kant

Als er nu nog geld na de beer over is zeg maar, is het dan misschien n idee om haar van de rest van het geld een dagje Eftiling oid te geven? Met de snelheid waar iedereen nu zijn geld geeft, kun je een hele berefamilie geven, maar een dagje uit zal haar en de familie denk ik ook wel goed doen, toch?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Weet niet hoe lang we geld in gaan zamelen, maar aan de hand daarvan en aan de hand van het totale bedrag kan altijd gekeken worden wat er verder met het geld word gedaan voor de Familie.
rasit..

FONDS:
38.71.03.546
Renault Tuning Club
te Den Haag
t.a.v. 'V6 voor Rasit'

gaat lekker mensen ga zo door :D

(ps ik stort ook effe voor femke) :D
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Ploegah schreef: na twee weken..
Zolang dus.. :)
.:: TurboPowerr ::.
Haas
Car: Megane RS

Dan kan er naast de beer nog wel iets anders leuks geregeld worden, tof :D
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

Ploegah schreef:38.71.03.546
Renault Tuning Club
te Den Haag
t.a.v. 'beer voor femke'
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Hans R.

Een heel mooi initiatief.

Hierbij onze donatie.
Tijn
Contacteer:

(SVP hele verhaal lezen)

Femke staat niet alleen in haar leed. er liggen honderden kinderen in ziekenhuizen in heel nederland die ook een beer verdienen, net als zij.

Met zoveel mensen als er op de renault tuning . com site komen kan een donatie al gauw oplopen en is zelfs de grootste beer al snel bereikt.

Er is een organisatie in nederland die zich inzet om het zieke kind een beetje vreugde te bieden: de Cliniclowns.

Is het geen idee om voor de beer een budget te stellen en van de rest van deze inzameling een symbolische storting te doen naar deze stichting ?
Tom
Moderator
Car: MB

of je bewaart wat voor een volgend geval.
Ik ben het met je eens dat goede doelen veel geld nodig hebben maar ik denk dat we dat geld ook kunnen storten op een goed doel naar keuze als iemand dat nodig acht (zo denk ik erover)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
neelon

Tijn schreef:(SVP hele verhaal lezen)

Femke staat niet alleen in haar leed. er liggen honderden kinderen in ziekenhuizen in heel nederland die ook een beer verdienen, net als zij.

Met zoveel mensen als er op de renault tuning . com site komen kan een donatie al gauw oplopen en is zelfs de grootste beer al snel bereikt.

Er is een organisatie in nederland die zich inzet om het zieke kind een beetje vreugde te bieden: de Cliniclowns.

Is het geen idee om voor de beer een budget te stellen en van de rest van deze inzameling een symbolische storting te doen naar deze stichting ?
Dat is een heel goed plan. Toppie.
Een auto is gemaakt om mee te rijden, en niet om mee te remmen.

Clio 1.8 16V phase 1.
Riël
Über-Spammer

Tijn schreef: Femke staat niet alleen in haar leed. er liggen honderden kinderen in ziekenhuizen in heel nederland die ook een beer verdienen, net als zij.

Helemaal met je eens!

Bij deze nog sterkte, extremegttuning.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

ik stel voor om dat hele bedrag dan daar te storten, ik apprecieer wat jullie doen voor femke en ook voor ons maar het geld bedrag loopt nu wel heel erg op :s
dit hadden wij [miranda en ik] nooit verwacht en weten niet goed hier mee om te gaan...
wij zouden het erg vinden als niet meer mensen van deze goedheid kunnen genieten, daarom hebben wij graag dat het bedrag dan naar cliniclowns gaat....

update: Femke, zelfde als gisteren enkel de pijn gaat nu echt zeuren. en ze wil graag naar huis wat echter nog niet mag
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Goed Plan. Tijn.

Heeft er al iemand een bedrijf of winkel gevonden waar de grootste beer staat :lol:
Ben benieuwd hoe groot die is. De grootste beer die ik heb gezien was 1,80hoog bij 1mbreed of zoiets.
Zeer leuk maar errug groot :)

Welke oma breid er een Renault tuning Truitje ?? whahah.. :)
Anonymous

Tijn schreef:(SVP hele verhaal lezen)

Prima idee !

Ik zat er ook een beetje mee dat het nu ineens zoveel geld is, de cliniclowns sluiten wat mij betreft naadloos aan op 'ons' goede doel.
Marcel B.

Ik ben er ook voor, goed plan
Don't walk the grass... smoke it
Elise16v
Contacteer:

Wij staan ook achter het plan van Tijn.
Op die manier hebben meer kinderen er iets aan.

Rick en Elise
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Tom
Moderator

maar ik vind toch dat er iets moet komen voor Femke!!! Dat was de opzet en DAAR hebben de mensen geld voor gegeven !!!!!

[persoonlijk] Als ik de clini clows wil sponsoren dan is dat in principe een beetje nutteloos omdat via de tomatenstraat te doen [/persoonlijk]
Anonymous

Yep, er komt ook een beer voor femke, de rest gaat naar de cliniclowns.

En over het sponsoren van de cliniclowns: het gaat ook nu niet zozeer om het geld, maar om het gebaar.
Tom
Moderator

ok, dan is het goed :wink:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

@ ploegah, heb je woensdag een pm van me gezien of niet???Ik zou graag weten of ik verder moet gaan hiermee of niet.

en een donatie komt er aan.

gr.Frits
Anonymous

oh ja das waar ook

zie PM
Jeroen
Contacteer:

De Cliniclowns is een heel goed doel.
Toen ons bedrijf 20 jaar bestond hebben we een bedrag van 5000 gulden aan ze geschonken.

Mocht het nu een groot bedrag worden dan moet er contact opgenomen worden met de cliniclowns.

Dan kun je (bijv. op een meeting) een cheque overhandingen aan 1 van de Clowns.

Wellicht kan hier dan wat publicatie aan gegeven worden.
Is goed voor de Cliniclowns en voor de club.
Kan men zien dat een autoclub niet alleen een zooitje ongeregelde tuning/race freaks zijn. :wink:

Ps, mijn donatie is onderweg :)
Jeroen
Contacteer:

Renault Tuning Club
te Den Haag
t.a.v. 'beer voor femke'
Janine

Tom schreef:maar ik vind toch dat er iets moet komen voor Femke!!! Dat was de opzet en DAAR hebben de mensen geld voor gegeven !!!!!
Tom, zoals in de post van Tijn ook staat aangegeven gaat het hier om een beer voor Femke én een donatie voor de CliniClowns.

De hoeveelheid geld dat op het ogenblik gedoneert wordt door clubleden is dermate hoog dat zelfs met de grootst mogelijke beer, er geld overblijft. Dat geld is dan bedoeld voor de CliniClowns...
Een beetje vreemd is best lekker
Tom
Moderator

@ Janine: Dit bedoelde ik
extremegttuning schreef:ik stel voor om dat hele bedrag dan daar te storten, ik apprecieer wat jullie doen voor femke en ook voor ons maar het geld bedrag loopt nu wel heel erg op :s
dit hadden wij [miranda en ik] nooit verwacht en weten niet goed hier mee om te gaan...
wij zouden het erg vinden als niet meer mensen van deze goedheid kunnen genieten, daarom hebben wij graag dat het bedrag dan naar cliniclowns gaat....

update: Femke, zelfde als gisteren enkel de pijn gaat nu echt zeuren. en ze wil graag naar huis wat echter nog niet mag
martin rs

ben het met jeanine eens. eerst een grote beer en dan de restanten naar die clowns.
Geert Claes

Jeroen schreef:De Cliniclowns is een heel goed doel.
Toen ons bedrijf 20 jaar bestond hebben we een bedrag van 5000 gulden aan ze geschonken.

Mocht het nu een groot bedrag worden dan moet er contact opgenomen worden met de cliniclowns.

Dan kun je (bijv. op een meeting) een cheque overhandingen aan 1 van de Clowns.

Wellicht kan hier dan wat publicatie aan gegeven worden.
Is goed voor de Cliniclowns en voor de club.
Kan men zien dat een autoclub niet alleen een zooitje ongeregelde tuning/race freaks zijn. :wink:

Ps, mijn donatie is onderweg :)
Dit vind ik persoonlijk een goed idé, dan profiteren we er zelf ook nog een beetje van door ons in een goed daglicht te stellen.

PS donatie is onderweg.

Natuurlijk mogen we de beer niet vergeten.
:D
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

martin rs schreef:ben het met jeanine eens. eerst een 'hele' grote beer en dan de restanten naar die clowns.
Of beren familie :)
Pa ma zoon dochter.

:wink:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

Renault Tuning Club
te Den Haag
t.a.v. 'beer voor femke'
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Janine

@Tom: Oké, dat had ik even niet uit je post begrepen idd.
Een beetje vreemd is best lekker
Plaats reactie