waar heb je dat gelezen,toch nie in AUTOWEEKRO 16v schreef:Tegen een 911 en de Cayenne was 1,5 sec sneller per ronde.gille schreef:yep tegenover de X5,vond ik nu ook nie bepaalt moeder mooiste,opgehoogde 5serieTom schreef:staat nu een leuk testje in de autovisie Ro
Ik vindt persoonlijk de auto er niet uit zien, het is meer een VW.
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
In de autovisie zoals Tom al aangeeft.gille schreef:waar heb je dat gelezen,toch nie in AUTOWEEKRO 16v schreef:Tegen een 911 en de Cayenne was 1,5 sec sneller per ronde.gille schreef:yep tegenover de X5,vond ik nu ook nie bepaalt moeder mooiste,opgehoogde 5serieTom schreef:staat nu een leuk testje in de autovisie Ro
sorry lees ik nie,staat nie veel intressant's inRO 16v schreef:In de autovisie zoals Tom al aangeeft.gille schreef:waar heb je dat gelezen,toch nie in AUTOWEEKRO 16v schreef:Tegen een 911 en de Cayenne was 1,5 sec sneller per ronde.gille schreef:yep tegenover de X5,vond ik nu ook nie bepaalt moeder mooiste,opgehoogde 5serieTom schreef:staat nu een leuk testje in de autovisie Ro
Gisteravvond mijn clio 16v tegen een volvo s60.
Hij vond waarschijnlijk dat ik te dicht achterop hem zat, moetie maar geen 40 rijden...
Hij gaf toen (waarschijnlijk) volgas, en ik erachteraan natuurlijk.
Ging gelijk op, maar hij had niet sneller moeten zijn..
Hij vond waarschijnlijk dat ik te dicht achterop hem zat, moetie maar geen 40 rijden...

Hij gaf toen (waarschijnlijk) volgas, en ik erachteraan natuurlijk.
Ging gelijk op, maar hij had niet sneller moeten zijn..
-
Een kamerraad van mij met zijn Dafje.
Rijdt 20 min 170 op de snelweg Assen richting Drachten.
(Had ie beter een oliekoeler moeten monteren.
)
Overal waar olie langs kon zeiken is olie langs gezeken.1400 c motortje RIP (Roest in vrede)
Daf word in Drachten compleet gestript en opnieuw opgebouwd.
Er komt nu een Volvo 1.7 turbo in
.
Dan is het een vr6 killer
.
Rijdt 20 min 170 op de snelweg Assen richting Drachten.
(Had ie beter een oliekoeler moeten monteren.

Overal waar olie langs kon zeiken is olie langs gezeken.1400 c motortje RIP (Roest in vrede)
Daf word in Drachten compleet gestript en opnieuw opgebouwd.
Er komt nu een Volvo 1.7 turbo in

Dan is het een vr6 killer

Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
-
- Contacteer:
VAnmiddag ff wezen sporten tegen een maatje van me.
Hij heeft een bmw 316 met een m3 evo III motor met een chippie en nokkenassen leverde die zoon 240 pk.
Ik met mijn 21 turbotje de achter aan 1 en 2 ging gelijk op,toen in 3 kwam ik der naast en ging der zo voorbij,
Daarna 4 en 5 ook nog ff geprobeert maar dat was eenzaam,want hij was inmiddels al in me binnen spiegel verdwenen. 
Hij heeft een bmw 316 met een m3 evo III motor met een chippie en nokkenassen leverde die zoon 240 pk.
Ik met mijn 21 turbotje de achter aan 1 en 2 ging gelijk op,toen in 3 kwam ik der naast en ging der zo voorbij,

-
Zo'n 21 turbo is dus geen rommel !
Maarreeh, is die turbo van jou wel helemaal standaard

-
jeroen kennende niet[rsi]peerke schreef:Zo'n 21 turbo is dus geen rommel !

-
Zal inderdaad wel wat aan getuned zijn
Hij zal ons best nog wel op de hoogte brengen via het forum
Hij zal ons best nog wel op de hoogte brengen via het forum
Gisteren mn vriend de Chrysler Neon weer tegengekomen. Die dude trekt op als een balletje blijft de hele tijd links rijden en ik maar drukken dat ie allang naar rechts kan. Aangezien je op die weg maar 100 mag en we al 130 reden ben ik er maar achter gebleven. Die Chrysler rijdt vervolgens met 160 door. Volgende stoplicht sta ik er weer achter en weer optrekken als een krant en links blijven rijden. Rechts geen plek, dus er maar weer achter blijven...vervolgens rijdt hij weer dikke 160 en loopt verschrikkelijk uit. Toen bij het volgende stoplicht was ik hem zat...stoplicht gaat op groen hij optrekken weer, ik rij nu nog dikke 200 mtr achter hem, ik ook langs stoplicht, direct scherpe bocht naar rechts, zie ik hem daar met veel pijn en moeite een Golfje inhalen, toen ben ik er maar volgas rechts langs gegaan!
Even een knipoog gegeven toen ik er naast zat. Bij het volgende stoplicht stond ik dus voor hem, hij kreeg de kans niet om te drukken! 
Vorige week zaterdag geprobeert een Lamborghini Diablo VT bij te houden op de snelweg!
Damn die krengen zijn snel, wel leuk dat de bestuurder even zn hand opstak en "rustig" reed zodat ik mn auto onder kon kwijlen van binnen! 

Vorige week zaterdag geprobeert een Lamborghini Diablo VT bij te houden op de snelweg!

Was wel vet... we zagen hem een eindje verderop rijden, dus ik allemaal capriolen uithalen om er naast te komen. Die vent had dat al door en stak al direct zn hand op. Ik er voorbij, dacht bijmezelf...niet leuk, dus hem mij weer in laten halen en erachteraan. Hele tijd 160 en dan moesten we ff afremmen voor ander verkeer, rijden we 120...weg weer vrij geeft ie ff een dot gas!
5 minuten later reed ik dan weer achter hem! 
Uiteindelijk bleek dat we dezelfde afslag moesten hebben...toen dus nog ff een stoplichtsprintje gedaan...o ja, hij won op neuslaengte!

Uiteindelijk bleek dat we dezelfde afslag moesten hebben...toen dus nog ff een stoplichtsprintje gedaan...o ja, hij won op neuslaengte!

Yes... de eerste 'kill' met de GTT : uitgebouwde clio II 1.6 16v. compleet zoekgereden bij het stoplicht. En dan te bedenken dat toen ik er zelf een had ik hem best wel snel vond, nu kon ik het zowat halfgas al makkelijk winnen 

Kijk Jeroen, en zo hoort het...!!!Jeroen Lubking schreef:VAnmiddag ff wezen sporten tegen een maatje van me.
Ik met mijn 21 turbotje de achter aan 1 en 2 ging gelijk op,toen in 3 kwam ik der naast en ging der zo voorbij,Daarna 4 en 5 ook nog ff geprobeert maar dat was eenzaam,want hij was inmiddels al in me binnen spiegel verdwenen.
Hoe doet ie het nou, met dat andere blok erin...??
Vrijdag komen we eff buurten met dat Blue Sportje van Tjabel, ken ik gelijk even kijken bij al die 21's
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ivo8hoven schreef:Kijk Jeroen, en zo hoort het...!!!Jeroen Lubking schreef:VAnmiddag ff wezen sporten tegen een maatje van me.
Ik met mijn 21 turbotje de achter aan 1 en 2 ging gelijk op,toen in 3 kwam ik der naast en ging der zo voorbij,Daarna 4 en 5 ook nog ff geprobeert maar dat was eenzaam,want hij was inmiddels al in me binnen spiegel verdwenen.
Hoe doet ie het nou, met dat andere blok erin...??
Vrijdag komen we eff buurten met dat Blue Sportje van Tjabel, ken ik gelijk even kijken bij al die 21's
![]()
ja ja we hebben het ene blok er net uit gehaald . hij wacht ff tot we er weer zijn en dan kennen we dat andere blok er zeker weer in hangen .
ik ben niet gek

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
er verandert dus eigenlijk weinig .
wat ging chieltie eigenlijk ook alweer doen ?
het zal er wel op neer komen dat wij het zelf doen , jeroen een biertje drinkt ( uit ons krat
)
en later tjabel geld vraagt voor de gewerkte uren
wat ging chieltie eigenlijk ook alweer doen ?
het zal er wel op neer komen dat wij het zelf doen , jeroen een biertje drinkt ( uit ons krat

en later tjabel geld vraagt voor de gewerkte uren

Stond ik vanmiddag voor een stoplicht te wachten komt er een RS naast, dus ik stond al klaar om te sprinten, hoor ik opeens de jongen roepen "ben jij Ro 16v van de RTC?" waarop ik antwoordt ja hoezo???
Waarop de persoon in de RS zegt "dan ga ik toch echt niet tegen jou sprinten", ik moest wel lachen.
Misschien toch niet zo handig om alles zo openbaar te maken.
Waarop de persoon in de RS zegt "dan ga ik toch echt niet tegen jou sprinten", ik moest wel lachen.

hahahhhhhahahahahahahahahahahahahRO 16v schreef:Stond ik vanmiddag voor een stoplicht te wachten komt er een RS naast, dus ik stond al klaar om te sprinten, hoor ik opeens de jongen roepen "ben jij Ro 16v van de RTC?" waarop ik antwoordt ja hoezo???
wat een bulshit zeg man man toch dat klinkt op eigen stoef stinkt,next meeting wil ik ff een sprintje trekken,en dan nog met een clio zelfs. ok blazerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik eet je op met je clioke,en daar start ik mijn 21T nog nie eens voorRO 16v schreef:Kom maar op Gille, zal ik je eens leren.
-
- Moderator
- Car: MB
heb jij niet gevraagd wie "hij" was dan?? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik denk iig dat het Rasit niet wasRO 16v schreef:Stond ik vanmiddag voor een stoplicht te wachten komt er een RS naast, dus ik stond al klaar om te sprinten, hoor ik opeens de jongen roepen "ben jij Ro 16v van de RTC?" waarop ik antwoordt ja hoezo???

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jawel, alleen Gille zeiArjen schreef:Zeker nog nooit in een snelle 21 turbo meegereden?RO 16v schreef:Kom maar op Gille, zal ik je eens leren.
Je denkt toch niet dat ik gek ben en tegen die 21 ga sprinten.gille schreef:en dan nog met een clio zelfs
@Tom, de persoon was rond de 30, de RS was blauw, kenteken 29-hd- nog iets, wie het was???
-
had ie striping op de zijkant Ro?
ik krijg net de kaartjes van een blauwe laguna II in m'n handen gedruktlaguna2 schreef:Yes... de eerste 'kill' met de GTT : uitgebouwde clio II 1.6 16v. compleet zoekgereden bij het stoplicht. En dan te bedenken dat toen ik er zelf een had ik hem best wel snel vond, nu kon ik het zowat halfgas al makkelijk winnen

wou je ff vergelijken?

Je kan het toch altijd proberen?RO 16v schreef:Stond ik vanmiddag voor een stoplicht te wachten komt er een RS naast, dus ik stond al klaar om te sprinten, hoor ik opeens de jongen roepen "ben jij Ro 16v van de RTC?" waarop ik antwoordt ja hoezo???

-
een blauwe rs zei je hee... hmm , ik kan er wel achterkomen van wie die auto is.... das simpel... alleen ben ik bang dat er meer dan een bestuurder is voor die auto (snap) demo....Sander101 schreef:RO 16v schreef:Stond ik vanmiddag voor een stoplicht te wachten komt er een RS naast, dus ik stond al klaar om te sprinten, hoor ik opeens de jongen roepen "ben jij Ro 16v van de RTC?" waarop ik antwoordt ja hoezo???
Ik kijk wel dinsdag... ben best benieuwd..
groet jasper
p.s. ook ik doe aan de wet op privacy..
maar pm-en doe ik ook

Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
Kom net terug uit Alkmaar, van de meeting daar. Rij ik op de a44, zie ik vrij snel een paar koplampen naderen: Jawel een mooie rooie Ferrari. Ik d'r achteraan. Hij reedt 140 maar toen ik hem achterna ging, ging hij 120 rijden. Ik er voorbij.
Toen kwam hij mij weer voorbij en gaf ie een beetje gas. VROOAAMMM!!!
Hij zo'n 200 meter verder en dan nog dat geluid in mijn auto te horen zonder dat de ramen openstonden. Heerlijk. Dus ik weer er achteraan ( ik durf wel he?
) Reden we rond de 200 ging ik er af bij het Transferium in Leiden en hij rechtdoor. Was een erg leuke ervaring. Vooral het geluidje 

Net nog, kwam terug uit de stad hierin DenBosch, sta ik bij een stoplicht beetje met mn gas te spelen.. komt er een of andere knuppel in zn blauwe Hyundai nogwat naast me staan, en keurt ff heel mn wagen af door grof nee te schudden..... nou dat zal je leren dacht ik
Rood, GROEN!!! ik geef een beetje TEVEEL gas, dikke wielspin, daarna schakel ik ook nog eens verrot naar zn 2 dat hij er net niet in komt en een *KRKBL* geluidje maakt, maar goed, toch gewonnen met een paar auto's lengte

Rood, GROEN!!! ik geef een beetje TEVEEL gas, dikke wielspin, daarna schakel ik ook nog eens verrot naar zn 2 dat hij er net niet in komt en een *KRKBL* geluidje maakt, maar goed, toch gewonnen met een paar auto's lengte