Beer voor dochtertje extremegttuning/donatie clini clowns
-
- Contacteer:
ik las net ff het topicje over het ongeval met de dochter van maurice aka extremegttuning .
het lijkt mij een leuk ideetje om voor dit meisje een super grote beer bij elkaar te sparen doormiddel van donaties van de mensen die hier op het topic aan wezig zijn
is dit een leuk idee?
ik denk dat het medeleven wat wij door deze actie kunnen tonen voor het gezin een goed gevoel is en voor het meisje is het een lichte verzachting
ik heb verder niet echt een idee hoe we dit kunnen regelen
maar als je dit onder de naam van beer stort op de rekening van de club zou de kas commissie na een week of 2 weken een super beer kunnen schenken
nogmaal het is zomaar een idee
het lijkt mij een leuk ideetje om voor dit meisje een super grote beer bij elkaar te sparen doormiddel van donaties van de mensen die hier op het topic aan wezig zijn
is dit een leuk idee?
ik denk dat het medeleven wat wij door deze actie kunnen tonen voor het gezin een goed gevoel is en voor het meisje is het een lichte verzachting
ik heb verder niet echt een idee hoe we dit kunnen regelen
maar als je dit onder de naam van beer stort op de rekening van de club zou de kas commissie na een week of 2 weken een super beer kunnen schenken
nogmaal het is zomaar een idee
Laatst gewijzigd door Sven 5 A T (VLIEGTEUG) op za 19 apr 2003 11:16, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
ik doe mee, maar dan moet het wel een heeeeeeeeele grote zijn
Hoe wil je dat gaan aanpakken?

Hoe wil je dat gaan aanpakken?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
mee doen doen we zeker.
en heeft er iemand toe vallig connecties in het kermis cirquit? daar kom je altijd van die grote beren enz tegen.
gr.Frits
en heeft er iemand toe vallig connecties in het kermis cirquit? daar kom je altijd van die grote beren enz tegen.
gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
zie de onderste regels dus ik hoop dat iemand van het bestuur ff reageert
Lijkt me zoals hij zegt iedereen een gift overmaken op de clubrekening o.v.v. Beer ofzo (eerst afwachting of bestuur hiermee akkoord gaat). Dan een tijd instellen van hoe lang iedereen de tijd heeft de donaties te doen. Aan het eind van die (korte) periode kijken hoeveel er binnengekomen is en voor dat geld een leuke grote beer kopen. Die dan of even erheen brengen. Of de Belgische vrienden dit klusje op laten knappen
Eerst maar kijken hoeveel geld er binnenkomt toch?

Mensen ik vind het een prachtig idee !
Storten kan onder onder vermelding van 'beer voor femke' of iets dergelijks.
na twee weken zal ik kijken hoeveel geld er is en daarvoor zal ik een mooie beer kopen, die ik persoonlijk aan maurice zal overhandigen.
Als we allemaal een beetje inleggen kunnen we een mooie beer kopen.
Het bestuur opent het berenfonds hierbij met 10 euro !
Storten kan onder onder vermelding van 'beer voor femke' of iets dergelijks.
na twee weken zal ik kijken hoeveel geld er is en daarvoor zal ik een mooie beer kopen, die ik persoonlijk aan maurice zal overhandigen.
Als we allemaal een beetje inleggen kunnen we een mooie beer kopen.
Het bestuur opent het berenfonds hierbij met 10 euro !
-
- Contacteer:
Ploegah schreef:38.71.03.546
Renault Tuning Club
te Den Haag
t.a.v. 'beer voor femke'
-
- Über-Spammer
over wat voor een bedrag praten we.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:Ploegah schreef:38.71.03.546
Renault Tuning Club
te Den Haag
t.a.v. 'beer voor femke'
Want denk dat je aardig wat grote beren kan aanschaffen als iedereen zijn eurotjes bijdraagt.
5 euro of 10 euro?? wat doen we??
of is dit geheel aan je zelf?
Mij maakt het niet zo heel veel uit, want ik gun het dat meisje heel erg. Zou niet weten wat ik zou moeten doen als dit mijn kleine broertje van 2 zou overkomen.
TOP idee nogmaals.
-
- Contacteer:
tja het lijkt me gewoon dat je geeft wat je er voor over hebt maik
ik kan niet in de portomonee van een ander kijken
ik kwam met het idee als men ieder een paar eurotjes geeft je al snel een aardig bedrag hebt
ik weet verders niet hoe het zit met in hoevere de verzekering die operaties dekken
dus als er een grote beer gekocht is en er nog aardig wat over is kan dit ook als check worden geschonken
ik kan niet in de portomonee van een ander kijken
ik kwam met het idee als men ieder een paar eurotjes geeft je al snel een aardig bedrag hebt
ik weet verders niet hoe het zit met in hoevere de verzekering die operaties dekken
dus als er een grote beer gekocht is en er nog aardig wat over is kan dit ook als check worden geschonken
-
- Über-Spammer
Dit vind ik idd een zeer goed plan.
Dan vind ik bij deze dat ik met 5,- euro een heel mooi bedrag overmaak als bijdrage voor de beer.
En eventueel andere zaken.
Dan vind ik bij deze dat ik met 5,- euro een heel mooi bedrag overmaak als bijdrage voor de beer.
En eventueel andere zaken.
-
- Contacteer:
oohwja ik ben met het plannetje begonnen dus zal zelf ook maar wat overmaken
ik zeg bij deze 15 euro toe
ik zeg bij deze 15 euro toe
-
- Über-Spammer
weet je wat 10 euro van mij.
dan hebben we i.i.g al 35euro
FONDS:
38.71.03.546
Renault Tuning Club
te Den Haag
t.a.v. 'beer voor femke'
+/- ingezameld: 35euro
dan hebben we i.i.g al 35euro
FONDS:
38.71.03.546
Renault Tuning Club
te Den Haag
t.a.v. 'beer voor femke'
+/- ingezameld: 35euro
wow {schaam schaam] slik, dit had ik dus nooit verwacht he mannen..... khoor het net van maik via msn waar jullie mee bezig waren!! ik sta hier echt van te kijken he........
ik heb even geen woorden ervoor... krijg een brok in mijn keel eerlijk gezegd, ff update van femke's kant. het gaat zeer goed en het is niet kritiek meer ze moet nog wel blijven in het ziekenhuis maar der ondeugendheid is al weer aan het treugkomen, enkel nog veel pijn he, maar ja dat is normaal ne overleven we wel weer. ik ben al blij dat ze nog een deel uitmaakt van het gezin...
manne wat jullie nu gedaan hebbe steekt wel een flink hart onder de riem........ nog ff en ik krijg tranen
ik heb even geen woorden ervoor... krijg een brok in mijn keel eerlijk gezegd, ff update van femke's kant. het gaat zeer goed en het is niet kritiek meer ze moet nog wel blijven in het ziekenhuis maar der ondeugendheid is al weer aan het treugkomen, enkel nog veel pijn he, maar ja dat is normaal ne overleven we wel weer. ik ben al blij dat ze nog een deel uitmaakt van het gezin...

manne wat jullie nu gedaan hebbe steekt wel een flink hart onder de riem........ nog ff en ik krijg tranen

-
- Contacteer:
geeft niet man
het is gewoon blijk van medeleven
zo een forum kan je elkaar afkraken maar ook helpen
dus bij deze helpen we een handje
veel sterkte en ik hoop dat je gezinnetje er weer snel boven op is
en remember renault issen't just an brand
it's an way of life
so all renault drivers be there for eachother to make this way of live
THE WAY OF LIFE
het is gewoon blijk van medeleven
zo een forum kan je elkaar afkraken maar ook helpen
dus bij deze helpen we een handje
veel sterkte en ik hoop dat je gezinnetje er weer snel boven op is
en remember renault issen't just an brand
it's an way of life
so all renault drivers be there for eachother to make this way of live
THE WAY OF LIFE
Laatst gewijzigd door Sven 5 A T (VLIEGTEUG) op wo 16 apr 2003 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
En er is nog eens 10 euro onderweg.
Als ik er iemand gelukkig mee kan maken, en van 10 euro kan ik ook niet direct wakker liggen.
Blij om te horen dat het goed gaat met de dame...
Als ik er iemand gelukkig mee kan maken, en van 10 euro kan ik ook niet direct wakker liggen.
Blij om te horen dat het goed gaat met de dame...
Een auto is gemaakt om mee te rijden, en niet om mee te remmen.
Clio 1.8 16V phase 1.
Clio 1.8 16V phase 1.
Kleine donatie van 10 euro van deze kant uit.
Veel sterkte
(meteen van de situatie misbruik gemaakt om mijn achterstallige contributie alsnog te voldoen. Zag de acceptgiro liggen. Excuses mensen)
Even iets anders. Krijgt die beer ook een renault T-shirt aan?
of moet ik dat van mij even opsturen
Veel sterkte
(meteen van de situatie misbruik gemaakt om mijn achterstallige contributie alsnog te voldoen. Zag de acceptgiro liggen. Excuses mensen)
Even iets anders. Krijgt die beer ook een renault T-shirt aan?
of moet ik dat van mij even opsturen

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Nou bij deze ,,wens ik veel beterschap en schenk ik bij deze ook nog eens "10 euro"..Om wat leuks te kopen voor de kleine
..En veel succes met de verdere voortgang van zaken

van Belgenland is er ook wat onderweg,dat het een supergrote beer mag zijn voor de kleine meid.
-
- Contacteer:
Ploegah schreef:38.71.03.546
Renault Tuning Club
te Den Haag
t.a.v. 'beer voor femke'
/me doet ook mee.