switchen tussen km modus.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Ik zag in het begeleidend boekje dat de stand van de dagteller verwisselbaar zou zijn met wat varianten o.a. gebruik per km / nog af te leggen afstand etc. Ik dus maar drukken op die hendel, mooi niks. Is dat weer een optie van een luxere uitvoering?

Bob Walberg walberg@xs4all.nl
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

wat voor auto heb je het hier over????

want dan kan er misschien iemand een zinnig antwoord geven.

gr.Frits
jeroen.k

Clio 1.4 als ik het goed begrepen heb uit zijn voorgaadne posts, nieuwste type dacht ik, maar idd ff je type auto erbij mkaat het een stuk makkelijker! :D
laguna2
Contacteer:

Haal je niet de gewone dagteller en de display van de boordcomputer door elkaar? Die zitten bij de Clio II namelijk op dezelfde plaats. Als je tegelijkertijd dagteller en totaalteller ziet heb je GEEN boordcomputer, staat er alleen de totaalstand dan wel. Kun je ook makkelijk achterkomen als je even op het knopje aan het uiteinde van je ruitenwisserhendel drukt, verandert er niets op je display... jammer :D
Anonymous

laguna2 schreef:Haal je niet de gewone dagteller en de display van de boordcomputer door elkaar? Die zitten bij de Clio II namelijk op dezelfde plaats. Als je tegelijkertijd dagteller en totaalteller ziet heb je GEEN boordcomputer, staat er alleen de totaalstand dan wel. Kun je ook makkelijk achterkomen als je even op het knopje aan het uiteinde van je ruitenwisserhendel drukt, verandert er niets op je display... jammer :D
Dat angstige vermoeden had ik al, die boekjes zijn dus voor alle typen, het is inderdaad moeilijk te achterhalen welk type ik nu precies heb. maar ik heb 2 standen staan dus heb ik die boordcomputer niet. Ik dacht aan de info folders te zien dat alleen de 1.2 die niet had maar voor de oudere (juni 99) gelden dus andere regels.

Ach het is wel leuk zo'n computer die je gemiddelde bijhoudt maar echt belangrijk is het nu ook weer niet.

Bob Walberg walberg@xs4all.nl
Plaats reactie