[GTT] bestelnummer clips skirts (gevonden)
Kan iemand mij helpen aan het bestelnummer (of eventueel de clips) waarmee ik de skirts aan mijn carosserie kan bevestigen? Mijn plaatselijke reno dealer kon het natuurlijk weer niet in zijn systeem vinden 

Laatst gewijzigd door laguna2 op ma 28 apr 2003 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Bestelnummer kan ik wel voor je opzoeken, alleen wel thuis.... en ik ben met dit geweldige weer natuurlijk aan het werk
.
Dus als iemand het eerder kan opgeven.....?
Anders moet je Auto Haag op de Meteoorweg in Den Haag 's proberen. Is het centraal magazijn en ik heb wel het idee dat die gasten achter die balie iets meer weten en vaak iets verder willen zoeken.

Dus als iemand het eerder kan opgeven.....?

Is dat van Marwijk in Zoetermeer?Mijn plaatselijke reno dealer
Anders moet je Auto Haag op de Meteoorweg in Den Haag 's proberen. Is het centraal magazijn en ik heb wel het idee dat die gasten achter die balie iets meer weten en vaak iets verder willen zoeken.
Wàààtt...........niet meer verkrijgbaarRudo schreef:Ik heb laatst van iemand begrepen dat ze niet meer te krijgen zijn.

Ik heb d'r ook heel veel nodig, voor de onderskirts die klemmen en die rare schroefdingen voor de wielkastverbreders.
Het zal ook een x meezitten

Mrtn = Maarten
Probleem opgelost: eventjes naar auto-haag gebeld (bedankt Goof) en zijn besteld!! kosten 0,93 (ex) per stuk.
BRUL!Rudo schreef:Mooi, als jij nou het tegendeel hebt bewezen dan moet je maar ff een brul geven want ik kan er ook nog wel een aantal gebruiken.Goof schreef:Zorry, maar dat geloof ik niet....
rudo, even auto haag bellen
Don't walk the grass... smoke it
Jep.oxje schreef:BRUL!Rudo schreef:Mooi, als jij nou het tegendeel hebt bewezen dan moet je maar ff een brul geven want ik kan er ook nog wel een aantal gebruiken.Goof schreef:Zorry, maar dat geloof ik niet....
rudo, even auto haag bellen

-
- Moderator
- Car: Megane
ik weet bijna 100% zeker dat je ze bij renault van marwijk zoetermeer wel kan bestellen en anders moet je effe naar REMTO gaan zit aan de fokkerstraat achter bos car comfort.
http://www.remto.nl

http://www.remto.nl

Geloof niet dat ik nog hoef te brullenRudo schreef:Mooi, als jij nou het tegendeel hebt bewezen dan moet je maar ff een brul geven want ik kan er ook nog wel een aantal gebruiken.Goof schreef:Zorry, maar dat geloof ik niet....

Tja, dat zal dan het probleem wel zijn. "sorry meneer, is niet meer leverbaar". Waarschijnlijk willen ze dan gewoon de moeite niet nemen voor die paar euroŽsGoof schreef:ALS ze de moeite willen nemen om ff te zoeken!Chris schreef:Elke dealer kan ze (nog steeds) leveren.

Vandaag de clipjes binnengekregen: 0,93 ex btw per stuk, bestelnummer: 7703080051
Morgen gaan de skirts er op als het goed is en volgen de foto's
Morgen gaan de skirts er op als het goed is en volgen de foto's
zijn deze clipjes ook voor de skirts van een 19???? Mijne zijn ook verrot, en moet ook andere hebben. Heeft iemand er mischien een foto van?? En weet iemand de afmetingen van dat beugeltje, en de afstand tussen die 2 kunstof pinnetjes die op de skirts zitten?????? Anders bestel ik ze voor jan lul.
Gr Bart
Gr Bart