[clio]bumper demonteren
Ik wil mijn achterbumper van mijn clio eraf halen om mijn nieuwe erop te zetten, maar ik krijg de schroeven aan de zijkanten niet los. De bouten die in de wielkasten zitten zeg maar...Lijkt wel of ze dol zijn. Ik wil de bumper graag heel houden, dus weet er iemand een fatsoenlijke manier om die schroeven eruit te krijgen?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
he heb je nu toch de juiste kleur gevonden of laten spuiten?????~Haas~ schreef:Ik wil mijn achterbumper van mijn clio eraf halen om mijn nieuwe erop te zetten, maar ik krijg de schroeven aan de zijkanten niet los. De bouten die in de wielkasten zitten zeg maar...Lijkt wel of ze dol zijn. Ik wil de bumper graag heel houden, dus weet er iemand een fatsoenlijke manier om die schroeven eruit te krijgen?
en gewoon weg flexen die handel. nieuwe bouten er in en niemand ziet nog wat.
gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
achterbumper en skirts zijn al zwart....zitten wel wat kleine plekjes op, maar ja...ga er gewoon mee rijden, na de vakantie wil ik die zeker over laten spuiten, dan haal ik de bumper en skirts er weer ff af. Maar voor mijn voorbumper heb ik nog nix gevonden...dus...
Over die schroef. heb t al geprobeerd met de schroevendraaier ertussen, maar gaat ook niet echt soepeltjes, ben bang dat ik dat witte plaatje in de bumper zelf kapotbreekt zeg maar...t kraakt namelijk nogal als ik er iets meer kracht opzet...Nou, ik ga morgen nog wel ff kijken...

Over die schroef. heb t al geprobeerd met de schroevendraaier ertussen, maar gaat ook niet echt soepeltjes, ben bang dat ik dat witte plaatje in de bumper zelf kapotbreekt zeg maar...t kraakt namelijk nogal als ik er iets meer kracht opzet...Nou, ik ga morgen nog wel ff kijken...

-
- Moderator
- Car: MB
even kruipolie ertussen voor een nachtje en anders mischien los zagen. ik denk dat dit met van die k*t klemmetjes vast zit en die dingen willen wel eens meedraaien na tien jaar roest
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
nou, volgens mij blijft dat k*tklemmetje wel zitten, maar zat de schroef aan dat klemmetje vastgeroest, dat heb ik nu dus kapotgedraaid, maar de schroef zit dus nog in het klemmetje...Tom schreef:even kruipolie ertussen voor een nachtje en anders mischien los zagen. ik denk dat dit met van die k*t klemmetjes vast zit en die dingen willen wel eens meedraaien na tien jaar roest
Denk dat ik morgen of overmorgen maar ff nieuwe klemmetjes ga halen, de kop van de schroeven afslijpt en dan als de bumper eraf is de rest van de schroeven eruit boor. Hebben ze die klemmetje bij de Praxis ofzo? wel toch??