[R5GTT] met brandschade aan de motor
De motor van mijn r5gtt ph2 is uitgebrand,ik zelf kan geen motoren repareren of vervangen,is er iemand die mij kan helpen??
Volgens de expers is de turbo nog goed,maar er zit een tik in de motor,plus dat er overal olie zit.
De oorzaak van de brand was dat het gaspedaal bleef hangen onderin.
is dit nog te doen?
Volgens de expers is de turbo nog goed,maar er zit een tik in de motor,plus dat er overal olie zit.
De oorzaak van de brand was dat het gaspedaal bleef hangen onderin.
is dit nog te doen?
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 15 apr 2003 18:57, 2 keer totaal gewijzigd.
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... .php?t=183
klik
stel je even voor
waar woon je?
hoe is het met de rest van de auto dan?
klik
stel je even voor
waar woon je?
hoe is het met de rest van de auto dan?
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ik ben vandaag naar deze gtt wezen kijken,ondanks de motor"schade" is dit een top wagentje,bijna geen roest,dus ik hoop datie nog te reden is.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
Hier dan de foto's
[img]http://people.zeelandnet.nl/vanemden/r5jeanet1.jpg[/img]
[img]http://people.zeelandnet.nl/vanemden/r5jeanet2.jpg[/img]
D'r zit een phase 1 bumper onder,maar het is een phase 2 (voor de gene die twijfelen)
[img]http://people.zeelandnet.nl/vanemden/r5jeanet1.jpg[/img]
[img]http://people.zeelandnet.nl/vanemden/r5jeanet2.jpg[/img]
D'r zit een phase 1 bumper onder,maar het is een phase 2 (voor de gene die twijfelen)
- Geert Claes
Ik denk dat je ook beter een fotootje gemaakt had van de motor, dan hadden we misschien al een tikkeltje wijzer geweest.
Het lijkt op foto wel een mooi wagentje.
En wat een mooie kleur voor een GTT

Het lijkt op foto wel een mooi wagentje.
En wat een mooie kleur voor een GTT

-
- Contacteer:
Ik zal a.s.a.p. een stel foto's maken van de motor,er is opzich niet veel te zien,alles is zwart van de olie 

-
- Contacteer:
Hier 2 foto's van d'r motorrtje
Deze GTT staat tevens te koop,net apk gekeurd
nieuwe remschijven en blokken.
Vraagprijs:800 euro
[img]http://people.zeelandnet.nl/vanemden/r5jeanet3.jpg[/img]
[img]http://people.zeelandnet.nl/vanemden/r5jeanet4.jpg[/img]
Deze GTT staat tevens te koop,net apk gekeurd
nieuwe remschijven en blokken.
Vraagprijs:800 euro
[img]http://people.zeelandnet.nl/vanemden/r5jeanet3.jpg[/img]
[img]http://people.zeelandnet.nl/vanemden/r5jeanet4.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
wat is er uitgebrand dan?? sorry maar ik zie eigenlijk niet wat er mis is.
gr.Frits
gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
nou volgens de prognose (spel ik het zo goed?) is tijdens het blijven hangen van de gaspedaal,de pijlstok er uit gevlogen,de olie die mee kwam vatte vlam de slangen zijn verbrand,maar daarintegen wel weer vernieuwt.Blijkbaar hebben de krukaslagers een opduvel gehad waardoor deze tikken en rammelen.
Voor haar is het niet meer te doen,helaas
motor zal wel beste af zijn geweest zeker,andere motor monteren en rijden die karchris-r19 schreef:nou volgens de prognose (spel ik het zo goed?) is tijdens het blijven hangen van de gaspedaal,de pijlstok er uit gevlogen,de olie die mee kwam vatte vlam de slangen zijn verbrand,maar daarintegen wel weer vernieuwt.Blijkbaar hebben de krukaslagers een opduvel gehad waardoor deze tikken en rammelen.
-
- Contacteer:
Voor iemand die matrialen,tijd en geld er voor heeft is dit een goeie wagen,deze is goed onderhouden.gille schreef:motor zal wel beste af zijn geweest zeker,andere motor monteren en rijden die karchris-r19 schreef:nou volgens de prognose (spel ik het zo goed?) is tijdens het blijven hangen van de gaspedaal,de pijlstok er uit gevlogen,de olie die mee kwam vatte vlam de slangen zijn verbrand,maar daarintegen wel weer vernieuwt.Blijkbaar hebben de krukaslagers een opduvel gehad waardoor deze tikken en rammelen.
dud idd als je het kan is het ff andere motor overlepelen en klaar.
ale ik geef er 500 euro voorchris-r19 schreef:Voor iemand die matrialen,tijd en geld er voor heeft is dit een goeie wagen,deze is goed onderhouden.gille schreef:motor zal wel beste af zijn geweest zeker,andere motor monteren en rijden die karchris-r19 schreef:nou volgens de prognose (spel ik het zo goed?) is tijdens het blijven hangen van de gaspedaal,de pijlstok er uit gevlogen,de olie die mee kwam vatte vlam de slangen zijn verbrand,maar daarintegen wel weer vernieuwt.Blijkbaar hebben de krukaslagers een opduvel gehad waardoor deze tikken en rammelen.
dud idd als je het kan is het ff andere motor overlepelen en klaar.
-
Alee, dan bied ik 550 euro!
Who's next?

Who's next?
kopen die bak mancanonballman schreef:Alee, dan bied ik 550 euro!![]()
Who's next?
-
Je hebt een PM Chris!
nog nie verkocht kerel?chris-r19 schreef:UP
Reinier maak nu is eerst een auto af voor je weer een andere koopt!canonballman schreef:Alee, dan bied ik 550 euro!![]()
Who's next?

S

InderdaadSander schreef: Reinier maak nu is eerst een auto af voor je weer een andere koopt!![]()
![]()
![]()
Snder

Hoeveel heb je er nou/dan wel niet op dat lap grond van jullie staan?? en in de schuur van 1000m²????

Mrtn = Maarten
Sorry... auto is verkocht 
Turbo is opgeblazen en wat laswerk aan de dorpels en bumperophanging maar is wel de moeite waard vond ik

Turbo is opgeblazen en wat laswerk aan de dorpels en bumperophanging maar is wel de moeite waard vond ik

hmmm.... blijkbaar heb ik de auto niet gekocht
Waren overeengekomen en is nu ineens verkocht aan iemand anders

Waren overeengekomen en is nu ineens verkocht aan iemand anders

hee das mijn grapoxje schreef:Steengijl

maar het inderdaad geen stijl zoiets, ken daar erg kwaad om worden

Immer wieder die verdammte Holländer
-
HUH?????????????Sorry... auto is verkocht
Heb je het wel over dezelfde auto??
En volgens mij heb je die grap weer van iemand anders-Ray- schreef:hee das mijn grapoxje schreef:Steengijl
maar het inderdaad geen stijl zoiets, ken daar erg kwaad om worden

Maargoed ontopic: zuur, maarja je doet er idd weinig aan...
Met langsgaan heb je nog nix...
-
- Contacteer:
Ze geeft me verteld dat erix eerst is komen kijken,en ze hebben een akkoord op het bedrag gemaakt
Blijkbaar is er nog iemand wezen kijken die gaf er meer voor,dus heeft ze dan ook de gtt aan die koper verkocht,idd niet helemaal netjes,ze had het geld nodig en hij moest snel weg.
het preciese weet ik niet,wat ik zeg is maar globaal.
de gtt is verkocht,dus denk dat dit gesloten kan worden.
Blijkbaar is er nog iemand wezen kijken die gaf er meer voor,dus heeft ze dan ook de gtt aan die koper verkocht,idd niet helemaal netjes,ze had het geld nodig en hij moest snel weg.
Jah en van die Jager die op dat kleine greepje stront woont in een harig kutje...euuhm dat kleine streepje grond met dat karige hutjeSteven (Fiets) schreef:En volgens mij heb je die grap weer van iemand anders-Ray- schreef:hee das mijn grapoxje schreef:Steengijl
maar het inderdaad geen stijl zoiets, ken daar erg kwaad om wordenWas zo'n heel verhaaltje met de bokken van het dak afneuken..eh nokken van het dak afbeuken etc.
Maargoed ontopic: zuur, maarja je doet er idd weinig aan...
Met langsgaan heb je nog nix...

oke, bij deze gaat ie dicht.chris-r19 schreef:Ze geeft me verteld dat erix eerst is komen kijken,en ze hebben een akkoord op het bedrag gemaakt
Immer wieder die verdammte Holländer