Ik heb het idee dat mijn stuurbekrachtigings pomp naar de klote is.... er zit allemaal rode olie tegen de binne kant van de motorkap, en er ligt een flinke plas onder de auto.
Hij stuurt ook erg moeilijk en stroef....
het is gekomen sinds dat ik de stabilisator stang van Christian er tussen heb gezet... nu weet ik niet als dit kwaad kan..
Ik weet niet hoe of wat ik ermee moet doen, mischien is het alleen een lekke slang en dat tie daardoor te weinig olie heeft en moeilijk stuurt.....
[Clio16V]Stuurpomp
kan moeilijk vanaf hier checken of er een slang losgeschoten is ofzo.
How about zelf even checken?
Meteen olie bijvullen (neem de goeie, er is wat verschil in soort -> vraag maar bij de brezan), want zonder olie gaat je pomp meteen kapot $$$.
Nou waarschijnlijk krijg je meteen een slagaderlijke olie'ing, dan weet je ook waar het vandaan komt.
Wat je dan moet doen laat zich raden.
moeilijk he?
How about zelf even checken?
Meteen olie bijvullen (neem de goeie, er is wat verschil in soort -> vraag maar bij de brezan), want zonder olie gaat je pomp meteen kapot $$$.
Nou waarschijnlijk krijg je meteen een slagaderlijke olie'ing, dan weet je ook waar het vandaan komt.
Wat je dan moet doen laat zich raden.
moeilijk he?
En dus moet ik een hele nieuwe pomp kopen... lijkt me..??
Er zit ook inderdaar verdacht veel olie tegen de motorkap... in het reservoir zit een gaatje... komt dat dan niet daar door uit omdat hij ergens een overdruk opbouwd??

Er zit ook inderdaar verdacht veel olie tegen de motorkap... in het reservoir zit een gaatje... komt dat dan niet daar door uit omdat hij ergens een overdruk opbouwd??
Never drive faster than your guardian angel can fly...