Mijn vraag is alleen welke ik het beste kan aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen? Ik ben op zoek naar een goede (meestal ook prijzige!) radardetector, maar er is nogal wat keus.
Geef me eens een goed advies, zou ik zeggen!

jep, zorg dus voor een inbouw-systeem (alle goede detectors zijn weggewerkt), daarmee is de kans erg klein dat je gepakt wordt met een radardetector.rasit.. schreef:1 oktober 2003Martijn *Baccara* schreef:
En hou er rekening mee dat er een detectorverbod aan zit te komen.
En wat nou als ik een radardetector op mijn schouder bevestig? Dan zit 'ie niet in mijn auto, maar op mijn kleding. Er zijn altijd wel leuke oplossingen te bedenken voor dit soort onbenullige acties van de overheid.alexgt schreef:de wet waarin staat waar een auto aan moet voldoen (en wat 'ie wel en wat 'ie niet mag hebben) moet worden aangepast.
dit is al gebeurt de wet is al aangenomen is op 1jan 2004 van kracht.
In deze wet staat wel degelijk wat er wel of niet in er op een auto mag zitten .k.. maar waar
Merijn schreef:En wat nou als ik een radardetector op mijn schouder bevestig? Dan zit 'ie niet in mijn auto, maar op mijn kleding. Er zijn altijd wel leuke oplossingen te bedenken voor dit soort onbenullige acties van de overheid.alexgt schreef:de wet waarin staat waar een auto aan moet voldoen (en wat 'ie wel en wat 'ie niet mag hebben) moet worden aangepast.
dit is al gebeurt de wet is al aangenomen is op 1jan 2004 van kracht.
In deze wet staat wel degelijk wat er wel of niet in er op een auto mag zitten .k.. maar waar
jep ca. 450 euro (hangt een beetje af van de dolor koers)Merijn schreef:Okay dan...Rond de 450 euro lag die, he? Dat moet wel lukken van mijn belastingteruggaaf.
en die is heeel gunstig op dit momentRobert dB. schreef:jep ca. 450 euro (hangt een beetje af van de dolor koers)Merijn schreef:Okay dan...Rond de 450 euro lag die, he? Dat moet wel lukken van mijn belastingteruggaaf.
Leuk zo'n verbod op je verjaardag :-* :-*rasit.. schreef:1 oktober 2003Martijn *Baccara* schreef:
Woon je in Zeeuws Vlaanderen?RO 16v schreef:Hier zitten ze vol met kogel gaten, goeie schietschijven.canonballman schreef:Ik SCHIJT op flitspalen!
Op je verjaardag drink je en dan mag je toch niet rijdenchris-r19 schreef:Leuk zo'n verbod op je verjaardag :-* :-*rasit.. schreef:1 oktober 2003Martijn *Baccara* schreef:
niet???iMAGE schreef:Op je verjaardag drink je en dan mag je toch niet rijdenchris-r19 schreef:Leuk zo'n verbod op je verjaardag :-* :-*rasit.. schreef:1 oktober 2003Martijn *Baccara* schreef: