[19] kaartenbakken.
Ik geloof dat die allemaal hetzelfde zijn, zolang er maar een speaker in kan. Er zijn ook modellen zonder speaker in de kaartenbak en die zijn ook korter
Ff oudje omhoog halen! 
Ik heb sinds kort mn audio weer in de auto zitten en dat geluid alleen achter me bevalt me voor geen ene meter! Ik wil dus een composetje in de deur hebben, maar daar heb ik dus kaartenbakken met speakerinbouw dingen voor nodig. Deze zijn op zich wel te krijgen op de sloop d8 ik zo. Maar dan moet ik dus ook electr. ramen inbouwen? Wat heb ik daar allemaal voor nodig? Heb binnenkort 2 weken vakantie namelijk en dan kan ik daar eens lekker aan klussen (helemaal met dit weer
).
Maar als ik het goed begrijp heeft geen enkele R19 met raamslingers een kaartenbak met speaker inbouw mogelijkheid?

Ik heb sinds kort mn audio weer in de auto zitten en dat geluid alleen achter me bevalt me voor geen ene meter! Ik wil dus een composetje in de deur hebben, maar daar heb ik dus kaartenbakken met speakerinbouw dingen voor nodig. Deze zijn op zich wel te krijgen op de sloop d8 ik zo. Maar dan moet ik dus ook electr. ramen inbouwen? Wat heb ik daar allemaal voor nodig? Heb binnenkort 2 weken vakantie namelijk en dan kan ik daar eens lekker aan klussen (helemaal met dit weer

Maar als ik het goed begrijp heeft geen enkele R19 met raamslingers een kaartenbak met speaker inbouw mogelijkheid?
-
Je hebt daarvoor helemaal geen kaartenbakken met speakergat nodig hoor, je kunt zo ook gewoon in je deurpaneel hangen. Ik heb er ook 17cm speakers inzitten.
Kan nog net slingeren
Kan nog net slingeren

je moet wel ff de rubbers in de deur en de deurstijl doorprikken met een stanleymes ofzo. en dikke kabels gebruiken, anders breekt de kabel intern.
-
Blijft niet aan de bekleding hangen hoor, zit gewoon in de deur geschroeft. Even een gat in je deurpaneel zagen (de ronde vorm zit er al op) en dan kun je hem er zo in hangen.
Zal als ik thuis ben wel even een fototje maken.
Marcel
Zal als ik thuis ben wel even een fototje maken.
Marcel
-
Ik geloof 16 of 16,5 ofzo, maar ik heb er bij mij met wat extra moeite een van 17 ingeperst.
-
Zoals beloofd de foto's
[img]http://www.madkow-online.com/images/speaker.jpg[/img]
[img]http://www.madkow-online.com/images/speaker2.jpg[/img]
Het slingertje gaat er bij mij dus echt net langs (hij raakt hem niet).
Marcel
[img]http://www.madkow-online.com/images/speaker.jpg[/img]
[img]http://www.madkow-online.com/images/speaker2.jpg[/img]
Het slingertje gaat er bij mij dus echt net langs (hij raakt hem niet).
Marcel
ik zag dat je uit gasselternijveen kwam en ik kan je vertellen dat je hier in de buurt geen deurbakken met luidsprekeruitsparing zult vinden.
ik woon zelf in stadskanaal en ik heb de deurbakken uit leeuwarden gehaald en ik heb ze vervolgens zelf nog een beetje aangepast, alleen kan het handschoenvakklepje niet helemaal meer open ( maar dat is me eigen schuld) de deurbakken zien er nu wel geweldig uit als je ff je e-mail doorgeeft zal ik je ff een paar foto's sturen
ik woon zelf in stadskanaal en ik heb de deurbakken uit leeuwarden gehaald en ik heb ze vervolgens zelf nog een beetje aangepast, alleen kan het handschoenvakklepje niet helemaal meer open ( maar dat is me eigen schuld) de deurbakken zien er nu wel geweldig uit als je ff je e-mail doorgeeft zal ik je ff een paar foto's sturen
foutje, ik zag net dat ik nog onder m'n broer z'n naam stond ingelogt.
ik heb de deurbakken in een 1.7 rn ph 2 gezet, daar zaten ook war die knullige deurbakken in.
ze kosten overigens nieuw: ong. 57,50 euro per stuk
ik heb de deurbakken in een 1.7 rn ph 2 gezet, daar zaten ook war die knullige deurbakken in.
ze kosten overigens nieuw: ong. 57,50 euro per stuk
-
Trillen? Welnee joh, zit hartstikke stevig aan de deur vast!
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
juistem.marcel16v schreef:url? dus hij moet op een site staan?
anders kan je ze wel mailen naar me zet ik ze wel ff online. mailadres staat in mn id.
gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://members1.chello.nl/~g.bennink/ge ... artbak.jpg[/img]
dit is het plaatje van de kaarten bak van dennis.
gr. Frits
dit is het plaatje van de kaarten bak van dennis.
gr. Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en die zijn nu net niet te vinden of wel??jeroen.k schreef:Ja, klopt maar ik heb nu nog slinger en met zo'n kaartenbak kun je niet meer slingeren, dus moet je elektrische ramen nemen!
gr. Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
krijg je als je de namen door mekaar haalt als je computer er op vast liep.marcel16v schreef:die kaartbakken zijn niet van dennis maar van edwin ( mijn broertje)!!!!!!!!!!!![]()
gr.Frits