De Onbekende Renault.
Net gespot op het drielandenpunt
van Katwijk, Noordwijk en Rijnsburg bij de rotonde bij het nieuwe ind. terrein 's Gravenland een blauwe clio 1. Volgens mij een 16v. Verlaagd, mooie velgen achterruit en achterzijruiten flink geblindeerd en een Achterberg sticker achterop.
Net gespot op de A20 t.h.v. Rotterdam centrum:
Renault 4
Hij was apart gespoten, Groen met paars in een schuin motief over de auto heen, zag er goed uit.
We waren bij JL Tuning geweest, altijd wel lache daar. Of we gelijk maar "even" zin hadden om een blokkie van Jeroen zn niewe 21 Turbo (ex Momentsleutel) eruit te lepelen, en t interieur ook maar even.
T was weer een gezellig middagje, die dikke uitgebouwde 5 GT, alpineblauw uit frankerijk, werd vanmiddag ook nog opgehaald door de eigenaar...
Renault 4
Hij was apart gespoten, Groen met paars in een schuin motief over de auto heen, zag er goed uit.
We waren bij JL Tuning geweest, altijd wel lache daar. Of we gelijk maar "even" zin hadden om een blokkie van Jeroen zn niewe 21 Turbo (ex Momentsleutel) eruit te lepelen, en t interieur ook maar even.
T was weer een gezellig middagje, die dikke uitgebouwde 5 GT, alpineblauw uit frankerijk, werd vanmiddag ook nog opgehaald door de eigenaar...
-
Vandaag gespot:
In Beverwijk bij de zwarte markt:
- Een blauwe Clio 16V
- Staat: netjes
- Tuning: andere velgen eronder
- Bijzonderheden: Op de achterklep waar normaal 16V staat stond nu Coupé.
- Groene Twingo
- Tuning: andere velgen, luchtroosters gespoten
- Bijzonderheden: Deze auto is te koop.
Op de weg terug van Beverwijk naar Hoogezand:
Heb een tijdje achter een gele Megane Cabrio gereden. Op den duur ging er een Daihatsu Cuore tussen ons rijden. De cuore bleef erg dicht op de bumper van de Megane hangen tot frustatrie van de Megane rijder. Na een poosje ging de cuore linksaf. De cuore bestuurder kreeg nog wel 'The Finger' van de Megane bestuurder.
Bij Joure bij de Mac D. nog een tweetal clio's uit Sappemeer gezien. Nog ff met de bestuurders gepraat.
Tussen Heerenveen en Drachten - Haven nog met een blauwe Megane Coupe gesport.
In Beverwijk bij de zwarte markt:
- Een blauwe Clio 16V
- Tuning: andere velgen eronder
- Bijzonderheden: Op de achterklep waar normaal 16V staat stond nu Coupé.
- Groene Twingo
- Tuning: andere velgen, luchtroosters gespoten
- Bijzonderheden: Deze auto is te koop.
Op de weg terug van Beverwijk naar Hoogezand:
Heb een tijdje achter een gele Megane Cabrio gereden. Op den duur ging er een Daihatsu Cuore tussen ons rijden. De cuore bleef erg dicht op de bumper van de Megane hangen tot frustatrie van de Megane rijder. Na een poosje ging de cuore linksaf. De cuore bestuurder kreeg nog wel 'The Finger' van de Megane bestuurder.

Bij Joure bij de Mac D. nog een tweetal clio's uit Sappemeer gezien. Nog ff met de bestuurders gepraat.
Tussen Heerenveen en Drachten - Haven nog met een blauwe Megane Coupe gesport.

-
- Contacteer:
zaterdag gespot vanaf de snelweg langs Tiel:
een grijze maxi clio geparkeerd op een P tussen de bedrijven daar.....
d8 dat ie me bekend voor kwam van deze site, dennis geloof ik.....anders leek hij er enorm op
een grijze maxi clio geparkeerd op een P tussen de bedrijven daar.....
d8 dat ie me bekend voor kwam van deze site, dennis geloof ik.....anders leek hij er enorm op

Welk stoplicht?Tjabel schreef:Gistermiddag bij het stoplicht in Bodegraven:
-Renault Gt Gturbo
-Phase 1
-kleur wit
-staat origineel
-kenteken: ZK-93-..

Dat is die witte die vroeger in Haastrecht stond, bij Eegdeman. Stond ook eens te koop bij de Suzuki dealer in Gouda.
Rij de volgende keer even langs als je in de buurt bent.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
gister gechecked op de parkeerplaats bij de TU eindhoven rond half vier (??) een zwarte Clio RSi met 16V motorkap. Goed verlaagd en een mooi uitlaatje. Even later zag ik m voorbij rijden bij t stoplicht, maar er zat volgens mij een bestuurder is in die denk ik de dubbele leeftijd had van de gemiddelde leeftijd van de bezoekers hier van dit forum...
Rond een uur of 16:15 in Den Haag, een zwarte GTT Ph1 (aan de velgen te zien, ben verder geen expert
)
Deed over de frankenslag, ik liep net vanuit me werk naar me auto toe waar ongeveer 20 meter van me auto vandaan een of andere gozer uit een hoogwerker was geteerd
Was volgens mij best wel standaard, kenteken HP-**-**

Deed over de frankenslag, ik liep net vanuit me werk naar me auto toe waar ongeveer 20 meter van me auto vandaan een of andere gozer uit een hoogwerker was geteerd

Was volgens mij best wel standaard, kenteken HP-**-**
Don't walk the grass... smoke it
-
- Moderator
- Car: Megane
30 min geleden een blauwe 5gtE met een vrouw erin ze liep de kortingspomp in zoetermeer binnen en ze stond te juichen bij de kasse ze had blijkbaar wat gewonnen 

-
- Moderator
uh deze was hetP@TB@D schreef:Vandaag een ORANJE RENAULT CLIO 16V
waar : Rotterdam, prins alexander op het parkeer dek achter de school
Hoelaat: 14:30 omstreeks
Specs auto: Erug verlaagd een hele grote spoiler verder kon ik het niet zo goed zien.
Kenteken: HR-??-??
er reed een gozer in

[img]http://129.241.209.210/knabbelbabbel/pi ... oto051.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
die is toch van een Belg als ik me niet vergis?? nou ja het kan natuurlijk.
gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
nee die ziet er iest anders uit
Gtt PH2 aan de kant v.d. weg bij mij in de straat..
Staat netjes (net zondag gewassen)
motorisch minder.. er er naar toe gesleept.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/16_DSC00623.jpg[/img]

Staat netjes (net zondag gewassen)
motorisch minder.. er er naar toe gesleept.

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/16_DSC00623.jpg[/img]

Er zijn toch meer mensen die Frits heten?Frits schreef:die is toch van een Belg als ik me niet vergis?? nou ja het kan natuurlijk.
gr.Frits

Dit is niet die van de Belg. Hier in de regio ken ik al twee oranje Clio's.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ik zie het al dit is idd een andere die belg stond op de meeting naast die paarse die te koop is/wasChris schreef:Er zijn toch meer mensen die Frits heten?Frits schreef:die is toch van een Belg als ik me niet vergis?? nou ja het kan natuurlijk.
gr.Frits
Dit is niet die van de Belg. Hier in de regio ken ik al twee oranje Clio's.
en deze stond verder op.
gr.Frits
-
Ik kom al een paar dagen een rode gtt tegen op de weg bij Zebehuizen (ZH) Rolkooi erin en verlaagd. Ziet er best leuk uit...
KEnteken begint met BV of BY
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
Dat klopt het kenteken kwam al zo bekend voor,volgende keer bel ik je ven.Chris schreef:Welk stoplicht?Tjabel schreef:Gistermiddag bij het stoplicht in Bodegraven:
-Renault Gt Gturbo
-Phase 1
-kleur wit
-staat origineel
-kenteken: ZK-93-..
Dat is die witte die vroeger in Haastrecht stond, bij Eegdeman. Stond ook eens te koop bij de Suzuki dealer in Gouda.
Rij de volgende keer even langs als je in de buurt bent.

-
Zojuist gespot in helmond, op de grootste straat zeg maar, die vanaf deurne door helmond heen richting eindhoven loopt.
Clio Williams kenteken PR-BF-14
Staat: nette wagen
bestuurder: vrouw van tussen de 20 en 30 ofzo.
Clio Williams kenteken PR-BF-14
Staat: nette wagen
bestuurder: vrouw van tussen de 20 en 30 ofzo.
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vanmorgen op school: HTS Arnhem
een rode clio 16v helemaal standaard.
kentenken begint met GB. rest weer vergeten.
gr.Frits
een rode clio 16v helemaal standaard.
kentenken begint met GB. rest weer vergeten.
gr.Frits
Zojuist gespot in Hilversum om 14:00
- Een renault sport Spider, in de bekende kleuren Geel/grijs. Hij stond bij de stoplichten bij afslag Hilversum, en kwam uit de richting Utrecht. Ik stond ernaast, helaas voor rechtdoor, hij voor links. Maar wat is dat toch een brute bak he
En direct daarna
- Een grijze renault 5 GTX, een paar auto's voor me , met dikke velgen eronder, volgens mij was het jpp gtx. Hij stond voor naar links, ik voor rechtdoor (wederom) en dat was 2 stoplichten verder.
Gr Bart
- Een renault sport Spider, in de bekende kleuren Geel/grijs. Hij stond bij de stoplichten bij afslag Hilversum, en kwam uit de richting Utrecht. Ik stond ernaast, helaas voor rechtdoor, hij voor links. Maar wat is dat toch een brute bak he

En direct daarna
- Een grijze renault 5 GTX, een paar auto's voor me , met dikke velgen eronder, volgens mij was het jpp gtx. Hij stond voor naar links, ik voor rechtdoor (wederom) en dat was 2 stoplichten verder.
Gr Bart
vanochtend 8.15 uur in Dordrecht bij het NS-station... blauwe 19 16v, dikke 5-spaaks velgen van PCW, dikke uitlaat... zat een dame in -> wie o wie?!
-
- Moderator
ik denk dat wij de zelfe hebben gespot ik heb vanochtend in zeVenhuizen ook een rode 5gtt(of e)Daaf (Davy) schreef:Ik kom al een paar dagen een rode gtt tegen op de weg bij Zebehuizen (ZH) Rolkooi erin en verlaagd. Ziet er best leuk uit...
gezien met een rolkooi ik heb mij hellaas niet gefocust op het kenteken

wel een leuke bak trouwens
Vanmiddag weer gespot op het Damrak, kenteken begon met 96 en dan nog iets, zat een man van +50 in.RO 16v schreef:Gisteravond gespot in het centrum van A'dam een RS kleur rood met RS-R uitbouw van Elia, 17 inch witte Speedlines, rolkooi, carbon motorkap en een heel mooi pssssst geluid van de turbo en knallen uit de uitlaat, achterop was een sticker van Mele Motorsport (Ita) geplakt.