Ervaringen met goedkope bandenzaken
Er staan verschillende goedkope zaken in bijv. S-G (?) in Numansdorp. Ik heb ff her en der rondgebeld, maar die zijn echt goedkoop. Bij euromaster hebben ze deze maand een actie van 4 halen, 3 betalen, maar dat scheelt nog zo'n 100 euro met bijv S-G.
Of weet iemand nog andere goedkope bandenboeren?
Of weet iemand nog andere goedkope bandenboeren?
ik heb mijn banden ooit eens bij kwik fit gehaald. ook zo een aanbieding. never nooit weer... de grip was ver te zoeken. ik zou er liever wat meer voor betalen want het is toch je enige contact met de weg. verder slijten ze ook rete snel dus ik ben er niet echt over te spreken.
Er staat ook altijd een advertentie van ' Velgenland' uit vijfhuizen. Die is ook niet echt duur volgens mij. Keuze uit meer dan 200 velgen.
De prijslijst:
4x 14" Sportvelgen + banden euro 350-,
4x 15" " " euro 400-,
4x 16" " " euro 550-,
4x 17" " " euro 650-,
4x 18" " " euro 900-,
Inclusief montage + balanceren, BTW, 1 jaar garantie.
Autobedrijf De Toekomst Spaarnwouderweg 1175-A6 Vijfhuizen
Er staat niet bij dat het een vanaf prijs is dus ik ga wel ff een kijkje nemen.
De prijslijst:
4x 15" " " euro 400-,
4x 16" " " euro 550-,
4x 17" " " euro 650-,
4x 18" " " euro 900-,
Die actie bij euromaster geldt voor Michelin
en nog 3 andere bekende merken. Slecht zullen die banden niet zijn. Bij die goedkope bandenzaken gaat het om Uniroyal en Toyo. Ook niet echt slecht lijkt me zo.

Dit zijn gebruikte banden die erbij zitten.Sander101 schreef:Er staat ook altijd een advertentie van ' Velgenland' uit vijfhuizen. Die is ook niet echt duur volgens mij. Keuze uit meer dan 200 velgen.
De prijslijst:
4x 15" " " euro 400-,
4x 16" " " euro 550-,
4x 17" " " euro 650-,
4x 18" " " euro 900-,
http://www.autobandenmarkt.nl is tot nu toe een stuk onder elke prijs gekropen wat ik heb doorgekregen bij elk bedrijf waar ik een leuke korting krijg.
Dus of 2dehands of autobandenmarkt.
Dus of 2dehands of autobandenmarkt.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
het is wel een vanaf prijs, en wel op basis van een hele goedkope band. de prijs voor 15 inch is dan bijvoorbeeld op basis van 195/55/15 of 195/60/15.Sander101 schreef:Er staat ook altijd een advertentie van ' Velgenland' uit vijfhuizen. Die is ook niet echt duur volgens mij. Keuze uit meer dan 200 velgen.
De prijslijst:
4x 15" " " euro 400-,
4x 16" " " euro 550-,
4x 17" " " euro 650-,
4x 18" " " euro 900-,
en geld niet voor het gehele velgengamma.
Utratyre bij mij tegenover hier.
heb ik ook yokohama's vandaan gehaald
heb ik ook yokohama's vandaan gehaald
precies... vlak achter de canon inderdaad
ik heb er zelf geen ervaring mee, wel met de toyo proxes T1-S , die is ook vaak als beste getest in de bladen
Je moet ff op http://www.autobandenmarkt.nl kijken... daar kun je heel goedkoop toyo proxes ts-1 kopen...49 eur per stuk...laat je ze er bij de kwik shit of ander banden bedrijf erop zetten voor 7 euro per band...ben je toch wel goedkoop uit dacht ik..Als je nog vragen heb PM maar ff...
Gr Marko
Gr Marko
Nou persoonlijk vind ik de service bij BT Trading (Budget Tire) gewoon goed.
Ben een aantal weken geleden op zaterdag even 4 nieuwe banden wezen halen, ik had mn velgen meegenomen, we kregen een bakkie koffie en ondertussen werden mn banden eromheen gelegd.
Echt heel netjes met kleine ventielen, plaklood uit t zicht..
We vertelde hem dat voor een GT Turbo was, vonden ze echt geweldig, die vader had er vroeger ook 1 gehad, een witte ph2 met een BY-... kenteken.
Ze hebben daar zelf ook aardig leuke auto's tussen staan:
Porsche 911 3,4 bi turbo 800 pk
BMW M3 mosselmann turbo 425 pk
Lancia Delta HF Turbo 16V
2x BMW 323 i, met nieuw type m3 blok....
helemaal autogek daar.
Voor 300,-- euro heb je dus 4x Toyo Proxes T1-s 195-45-15 om je velgen heen....!
Ben een aantal weken geleden op zaterdag even 4 nieuwe banden wezen halen, ik had mn velgen meegenomen, we kregen een bakkie koffie en ondertussen werden mn banden eromheen gelegd.
Echt heel netjes met kleine ventielen, plaklood uit t zicht..

We vertelde hem dat voor een GT Turbo was, vonden ze echt geweldig, die vader had er vroeger ook 1 gehad, een witte ph2 met een BY-... kenteken.
Ze hebben daar zelf ook aardig leuke auto's tussen staan:
Porsche 911 3,4 bi turbo 800 pk
BMW M3 mosselmann turbo 425 pk
Lancia Delta HF Turbo 16V
2x BMW 323 i, met nieuw type m3 blok....
helemaal autogek daar.
Voor 300,-- euro heb je dus 4x Toyo Proxes T1-s 195-45-15 om je velgen heen....!
De Toyo's ken ik ben ik zeer over te spreken qua grip alleen zoek ik meer grip.Tijn schreef:ik heb er zelf geen ervaring mee, wel met de toyo proxes T1-S , die is ook vaak als beste getest in de bladen
De Yokohama Advan banden zijn eigenlijk rally banden met E type goedkeuring.
je zou in dat geval ook eens musco racing in ik geloof soest kunnen proberen. die levert vanalles en nog wat als het maar banden zijn.RO 16v schreef:De Toyo's ken ik ben ik zeer over te spreken qua grip alleen zoek ik meer grip.Tijn schreef:ik heb er zelf geen ervaring mee, wel met de toyo proxes T1-S , die is ook vaak als beste getest in de bladen
zijn dat die banden die onder een lotus exige standaad zitten?RO 16v schreef:De Toyo's ken ik ben ik zeer over te spreken qua grip alleen zoek ik meer grip.Tijn schreef:ik heb er zelf geen ervaring mee, wel met de toyo proxes T1-S , die is ook vaak als beste getest in de bladen
die met dat speciale profiel.
SEIZE SOUPAPES CABRIO
Dat weet ik niet.jacco 16v schreef:zijn dat die banden die onder een lotus exige standaad zitten?RO 16v schreef:De Toyo's ken ik ben ik zeer over te spreken qua grip alleen zoek ik meer grip.Tijn schreef:ik heb er zelf geen ervaring mee, wel met de toyo proxes T1-S , die is ook vaak als beste getest in de bladen
die met dat speciale profiel.
Dit is het profiel.
[img]http://www.prins-techniek.nl/racebanden ... a/a038.jpg[/img]
Ik heb de banden al gevonden.
http://www.prins-techniek.nl/racebanden.php