maandag een korte sprint tegen een mercedes 500 sl of iets dergelijks. In ieder geval een snelle lompe 2 deurs kamperbak...maja hij had niet verwacht dat een Cliootje ook zo rap was
Bleef hem bij tot de 90, daarna kwam de rotonde waar hij rechts ging en ik links. Heb toen me dashboard maar een aaitje gegeven
ok, 't was niet tegen in een andere auto, 't was meer mezelf in een andere auto, maar toch wel 't vermelden waard:
In een Pug 106 1.1 na veel oefenen 190 op de teller gehaald. (lang leve de bergen)
Menno schreef:ok, 't was niet tegen in een andere auto, 't was meer mezelf in een andere auto, maar toch wel 't vermelden waard:
In een Pug 106 1.1 na veel oefenen 190 op de teller gehaald. (lang leve de bergen)
Ik met een Renault 420 dci tegen een DAF 2400. Ik met een koeltrailer en hij met een bakwagen.
Voor het stoplicht, stoplicht op groen en gaan. In z'n 4 opgetrokken en hij ws. lager want de eerste 1,5 meter waren voor hem maar toen kwam ik op gang Dag Dafje
Nou dat ding waar ik tegen sprintte zat duidelijk GEEN turbo kit op. Er zaten wel 2 gasten in die overduidelijk aangaven dat ze dachten dat ze sneller waren :-D en aan het geschreeuw van de motor te horen trapte ze hem wel op sn staart.
Merijn schreef:Laatst heb ik ook naast zo'n ding gestaan, maar dat ging toch aardig moeilijk... Zat een turbo-kitje op.
Die heb ik een tijd geleden ook gespot .
Was op de weg van Oss naar Uden .
Hij probeerde mij in te halen , hij kwam langszij en toen hoorde ik psst .
En toen trapte ik het gas vol in hij kon ff bijblijven en toen was het dag met het handje.
RO 16v schreef:Gisteravond kwam een Leon cupra mij uitdagen bij het stoplicht, had ie beter niet kunnen doen.
hoe groot was 't verschil?
was 't trouwens een v6 cupra of een 1.8t cupra?
Het was een sprint van stoplicht naar stoplicht afstand +/- 1,5 km, ik stond al stil en toen kwam hij er pas aan, daarna heeft ie het niet meer geprobeerd, was trouwens een V6.
Korte bak rules, zelfs met weinig vermogen volop plezier. Goed alternatief voor het "sneller" maken van een atmosferische motor. Die top snelheid heb je toch niet echt nodig en 190 in 5 met 7000 toeren klinkt ook heftig! Heb een kortere bak gehad op een williams, verder was ie tamelijk standaard maar retesnel...
Bart V schreef:net gesprint tegen een Fiat seiciento sporting met TE dikke velgen en een TE dikke uitlaat. Dat ze er sporting op durfen te zetten zeg :-*
Heb je ooit de crashtest van een Seiciento gezien? Dat is een goede reden om never nooit niet in zo'n ding te gaan zitten. Verder heeft, naar mijn idee, een Seiciento de uitstraling van een winkelwagentje van de Basismarkt.
Laatst bij de pomp een mitsubishi lancer evolution VII gezien die ik daarna ook nog regelmatig in mijn omgeving tegenkom.
Volgens autoweek van 0-100 in 4.8s. Daar ga ik dus never nooit niet tegen racen
Panoramix schreef:Laatst bij de pomp een mitsubishi lancer evolution VII gezien die ik daarna ook nog regelmatig in mijn omgeving tegenkom.
Panoramix schreef:Laatst bij de pomp een mitsubishi lancer evolution VII gezien die ik daarna ook nog regelmatig in mijn omgeving tegenkom.
Zeeuw schreef:Korte bak rules, zelfs met weinig vermogen volop plezier. Goed alternatief voor het "sneller" maken van een atmosferische motor. Die top snelheid heb je toch niet echt nodig en 190 in 5 met 7000 toeren klinkt ook heftig! Heb een kortere bak gehad op een williams, verder was ie tamelijk standaard maar retesnel...
Korte bak rulez zeker, het is alleen niet voor iedereen weg gelegt (lees erg duur).
zaterdag mijn pa even in de auto laten rijden (had ie nog niet gedaan), rijden wel lekker op de snelweg en kijk in even achterom (pa reed), zie ik een S6 badge op een audi die flink aan het douwen is. Ik dus mijn pa even aangezet te leunen op zijn rechtervoet. En we rijden dan ging gewoon compleet zoek !!!! allebei dezelzfde afslag en nog eens goed kijken, was het geen echte (wel s6 wielen, chrome spiegels....), maar dus niet de motor. Wat een lozer zeg (daar rijd je dan met je wannabee s6 die door een clio stront gereden word )
Tom schreef:zaterdag mijn pa even in de auto laten rijden (had ie nog niet gedaan), rijden wel lekker op de snelweg en kijk in even achterom (pa reed), zie ik een S6 badge op een audi die flink aan het douwen is. Ik dus mijn pa even aangezet te leunen op zijn rechtervoet. En we rijden dan ging gewoon compleet zoek !!!! allebei dezelzfde afslag en nog eens goed kijken, was het geen echte (wel s6 wielen, chrome spiegels....), maar dus niet de motor. Wat een lozer zeg (daar rijd je dan met je wannabee s6 die door een clio stront gereden word )
Tom schreef:zaterdag mijn pa even in de auto laten rijden (had ie nog niet gedaan), rijden wel lekker op de snelweg en kijk in even achterom (pa reed), zie ik een S6 badge op een audi die flink aan het douwen is. Ik dus mijn pa even aangezet te leunen op zijn rechtervoet. En we rijden dan ging gewoon compleet zoek !!!! allebei dezelzfde afslag en nog eens goed kijken, was het geen echte (wel s6 wielen, chrome spiegels....), maar dus niet de motor. Wat een lozer zeg (daar rijd je dan met je wannabee s6 die door een clio stront gereden word )
nou ik heb zaterdag dan heel ff in een "echte" rs6 gezeten maar o wat klinkt dat mooi.
was dan ook heel ff bij tom op het werk. en wat denk je niet een maar gelijk 2 in de aanbieding. en dan maar zeggen dat je ze niet veel ziet.
Zeeuw schreef:Korte bak rules, zelfs met weinig vermogen volop plezier. Goed alternatief voor het "sneller" maken van een atmosferische motor. Die top snelheid heb je toch niet echt nodig en 190 in 5 met 7000 toeren klinkt ook heftig! Heb een kortere bak gehad op een williams, verder was ie tamelijk standaard maar retesnel...
Korte bak rulez zeker, het is alleen niet voor iedereen weg gelegt (lees erg duur).
Is een kortere bak niet gewoon een dieselbak? OF zie ik dat te simpel?
Is een kortere bak niet gewoon een dieselbak? OF zie ik dat te simpel?
Het kan maar die ik heb is een Megane bak (JC5) en die is al korter en daar zitten overbrengingen in van Renault Sport, normaal wordt het gebruikt voor de rally. Het schakeld leuk en trekt als een beest maar ik hang morgen toch maar m'n gewone bak terug.