mijn GTE is afgekeurd en wel op het volgende punt!
als ik over een drempel ga zijn de veren los te bewegen! Nu moet ik dus ook andere schokbrekers hebben! Nu zijn deze te bestellen bij reichard motorsport, maar mijn vraag is ben ik er dan vanaf want ik baal als een stekker want ik wil heeeeeeel graag rijden ik ben mijn GTL een beetje zat aan het worden
als jou veren niet te laag zijn dan ben je er zeker vanag. Hoeveel lager zijn ze ?? Bij -3 zou je idd net problemen kunnen krijgen en bij -6 is het niet te doen op originele dempers te blijven rijden. Koop anders een setje van apex (bel JL eens). Die leveren goed spul voor een mooie prijs
Tom schreef:als jou veren niet te laag zijn dan ben je er zeker vanag. Hoeveel lager zijn ze ?? Bij -3 zou je idd net problemen kunnen krijgen en bij -6 is het niet te doen op originele dempers te blijven rijden. Koop anders een setje van apex (bel JL eens). Die leveren goed spul voor een mooie prijs
ik denk eerder -6! op de site van reichhard staat dat de apex schokbrekers niet ingekort zijn? kun je uitleggen hoe dit werkt want ik ben even de kluts kwijt!
je moet gewoon even jeroen bellen (reichard zou ik niet doen, in nederland is makkelijker) en even vragen. Je moet gewoon de verlagings dempers hebben (ik weet niet eens of ze meerdere hebben). Die passen namelijjk zeker weten met -6 en bewegen niet !!! Ik heb ze namelijk zelf ook gehad
Tom schreef:je moet gewoon even jeroen bellen (reichard zou ik niet doen, in nederland is makkelijker) en even vragen. Je moet gewoon de verlagings dempers hebben (ik weet niet eens of ze meerdere hebben). Die passen namelijjk zeker weten met -6 en bewegen niet !!! Ik heb ze namelijk zelf ook gehad