dus kom op nou met die reacties, ik blijf niet vragen, anders reserveren jullie zelf maar en gaan we lekker een eind uit mekaar staan

vorig jaar stonden er ook ca. 6 auto's om de tenten...heeft niemand problemen over gemaakt. Ik denk wel dat het campingbeheer begrijpt dat het gaat om een automeeting, maargoed ff navragen kan geen kwaad. En anders doen we het tochTom schreef:1 auto ??!!?? Ik wil dus wel mijn auto erbij hebben eigenlijk, anders kom ik wel op de fiets
wel eens gedacht om de parkeerkaart door te geven?? whèhè its so simpel jongenTom schreef:1 auto ??!!?? Ik wil dus wel mijn auto erbij hebben eigenlijk, anders kom ik wel op de fiets
toch denkt je gezichtje er anders over...-Ray- schreef:1 eraf
3 erbij
das + 2
wordt gezellig zo!
haha dat is "the morning after"Robert dB. schreef:toch denkt je gezichtje er anders over...-Ray- schreef:1 eraf
3 erbij
das + 2
wordt gezellig zo!
hangt idd dus af vanaf wanneer we het terrein op kunnen, en wanneer de materialen geleverd worden.-Ray- schreef:laten we om een uur of 1300 vertrekken vanuit utrecht. zijn we de spits mooi voor en hebben we nog tijd genoeg om van alles te doen, tenzij we eerder moeten bouwen aan de stand
Ik kom vrijdag al. Zeg maar hoe laat, waar en i'll be there!-Ray- schreef:wie komen er allemaal vrijdag al?? ik ben zelf vrij de hele dag en we zouden dus in utrecht al kunnen pre-meeten, dan met ze allen heen rijden (liefst voor de spits), tenten opbouwen, biertje pakken, beetje stand opbouwen, eten en feessie bouwen!!
wie?
Aankomst vrijdag:-Ray- schreef:wie komen er allemaal vrijdag al?? ik ben zelf vrij de hele dag en we zouden dus in utrecht al kunnen pre-meeten, dan met ze allen heen rijden (liefst voor de spits), tenten opbouwen, biertje pakken, beetje stand opbouwen, eten en feessie bouwen!!
wie?