[5GTE] vraag veerschotels phase I en II
-
- Contacteer:
Ik heb een phase I GTL die ik aan het verbouwen ben naar GTE, ik heb K-tech verstelbare veren die ik er onder aan het zetten ben. Ik loop tegen een probleem aan en dat is dat ik er phase 2 veerschotels onder heb gesleuteld en die passen niet!!! om ze pas te krijgen moet ik dus gaan slijpen om de as van mijn veer door de carrosorie te krijgen...of moet ik gewoon achter phase I veerschotels aan? Zijn hier trucs voor??
-
- Contacteer:
Ik weet niet hoe jij aan het passen ben geweest maar dit gaat niet goed komen als ik dit zo hoor.
Je kan het GAZ set van k-tec zonder slijp of laswerk zo onder elke renault 5 plaatsen,met fase 2 schotels.
Let wel op dat je de oude fase 2 schokbrekers volledig demonteerd en de complete bovenkant over zet!!!!Je moet alleen de bovenste schotel weglaten waar normaal de veer tussen geklemd word.
Dus je moet de schotel, het toprubber,de tussenplaat en het toplager overzetten op de andere schokbrekers.
En dan zal je zien dat ze zonder problemen passen.
Je kan deze schokbrekers niet monteren met fase 1 schotels want dan komen je wielen wel erg schuin te staan!!!!
Je kan het GAZ set van k-tec zonder slijp of laswerk zo onder elke renault 5 plaatsen,met fase 2 schotels.
Let wel op dat je de oude fase 2 schokbrekers volledig demonteerd en de complete bovenkant over zet!!!!Je moet alleen de bovenste schotel weglaten waar normaal de veer tussen geklemd word.
Dus je moet de schotel, het toprubber,de tussenplaat en het toplager overzetten op de andere schokbrekers.
En dan zal je zien dat ze zonder problemen passen.
Je kan deze schokbrekers niet monteren met fase 1 schotels want dan komen je wielen wel erg schuin te staan!!!!

-
- Contacteer:
thanx! ik heb vanavond weer wat te doen...