[R5GTT]Foto's Job-Turbo's projectje;

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Xedrah

Job-turbo schreef:
F 16Valve schreef:dus dit wordt Jeroen vs Xedrah @ de strip

Zeker..... of niet Xedrah :p
Ja, dat behoor ik te verliezen.

Een 400meter tijd weten we binnenkort allebei wel, dus als je perse wilt vergelijken dan kan dat.

Eerst maar even sleutelen, Jeroen! :wink:
catrinus

Verrek, ik zie nu pas dat het een phase1 is :) . Dus het noorden des lands is straks weer een mooie en snelle phase1 rijker :D
There will be plenty of time to rest when your dead
Job-turbo
Contacteer:

catrinus schreef:Verrek, ik zie nu pas dat het een phase1 is :) . Dus het noorden des lands is straks weer een mooie en snelle phase1 rijker :D

Mooi he Phase 1 :p
Matijs
Contacteer:

Hardstikke mooi een Ph.1, maar dan wel zonder overgespoten skirts en bumpers. Wat is er anders nog Phase 1 aan?!?
Maargoed, dat terzijde. Ik wil nog wel even vragen wat het nut is van die leuke race-clipjes op de motorkap. We weten toch allemaal dat de motorkap de andere kant op open gaat?

Verder een prachtig project. Het kost wat, maar dan heb je er ook voor betaald :wink:
Marcel GTT
Contacteer:

De luchthappers in de voorschermen komen uit een espace toch, hoe kom je er aan. De dealer wilde ze me alleen verkopen samen met de spiegels!
Meneer....... verkoopt u ook grasmaaiers?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Marcel GTT schreef:De luchthappers in de voorschermen komen uit een espace toch, hoe kom je er aan. De dealer wilde ze me alleen verkopen samen met de spiegels!
goed zoeken bij een sloop. heb ze ook al ergens gezien maar weet niet meer waar. en dat is al even geleden. maar ze zijn er wel.

Gr.Frits
Job-turbo
Contacteer:

Matijs schreef:Hardstikke mooi een Ph.1, maar dan wel zonder overgespoten skirts en bumpers. Wat is er anders nog Phase 1 aan?!?
Maargoed, dat terzijde. Ik wil nog wel even vragen wat het nut is van die leuke race-clipjes op de motorkap. We weten toch allemaal dat de motorkap de andere kant op open gaat?

Verder een prachtig project. Het kost wat, maar dan heb je er ook voor betaald :wink:

Mijn motorkap gaat anders open dan bij normale 5jes vandaar die die bonnet pins :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

:D nice :)
bruno @af
Contacteer:

Marcel GTT schreef:De luchthappers in de voorschermen komen uit een espace toch, hoe kom je er aan. De dealer wilde ze me alleen verkopen samen met de spiegels!
Kunnen zonder probleem bij de dealer apart besteld worden ...
Abel
Über-Spammer

Job, je bent een foto vergeten...

Onder de KAP!!! :wink:
Matijs
Contacteer:

Job-turbo schreef:
Matijs schreef: Maargoed, dat terzijde. Ik wil nog wel even vragen wat het nut is van die leuke race-clipjes op de motorkap. We weten toch allemaal dat de motorkap de andere kant op open gaat?

Mijn motorkap gaat anders open dan bij normale 5jes vandaar die die bonnet pins :)
Dan heb ik niets gezegd :wink: Scheelt wel een hoop gedoe met klussen. Mijn kap ligt er al tijden los op, en elke keer als ik iets ga doen haal ik hem er helemaal af. Vermoeiend. Kan je misschien een foto maken van hoe hij nu bij jou vast zit dan? Is eigenlijk een onmisbare aanpassing voor de serieuze tuner.
Job-turbo
Contacteer:

Abel schreef:Job, je bent een foto vergeten...

Onder de KAP!!! :wink:
Daar komt nog wel een foto van als de turbo en alle slangen enzo gemonteerd zijn :p ;)
Job-turbo
Contacteer:

Matijs schreef:
Job-turbo schreef:
Matijs schreef: Maargoed, dat terzijde. Ik wil nog wel even vragen wat het nut is van die leuke race-clipjes op de motorkap. We weten toch allemaal dat de motorkap de andere kant op open gaat?

Dan heb ik niets gezegd :wink: Scheelt wel een hoop gedoe met klussen. Mijn kap ligt er al tijden los op, en elke keer als ik iets ga doen haal ik hem er helemaal af. Vermoeiend. Kan je misschien een foto maken van hoe hij nu bij jou vast zit dan? Is eigenlijk een onmisbare aanpassing voor de serieuze tuner.

Zal binnenkort er even een pica van maken...
Matijs
Contacteer:

Alvast dank! 8)
jeffrey
Contacteer:

ik heb nog wel een paar van espace kapjes liggen, heb me vader ze vlak proberen te laten maken op een schuurbank( wilde ze op mijn motorkap plakken) maar ze zijn toch niet helemaal vlak.
Dus ....iemand interesse
van marwijk passion
piet pado GTT

zo job! dat lijkt er op!!
hopelijk kan ik dat ding binnenkort weer eens aanschgouwen bij de mac in drachten..
(daar heb ik ooit al eens een babbeltje met je gemaakt) kan het ook zijn dat ik je een keer over de a 7 heb zien blazen?? een maand of twee geleden? toen zag ik een zwarte gtt rijden met een grote vleugel achter op het raam.. ik dacht meteen dat jij het was maar aangezien je druk aan het sleutelen bent kun je dat bijna niet geweest zijn.. dan vraag ik mij toch af wie ik die dag dan wel heb gespot..
veel succes nog met je gtt en hopelijk zie ik hem aan de start op de airstrip! ik zal er zowiezo zijn!

groeten van piet
Christian

Die Velgen blijfen GEIL!!!!!!!!!!! 8) ze kosten alleen zo veel pleurotjes :(
Chrisv

Zozo goed bezig, ziet er echt goed uit allemaal.
Wat voor een rolkooi is dat eigenlijk?

@christian: ja die velgen zijn echt super, ik wil ze ook nog een keer eigenlijk, alleen wit hebben er al meerdere zie ik :). Maar ik heb nog lang niet het geld daarvoor, dus eerst andere dingen :)
some people are alive only because it's illegal to kill them
Christian

dit was ook mijn planetje om ze onder mijn rode cliotje te doen :D 16ins kosten 1000 euro met banden en montage :(
Tom
Moderator
Car: MB

volgens mij staat die krik niet voor niets onder de bumper :wink:

en is het inmiddels gelukt met de samco set?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Chrisv

Christian schreef:dit was ook mijn planetje om ze onder mijn rode cliotje te doen :D 16ins kosten 1000 euro met banden en montage :(
Das inderdaad prijzig, dan zal 15" niet veel verschil zijn in de prijs denk ik. Komt wel ooit een keer. Het is dat ik de standaard fase2 velgjes eigenlijk nog best mooi vind anders had ik misschien wel eerder andere velgen gekocht.

maarre sorry voor het offtopic :)
Tom
Moderator

1000 euro's inclusief banden valt nog best mee. OZ is nou eenmaal niet de goedkoopste
Jasper16v

mijn 16-ers kosten 1200 + toyo's

het kost wat, maar dan heb je ook wat :D
Christian

ja velgen maken de auto :)
Job-turbo
Contacteer:

piet pado GTT schreef:zo job! dat lijkt er op!!
hopelijk kan ik dat ding binnenkort weer eens aanschgouwen bij de mac in drachten..
(daar heb ik ooit al eens een babbeltje met je gemaakt) kan het ook zijn dat ik je een keer over de a 7 heb zien blazen?? een maand of twee geleden? toen zag ik een zwarte gtt rijden met een grote vleugel achter op het raam.. ik dacht meteen dat jij het was maar aangezien je druk aan het sleutelen bent kun je dat bijna niet geweest zijn.. dan vraag ik mij toch af wie ik die dag dan wel heb gespot..
veel succes nog met je gtt en hopelijk zie ik hem aan de start op de airstrip! ik zal er zowiezo zijn!

groeten van piet
Die je hebt gezien was waarschijnlijk Leon. Heeft ook een zwarte GTT en woont ook in drachten. Ook een leuk bakkie moet ik zeggen :)
Job-turbo
Contacteer:

Tom schreef:volgens mij staat die krik niet voor niets onder de bumper :wink:

en is het inmiddels gelukt met de samco set?
3

Ben er nog niet echt mee bezig geweest. Moet eerst nog wat onderdeeltjes bestellen bij de renault dealer. Expansie vat etc.
Mrtn
Car: R5GTT

die witte velgen :)

http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... m?oudei=30

Chris is goed bezig zie ik zojuist :lol:
Mrtn = Maarten
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Mrtn schreef:die witte velgen :)

als chris ze wil hebben moet ie ondertussen al weer wat meer bieden :wink:

gr.Frits
Chrisv

Frits schreef:
Mrtn schreef:die witte velgen :)

als chris ze wil hebben moet ie ondertussen al weer wat meer bieden :wink:

gr.Frits
net gedaan :)

Ik denk dat ik ze toch maar wel ga kopen als ik een reactie krijg van m. Kon er vannacht al niet van slapen haha (nee zo erg ist ook niet).
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Chrisv schreef:net gedaan :)

Ik denk dat ik ze toch maar wel ga kopen als ik een reactie krijg van m. Kon er vannacht al niet van slapen haha (nee zo erg ist ook niet).
het klinkt misschien vreemd maar een mail doet soms meer wonderen dan bieden op marktplaats. ook voor een lager bedrag als er geboden is.

GR.Frits
Mrtn
Car: R5GTT

Chrisv schreef:nee zo erg ist ook niet.
Daar geloof ik nix van :lol: :lol:

Ik ken het gevoel hoor :lol:
Mrtn = Maarten
Chrisv

Frits schreef:
Chrisv schreef:net gedaan :)

het klinkt misschien vreemd maar een mail doet soms meer wonderen dan bieden op marktplaats. ook voor een lager bedrag als er geboden is.

GR.Frits
Ik heb hem ook gemaild, wat denk jij :p. maar daarop heb ik nog geen reactie gekregen.

Inmiddels reactie gehad :), denk dat we dr wel uit gaan komen.
Tom
Moderator

als de staat van de velgen goed is is het een nette prijs
Christian

@tom ja als ze goed zijn :D

en de prijs val zeker mee ik denk als ze niuw wel rond de 650 euro komen zonder banden
Plaats reactie