past een motorkap van een clio 16V (oud model)achterin een clio Rsi
bvd
[16V] past motorkap achterin
-
op het forum weet vast wel iemand of het past (scheelt me een hoop werk) 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik mag toch hopen dat je niet de motorkap van een 16v op je rsi legt he. Als er iests nep is dan is het zo iets. ik kan wel van :-* :-* van die mensen.
het mooie aan een RSi is dat je niet ziet dat ie zo snel is juist.
Verder probeer het en je weet het. het zal krap worden maar misschien gaat het net.
Gr. Frits
Verder probeer het en je weet het. het zal krap worden maar misschien gaat het net.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: Megane
ik vind het juist WAUS!!!!Frits schreef:Ik mag toch hopen dat je niet de motorkap van een 16v op je rsi legt he. Als er iests nep is dan is het zo iets. ik kan wel van :-* :-* van die mensen.
Gr. Frits

Het mooie van meningen is dat iedereen wel de zijne heeft.Frits schreef:Ik mag toch hopen dat je niet de motorkap van een 16v op je rsi legt he. Als er iests nep is dan is het zo iets. ik kan wel van :-* :-* van die mensen.

Zo ook de topic-starter die kennelijk een 16V motorkap wel mooi vindt staan op een RSI.
Volgens mij past het Mike16V heeft het toen ook gedaan met de banken neergeklapt duzzz suc6 
-
nee joh,Frits schreef:Ik mag toch hopen dat je niet de motorkap van een 16v op je rsi legt he. Als er iests nep is dan is het zo iets. ik kan wel van :-* :-* van die mensen.
Gr. Frits
is voor me willie

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ok ok misschien ben ik wel wat te snel geweest met typen want als ik het zo terug lees was ik wel wat bot.Frits schreef:Ik mag toch hopen dat je niet de motorkap van een 16v op je rsi legt he. Als er iests nep is dan is het zo iets. ik kan wel van :-* :-* van die mensen.
Gr. Frits
dus een excuses voor de gene die zich aangesproken voelt.
de enige bij wie ik die 16v kap wel vond staan behalve op een "echte" was tom(hitman) met zn 1.1 en te veel uitlaat lawaai

gr.frits
Project: GTT Blue Sport
Weet je het wel zeker dat je hem gaat verkopen?Smasher schreef:trouwens, mijn rsi is nog steeds te koop........

Ik vind een motorkap van een gtt ook wel vet op een tr.
-
- Contacteer:
en weer iemand die verstandig wordtSmasher schreef:yep zeker te weten,(k zal hem wel missen maja,) ik ga voor een megane coupe.
Duz als je nog iemand weet voor mn beestje...

-
ik heb sinds zaterdag ook een supermooie rsi uit 93!
ik ben ook nog op zoek naar een 16 v motorkap!
groeten van Ronald!
ik ben ook nog op zoek naar een 16 v motorkap!
groeten van Ronald!