[clio 16V] nieuw model
-
als er alleen 16V op een clio (laatste model) staat, is het dan altijd een 1.8 of hoeft dat niet perse?
-
als er alleen 16V staat is het volgens mij een 1.6 16V
Als het een 2.0 is dan zie je dat wel
En als het een 1.2 is dan staat er 1.2 16V
bij 1.4 staat er ook 1.4 16V
L@ter
Als het een 2.0 is dan zie je dat wel

En als het een 1.2 is dan staat er 1.2 16V
bij 1.4 staat er ook 1.4 16V
L@ter
Uh....je kunt toch alle plaatjes er naar eigen goeddunken aftrekken?
Dus 16v betekend toch alleen maar dat het 16v is.
In dat geval kun je ze er ook opplakkenMerijn.V schreef:Uh....je kunt toch alle plaatjes er naar eigen goeddunken aftrekken?

Maaruh, bij een clio zitten die dingen verwerkt in de stootstrippen (als ik het goed heb) dan valt er dus niks af te trekken.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
is alleen de laatste fase. de fase 1 die heeft stoot strips met ribbels. de fase 2 is plat en heeft de motorplaatjes bij het knipperlicht in zoals een 16v of wiliams S of Baccara. en de fase 3 heeft bolle strips met de plaatjes er in.jeroen.k schreef: Maaruh, bij een clio zitten die dingen verwerkt in de stootstrippen (als ik het goed heb) dan valt er dus niks af te trekken.
gr. frits
Project: GTT Blue Sport
Ik dacht je het over die zilvere letters en cijfers had die op de carosserie zelf zitten en niet in de stootstrips.
Voor zover ik weet zijn dit "gewoon" stickers.
Voor zover ik weet zijn dit "gewoon" stickers.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
sorry verkeerd gelezen. ikheb het hier over de eerste clioŽs dus clio een fase 1-3Frits schreef:is alleen de laatste fase. de fase 1 die heeft stoot strips met ribbels. de fase 2 is plat en heeft de motorplaatjes bij het knipperlicht in zoals een 16v of wiliams S of Baccara. en de fase 3 heeft bolle strips met de plaatjes er in.jeroen.k schreef: Maaruh, bij een clio zitten die dingen verwerkt in de stootstrippen (als ik het goed heb) dan valt er dus niks af te trekken.
gr. frits
Project: GTT Blue Sport