Ik heb op mijn 5 GTT een alarm, centrale deurvergrendeling en start onderbreken zitten die allemaal in en uitgeschakeld kunnen worden door 1 knopje op de afstandsbediening.
Ik heb maar 1 afstandsbediening en was eigenlijk nieuwsgierig of en waar ik er 1 bij kan bestellen en hoeveel dat ongeveer gaat kosten.
Wanneer ik mijn alarm aan doe, gaan mijn knipperlichten 3x knipperen. Niets vreemd, maar ze knipperen zooooooooo langzaam. Is er niet iets wat je kan afstellen zodat ze 3x snel knipperen?
Het is volgens mij een orginele Renault alarm, aangezien er Renault op de afstandsbediening gedrukt staat.
Alarm vragen.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Voor het bijmaken van een ab van mijn Gemini alarm moet ik 130 gulden betalen...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Gulden. Niet toch? Dat valt nog wel mee.Bas schreef:Voor het bijmaken van een ab van mijn Gemini alarm moet ik 130 gulden betalen...
-
Ik heb ze volgens mij ooit gezien voor 50 euro voor een TexAlarm dat op een Golf GTI zat. Niet duur?? Ik vind het nogal een hoop geld voor zo'n plastic kastje met een ledje en nog voor drie kwartjes electronica... Maar goed. Het plastic kastje zonder electrisch spul kost ook 20 euro, waarom zou ik niet weten want ik dacht echt dat plastic niet zo heeeeeeeel erg duur was
Hoe dan ook: je wordt er onder gerukt waar je bij staat!

Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
My only limit, is the limit of my car!
Maar er is dus geen manier om de knipperlichten sneller te laten knipperen?
Daar was ik al bang voorrobclio16V schreef:Nee, dat ligt helemaal aan het merk en type alarm wat je hebt. Het ene alarm knippert nu eenmaal sneller als het andere.

joh laat lekker knipperen die dingen, daar zijn ze toch voor 

Immer wieder die verdammte Holländer
maar.................
Ik wil gewoon dat ze snel knipperen. Ik irriteer me er gewoon aan, dat langzame geknipper. Ik rij een sportief autotje en dan zijn is het alarm "Langzaam"
Ik wil gewoon dat ze snel knipperen. Ik irriteer me er gewoon aan, dat langzame geknipper. Ik rij een sportief autotje en dan zijn is het alarm "Langzaam"

-
- Moderator
- Car: MB
dat alarm geeft nou eenmaal zijn pulsen niet zo snel af. Dit is nu eenmaal zo lijkt me of je moet wel erg ingewikkelde dingen gaan doen alleen voor het knipperen van een lampje
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
dusssssTom schreef:en als je echt nog een keer geld over hebt voor nutteloze functies dan kun je altijd nog clifford kopen![]()
![]()

Immer wieder die verdammte Holländer