Op een dag word je wijs en koop je een Mercedes

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

MEt 1:14 heb je nog flink doorgegast of nie? Atmosferisch diesel, hebben hier ook nog een Bora staan, 1900SDI, die rijdt zi 1:20/1:22,5
Anonymous

Zeeuw schreef:MEt 1:14 heb je nog flink doorgegast of nie? Atmosferisch diesel, hebben hier ook nog een Bora staan, 1900SDI, die rijdt zi 1:20/1:22,5
Bwoah

niet bijzonder gegast maar ook niet bijzonder rustig gereden. Wel 200 kilometer volbeladen gereden en veel stadskilometers. Denk dat dit wel redelijk representatief is.
Anonymous

Die stadskm's doen het em altijd...Met de audi rijd ik max 1:5 in de stad...

Maar goed, good luck. De duitse degelijkheid heeft bij mij toch ook de doorslag gegeven.
clio_rally
Contacteer:

Met de grale was het 1:5 in de stad en met blaffen, 1:7 bij netjes snelwegverkeer...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Anonymous

Was? Damn 1:7 is ook niet echt relaxed...Bij 100 haal ik nog wel 1:10.
clio_rally
Contacteer:

Zeeuw schreef:Was? Damn 1:7 is ook niet echt relaxed...Bij 100 haal ik nog wel 1:10.
Hehe, wellicht dat er een 1:8 uit te paren valt, maar ik heb daar altijd een te zware rechtervoet voor gehad :lol:

Maaruh, 1:10 vind ik netjes. De mijne staat ook niet bijzonder rijk afgesteld ofzo, dat komt nog :p , kunnen we echt een draaikolkje maken...

Gijs
Bezemer Rally Team

Anonymous

Als ik em vloer zie ik 62,5 op 100 staan...Maaruh, ik lees de hele tijd verleden tijd, istie overleden?
clio_rally
Contacteer:

Zeeuw schreef:Als ik em vloer zie ik 62,5 op 100 staan...Maaruh, ik lees de hele tijd verleden tijd, istie overleden?
Nee, maar wel al een jaartje geschorst :( . Ben momenteel aan het kijken of hij deze zomer weer in de huidige, nette, originele staat de weg op gaat of dat hij een tuning project wordt...

Gijs
Bezemer Rally Team

Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

"op een dag word je oud en koop je een mercedes"
:wink:
Ivo
Über-Spammer

Matijs schreef:Als je echt degelijk wil zijn kan de nummerplaat natuurlijk niet gewoon met twee schroefjes vastzitten :p
Nou t ligt toch ook wel aan de dealer denk ik, mijn pa heeft een Mercedes C 220 CDI, en wat denk je:
Ongeboord zonder schroeven gemonteerd... :wink:
(en zo hoort het...!!)
-Ray-
Contacteer:

zeker nog dikke letters ook?? :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Ivo
Über-Spammer

Nou over het verbruik maak ik me eigenlijk echt niet druk, t verschilt nogal.
Ik heb dezelfde rijstijl als mn pa, doorrijden dus :wink:

Hij met zn C 220 CDI: 900 km op een tank
Ik met mn TDI 110 : 700 km op een tank (als ik geluk heb) :p :p
Ivo
Über-Spammer

-Ray- schreef:zeker nog dikke letters ook?? :p
U heeft het in 1 keer goed...!

(tja, dat heb je als je veel met Chris omgaat....)
Steven
Car: M536

Tom schreef:gefeliciteerd joh!!!!

Uit eigen ervaring weet ik dat mercedes gewoon super rijd (met name de E maar de C rijd ook best). Het zijn gewoon geweldige (achterwiel aangedreven :D ) cruise bakken waar je beter niet al te haaks mee door de bocht kunt gaan.

Idd wat geluid erin en haal heeel gauw die wieldoppen eraf :wink:
Nou ik blijf het nix vinden, het rijd heerlijk en er zijn maar weinig auto's waar je na een dag taxicrossen zo fris kan uitstappen.

Maar een E kan ook heel raar uitbreken, ik heb wel eens een flink ongewilde drift met een van de laatste E's voor de esp. gehad.

Maar zo'n ding zal noooooit op mijn naam komen te staan, hoe goed ze ook mogen zijn.

Maargoed, vond Paul er al wel het type voor, dus dan moet het maar hé ;) Suc6 he Paul :)
Tom
Moderator
Car: MB

mee eens steven. Maar dat komt vooral door de naam. Evengoed als ik niet snel een skoda zou aanschaffen zou ik ook geen mercedes kopen. In dat opzicht koopt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever een BMW
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Tom schreef:mee eens steven. Maar dat komt vooral door de naam. Evengoed als ik niet snel een skoda zou aanschaffen zou ik ook geen mercedes kopen. In dat opzicht koopt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever een BMW
Een skoda is ook duits. :( net als seat en porche! :)
Alles VAG dus lekker duits. Niets mis mee maar er zit wel een leuk prijsverschil in een VW of skoda. en in principe dezelfde auto dus laat maar komen.

Een mercedes no way. niet voor mij.

Gr.Frits
catrinus

Veel plezier met je nieuwe aanwinst paul. En maak er wat leuks van (of niet). We zullen hem vast nog wel es irl zien.
There will be plenty of time to rest when your dead
Menno

Frits schreef:
Tom schreef:Alles VAG dus lekker duits. Niets mis mee
Halloooo, heb je wel eens in zo'n konijnenhok gereden? Sjezus wat hebben die dingen een belazerd onderstel.
rev it like a rental
Anonymous

Konijnhok? :lol: VAG rules!!
Ben

Paul nog gefeliciteerd met je Mercedes. Mooie auto en ik vind dat ze bij mercedes vele malen fijnere service leveren vergeleken met renault. Bij renault voel jeje al genaaid als je de deur in komt en bij mercedes geven ze je een ander gevoel :D
Veel fijne crouse kilometers toegewenst!
speedline

Frits schreef:
Tom schreef:Alles VAG dus lekker duits. Niets mis mee
Menno schreef:Halloooo, heb je wel eens in zo'n konijnenhok gereden? Sjezus wat hebben die dingen een belazerd onderstel.
Zeeuw schreef:Konijnhok? :lol: VAG rules!!
De achter"assen" van de voorwielaangedreven platforms van de VAG groep zijn constructies waar Carl Benz in 1912 nog zijn neus voor optrok...

Het woord as is eigenlijk al te veel. Meer een soort stalen bint met een paar wieldragers, veren en dempers.

Bij Renault hebben ze er tenminste nog wat van proberen te maken ! Het is tenslotte een semi-onafhankelijk achterwielophanging die gebruikt wordt onder onderandere de 5, Cli(k)o en 19... :D

En alles VAG ? Er is nogal verschil qua (onderstel)techniek tussen Audi, Porsche, Lamborghini, Bugatti enerzijds, en Seat, Skoda en Volkswagen anderzijds.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ben schreef:Paul nog gefeliciteerd met je Mercedes. Mooie auto en ik vind dat ze bij mercedes vele malen fijnere service leveren vergeleken met renault. Bij renault voel jeje al genaaid als je de deur in komt en bij mercedes geven ze je een ander gevoel :D
Veel fijne crouse kilometers toegewenst!
Dat ligt dan wel aan de dealer. Hier in de omgeving is het eerder andersom. :lol:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tom
Moderator
Car: MB

@speedline, ik doelde eigenlijk ook op VW, seat en Skoda. Deze hebben toch zeer veel gemeen!! Het zou er namelijk uitzien als je een bugatti kon kopen met (een hoop) golf onderdelen :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie