Illusie armer
Ik kom bij Rene op zijn werk. Hij heeft het blokje achter in een witte / grijs zilver kleurige gtt staan.
Tijdens het verplaatsen valt hem op dat er te wening schroeven in de carther pan zitten.
Ik kijk met een zaklamp in het blok door de bougie schacht.. Ik zie letterlijk niets. Er zat zelfs geen koppakking tussen...
Ok kleppen deksel er af.. Hmm 2 kop bouten... die los, kop er af,, HALLO KRUKAS geen zuigers en bussen...
Fuck voor niets naar de lier gereden. (shit Tino.. had ik je toch maar gevraagd)
Kop met spruit stukken mee gekregen en ik zou toen bij jl-tuning een onderblok kopen. presto voor 150 euro zou ik dan toch een goed blok hebben. maar moest ik nog wel een pakking setkopen..
Bij jL aan gekomen. Kop beter bekeken. zitten 2 pingel beschadigingen in de kop. Kan wel met een dremel gefixt worden volgens jl.
Oude blokjes bekeken van JL. zag er weinig belovend uit allemaal. Nog wel ff met hem gebabbeld, en wat info ingewonnen over nieuwe lagers en koppaking set. Kosten totoaal 170 euro. Pff dacht ik dat is meer wat mij een compleet blok zou hebben gekost. Maar ja.
Niets gekocht en door gereden naar huis.
Daar aangekomen neg ff de kop vergeleken met de kop van Mrtn
Valt mij opeens op dat de kop van Rene 2X tussen 2 kleppen is gescheurd.
Balen.
Met andere woorden het ritje heeft mij niets opgeleverd wat ik nog niet had. En mijn bussen en cylinders die ik had liggen kunnen ook zo weg gegooid worden. die zijn dus ook op.

:( nu heb ik niets meer...
IK ZOEK EEN ONDERBLOK MET ZEEEEER GOEDE CYLINDERS EN BUSSEN. LIEFST MET GOEDE KRUKAS EN LAGERS.
zou mooi zijn als het een compleet blok is met alle pakkingen en een kop(met daar tussen een goede koppakking.)
@ Mark 5t jij kunt je cylinders en bussen ook wel weggooien. Het schijn heeel veel uitemaken dat de cylinder en bus niet t.o.v. elkar niet gedraaid mogen zijn. en jij weet niet meer hoe het zat...

:(