Heej ik kwam vanmorgen toen ik ging olie checken tot de grote verbazing dat mijn hele blok onder de olie zit. Het is niet geknoeid maar het ziet ernaar uit dat mijn blok nogal zweet Hoe kan dat opeens? Ik heb er 2 jaar mee gereden en nooit meegemaakt. Nu opeens is het hele blok zwart. Is dit van teveel op zijn staart trappen of is het normaal? Heeft dit te maken met de koppakking ofzo of wat precies??
Help me...
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
Uh ik heb niet zo heel erg goed gekeken maar het is echt de zijkant van het blok. Zeg maar de kant waar de bougies erin zitten. En dan ongeveer de hele zijde is smurrie
Rally is NOT a crime!
Hoe spuit ik mijn blok schoon? Lijkt mij niet slim om met een tuinslang aan de gang te gaan aangezien de electra van Renault toch al zo buggy is of wel??
Rally is NOT a crime!
Ff bij de locale brandweer langs karren vragen of je een beetje troep mag hebben om je straatje schoon te maken trappen ze wel in als je zegt dat er een plasje olie ligt. Dat spul moet je wel goed verdunnen met water en niet puur op je handen doen want het vet van je handen haal je er ook mee af. Ben gebruikt het ook en haal je de olie er zo vanaf en daarna direct goed na spoelen met schoon water.
Electronica trekt het wel als je hem ff in het zonnetje laat drogen.