dat ze kentekens noteren deden ze ook al in bodegraven en is puur voor controle zoals apk,verzekering en wegenbelasting.....

was wel erg druk,en heb jochem en ivo ook nog ff gezien.
Ik ben deze keer niet geweest,nog een andere 21T van hier dan?P@TB@D schreef: naast mij clio stond ineens een r21 turbo met rtc stickers.
Ohw sorry ut leek eropjean-paul schreef:dit is geen turbo maar een 21 TXI
Vergeet je er niet 1 bv een zilvere clioRSIvo8hoven schreef:Zag maar weinig Renault's (jammer), Jean Paul GTT, een Blue Sport GTT, en een zwarte GTT met een zuigerdumpvalve..leuk he zo'n ding!!!
lijkt mij wel want ik stond naast hem en zijn 21 txi zat helemaal vol met rtc stickersBartjay schreef:En de rode S (alweer)naast de McDrive?? Vroeger komen denk ik in het vervolg.... Die 21TXI is trouwens van Hugo uit Hillegom, weet niet of die hier ook op het net zit...
Dan heb ik ffies naast jou gestaan (rode RS). Ik denk dat je in de Mac zat ofzo...Dimitri2.0 schreef:Vergeet je er niet 1 bv een zilvere clioRSIvo8hoven schreef:Zag maar weinig Renault's (jammer), Jean Paul GTT, een Blue Sport GTT, en een zwarte GTT met een zuigerdumpvalve..leuk he zo'n ding!!!
Oeps..., tja je hebt helemaal gelijk, want we hebben m nog even staan bewonderen...Dimitri2.0 schreef:Vergeet je er niet 1 bv een zilvere clioRSIvo8hoven schreef:Zag maar weinig Renault's (jammer), Jean Paul GTT, een Blue Sport GTT, en een zwarte GTT met een zuigerdumpvalve..leuk he zo'n ding!!!
Nee ik stond bij een vriend van mij bij zijn MR2 te kijken. Ik heb je wel zien aankomen rijdenSander101 schreef:Dan heb ik ffies naast jou gestaan (rode RS). Ik denk dat je in de Mac zat ofzo...Dimitri2.0 schreef:Vergeet je er niet 1 bv een zilvere clioRSIvo8hoven schreef:Zag maar weinig Renault's (jammer), Jean Paul GTT, een Blue Sport GTT, en een zwarte GTT met een zuigerdumpvalve..leuk he zo'n ding!!!
Dit is een andere Pat.P@TB@D schreef: Aanwezig:
- metalic oranje 5gtt ook bekend van de rtc meetings
navigatie was een beetje stonedChris schreef:Dit is een andere Pat.P@TB@D schreef: Aanwezig:
- metalic oranje 5gtt ook bekend van de rtc meetings
Verder was er ook nog een zwarte GTT en natuurlijk Maik met zijn nieuwe 5!![]()
Onderweg kwam ik Rasit nog tegen die verkeerd was gereden.