Siliconen slangen.
-
- Contacteer:
Ik wilde graag m`n motorruimte een leuk uiterlijk geven door middel van gekleurde slangen (koelslangen, turboslangen enz)
Nu zat ik net te kijken op K-tecracing.com en schrok nog al van de prijzen.
Zijn die dingen niet goedkoper te krijgen of moet ik m`n spaar rekening leeghalen??
Nu zat ik net te kijken op K-tecracing.com en schrok nog al van de prijzen.
Zijn die dingen niet goedkoper te krijgen of moet ik m`n spaar rekening leeghalen??
die slangen zijn meer dan leuke kleurtjes.
ze scheuren bijna nooit, je krijgt er bij sommige zelfs levenslange garantie op. Voor je turboslangen is het nog beter aangezien deze slangen niet uitzetten (in theorie kleiner turbogat)
ze scheuren bijna nooit, je krijgt er bij sommige zelfs levenslange garantie op. Voor je turboslangen is het nog beter aangezien deze slangen niet uitzetten (in theorie kleiner turbogat)
-
- Contacteer:
Ja ok zover was ik ook wel.
Maar ze zijn dus echt zo duur ?
Maar ze zijn dus echt zo duur ?
alleen origineel renault is duurder.....
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Duurder als die siliconen slangen ??
Hoe komt dat dan ??
Hoe komt dat dan ??
-
vraag dat maar aan de garage... 

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... _hoses.jpg[/img]Tom schreef:heeft iemand toevallig foto's van een clio 1.8 16v of willie met een setjes samco slangen?? En wat zijn de kosten van zo'n set voor de willi?
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=215
'live' plaatjes nog niet gezien...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
Hans heeft ze gekocht bij de kick-off meeting, 550 pleuro bij K-tec (zonder verzendkosten)

-
jep 10 slangen is het hele setje bij elkaar, zou niet weten welke slangen je nog meer zou willen vervangen?
-
dat zeker wel ja....maar de prijs is toch een beetje...tjsa, hoogTom schreef:ook niets voor jou Robert. Ik zit er toch wel serieus over te denken, vind het wel mooi en goed spul
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ga d'r nog wel voor sparen denk ik...
Tis wel mooi.
Tis wel mooi.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
Merijn schreef:Ik wil ze wel monteren anders, Roderick!Op mijn auto, welteverstaan...

@Christian, Het enige wat je moet doen is je koelvloeistof en je olie (meteen verversen)eruit laten lopen en je accu en luchtfilter er even uit halen (werkt makkelijker)alles vervangen en de vloeistoffen er weer in (gebruik wel meteen nieuwe koelvloeistof).
-
En hoe duur zijn ze als compleet set voor een Gt?RO 16v schreef:Je kan ze ook verkrijgen bij Auto Sport Parts Delft
015-2574766 de complete set Samco kost 474 euro (10-delig voor de Clio).
Ik heb deze set nog liggen heb alleen niet zo veel zin om het in te bouwen.

compleet zo rond de 1000 euro dacht ik, hang me er niet aan op. dat is wel zonder korting en blablaTurbo Marco schreef:En hoe duur zijn ze als compleet set voor een Gt?RO 16v schreef:Je kan ze ook verkrijgen bij Auto Sport Parts Delft
015-2574766 de complete set Samco kost 474 euro (10-delig voor de Clio).
Ik heb deze set nog liggen heb alleen niet zo veel zin om het in te bouwen.
Marco

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: MB
Prijzen:
14-delige set, water e.d., 599,--
turbo slangen zonder boostsensor, met dump-valve aansluiting, 210,--
top-coolants met air bleeds, 2 stuks, 202,--
heater hoses (2 stuks), 143,--
totaal dus rond de 1154 euro
14-delige set, water e.d., 599,--
turbo slangen zonder boostsensor, met dump-valve aansluiting, 210,--
top-coolants met air bleeds, 2 stuks, 202,--
heater hoses (2 stuks), 143,--
totaal dus rond de 1154 euro
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
ASP laat het renault gedeelte veel aan mij over,Tom schreef:ik heb dat bedrijg een week geleden gemaild en nog steeds geen reactie gehad. Lekkere service
ze zijn meer gericht op het echte competitie gebeuren.En niet zo zeer op partikuliere verkoop.
Het set van 475 euro bestaat uit 6 slangen,een set van 2 en een set van 4.
De volledige 10 tal slangen kosten 555 euro inc.
Er zijn hier een klein aantal van op voorraad dus als je intresse hebt moet je snel wezen.
Levertijd is nu binnen 3 weken,als ze uit engeland moeten komen ben je minimaal 9 weken verder.
-
Ja ik ook al...Tom schreef:ik heb dat bedrijg een week geleden gemaild en nog steeds geen reactie gehad. Lekkere service

ze willen kennelijk niets verkopen,en je praat over bedragen wat echt nergens op slaat.
rechtstreeks bestellen bij K tec gaat volgens mij een stuk vlotter en is goedkoper ook

greetz Marco
als ze uit engeland moeten komen ben je minimaal 9 weken verder

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Ik denk dat je hierbij weinig succes zal hebben,je zal door k-tec doorgestuurd worden naar mij.rechtstreeks bestellen bij K tec gaat volgens mij een stuk vlotter en is goedkoper ook![]()
greetz Marco
Maakt voor de prijs en levertijd niks uit,kost hetzelfde en duurt net zo lang.Alleen geen creditcard nodig en niet achter je spullen aan hoeven gaan.

Laatst gewijzigd door Jeroen Lubking op zo 6 apr 2003 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
waarom negen weken???-Ray- schreef:als ze uit engeland moeten komen ben je minimaal 9 weken verder
ik heb een nieuwe motor voor de gt besteld bij de dealer en de motor is in 2weken bij mij thuis,dus hoe zit dat met die slangen??
ps de motor moet uit frankrijk komen,en het kijkt mij sterk dat die fransen vlotter zijn{hun autos in ieder geval wel