ACT: Clio Williams Deel 1
-
Nee sorry de manier van styling is niet bepaald mijn stijl. Verder gaat mijn voorkeur uit naar op de eerste plaats een blauwe en op de tweede plaats een zilveren.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
heb nog wel een blauwe in de aanbieding. maar wel een 1800Erik de Bruijn schreef:Nee sorry de manier van styling is niet bepaald mijn stijl. Verder gaat mijn voorkeur uit naar op de eerste plaats een blauwe en op de tweede plaats een zilveren.

echt heel mooi blauw de mooiste kleur blauw van renault.

gr. frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: MB
zilveren zijn iig schaars als je het mij vraagt. Blau is volgens mij idd de meest verkochte kleur. Er zijn wel weer een aantal verschillende tinten (ook verschil in williams tussen phase 1 en phase 2)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Hier heb je er een paar die bij autotrader te koop staan welke ik wel fraai vind. Welke zal jullie keuze zijn:
1)http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... id=1002534 (hij is wel zwart maar ziet er wel strak uit , verder weining km en relatief goedkoop) alleen is een beetje ver voor mij vanaf rotterdam
2)http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... id=1000135
(heb ik gebeld is gewoon een 1.8 wel getuned dat wilde de vorige eigenaar, wat overigens een vrouw was beweerde de garage (yeah right).
3)http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... id=1000216(heel fraaie auto mooie kleur, standaard velgen (vind ik wel fraai) maar wel veel km. wel bovag garatantie en volgens mij staat hij ook nog te koop voor 4950 euro)
4)http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... id=1000039(erg fraaie auto, alleen de velgen staan mij niet aan, verder weining km. is alleen een beetje ver van mijn huis)
1)http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... id=1002534 (hij is wel zwart maar ziet er wel strak uit , verder weining km en relatief goedkoop) alleen is een beetje ver voor mij vanaf rotterdam
2)http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... id=1000135
(heb ik gebeld is gewoon een 1.8 wel getuned dat wilde de vorige eigenaar, wat overigens een vrouw was beweerde de garage (yeah right).
3)http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... id=1000216(heel fraaie auto mooie kleur, standaard velgen (vind ik wel fraai) maar wel veel km. wel bovag garatantie en volgens mij staat hij ook nog te koop voor 4950 euro)
4)http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... id=1000039(erg fraaie auto, alleen de velgen staan mij niet aan, verder weining km. is alleen een beetje ver van mijn huis)
Laatst gewijzigd door Erik de Bruijn op vr 4 apr 2003 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
op autotrader staan er twee zo te zien. Ik denk alleen dat ze allebij te duur zijn naar je zin. Maar voor een beetje willi word op het moment toch nog 7 a 9 duizend gevraagd. Wat vind je van die blauwe 16V met 17" voor 4950 ?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
tom dat zijn volens mij geen 16" maar gewoon fase 2 (grandprix) velgen dus 15" tenminste wat ik zo snel zag.Tom schreef:op autotrader staan er twee zo te zien. Ik denk alleen dat ze allebij te duur zijn naar je zin. Maar voor een beetje willi word op het moment toch nog 7 a 9 duizend gevraagd. Wat vind je van die blauwe 16V met 17" voor 4950 ?
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
je moet ook gewoon even opnieuw zoeken op "renault-clio-williams". Je krijgt dan 4 hits en twee daarvan zijn echte willi's. Die velgen van de link zijn idd die GP velgjes
yepFrits schreef:tom dat zijn volens mij geen 16" maar gewoon fase 2 (grandprix) velgen dus 15" tenminste wat ik zo snel zag.Tom schreef:op autotrader staan er twee zo te zien. Ik denk alleen dat ze allebij te duur zijn naar je zin. Maar voor een beetje willi word op het moment toch nog 7 a 9 duizend gevraagd. Wat vind je van die blauwe 16V met 17" voor 4950 ?
Gr.Frits

-
Nee als student zijnde heb ik geen 7 tot 9 duizend euro voor een auto (helaas). En met een 16v ben ik oko heel erg tevreden.
Daarom vind ik ook degene waar ik morgen naar toe ga zo interessant als er een 2.0 liter in zit. Heb je toch nog het vermogen van een williams voor de prijs van een 16v. Maar ja de grote vraag blijft is die goed en blijft die goed.
Daarom vind ik ook degene waar ik morgen naar toe ga zo interessant als er een 2.0 liter in zit. Heb je toch nog het vermogen van een williams voor de prijs van een 16v. Maar ja de grote vraag blijft is die goed en blijft die goed.
-
ik weet niet of jullie het gezien hadden maar staan nog een paar linkjes bij zou graag jullie commentaar horen van de ander linkjes.
-
- Moderator
dat is de vraag ja. Kijk ook naar de banden en de remmen en dat soort dingen. Je zult op de eerste plaats al iets aan de velgen moeten doen. Heb je dan ook nog 4 nieuwe bandjes nodig en zijn de remmen aan vervanging toe dan tel er maar gerust honderden euro's bij op. Ik ben zelf ook student en zit ook gewoon 5 dagen per week op school. Ik moet dus ook best wat uurtjes werken om het allemaal te betalen. Maar ja een auto kopen is 1 maar blijven is een hele grote 2 !!
check, vooral als je nogal wat wil veranderen aan je auto zoals bij mij...De mijne was compleet standaard en zag er niet uit (doetie nou nog niet, maar doe me bestTom schreef:dat is de vraag ja. Kijk ook naar de banden en de remmen en dat soort dingen. Je zult op de eerste plaats al iets aan de velgen moeten doen. Heb je dan ook nog 4 nieuwe bandjes nodig en zijn de remmen aan vervanging toe dan tel er maar gerust honderden euro's bij op. Ik ben zelf ook student en zit ook gewoon 5 dagen per week op school. Ik moet dus ook best wat uurtjes werken om het allemaal te betalen. Maar ja een auto kopen is 1 maar blijven is een hele grote 2 !!

-
ja dat is waar. Ik heb naar de banden gekeken zagen er nog goed uit. Volgens mij zaten er van die Bridgestone Eagles onder (ze hadden in iedergeval zo'n v-profiel) De remmen weet ik niet maar kijk ik morgen meteen effe naar.
De Megane motor is heel makkelijk te herkenen aan het hitteschild wat boven het uitlaatspruitstuk zit deze hebben een 16V en Willams niet.Erik de Bruijn schreef:Ik vroeg me trouwens nog af of dat de twee liter motor ook een motor van megane kan zijn, of is dit een compleet andere motor?
Dan ben je pas echt zielig.Tom schreef:want dat blauwe dat kan natuurlijk iedere hobbyist doen

Achterberg doet alles van tuning tot onderhoud.Erik de Bruijn schreef:het blok is niet blauw, misschien dat hij wel gechiptuned is. Ik weet niet of achterberg ook auto's verlaagd want dat is wel gebeurd.
Zo ziet een getund Achterberg blok eruit.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgAAAA8T ... 6004725479[/img]
Nu zie je ook meteen dat hitteschild wat op een Megane kop zit.
-
Daarom wil ik ook een 16v omdat ik vind dat deze auto al vrijwel af is als je hem koopt, zelfs de standaard velgen (wieldoppen) vindt ik fraai.
-
Is dus duidelijk niet motorisch getuned door achterberg. Wel een erg stoer gezicht zo dat blauwe blok, goed herkenbaar ook.
-
Wat vinden jullie trouwens van de vierde auto (vierde link) die ik in de reply geplaats hebt. vind zelf denk ik deze de mooiste en in verhouding de goedkoopste.
optie 2 is goed!!!!!!!!! 

Immer wieder die verdammte Holländer
maatje van me is vandaag geslaagd voor ze rijbewijs en zou wel een zilvergrijze willen 

maarre.... een zilvere williams???
-
ik heb gebeld voor die zilvere maar is gewoon een 1.8 16v(garage had zich vergist). Ik op de website gekeken staat letterlijk dat elke auto die hij verkoopt voorzien is van garantie, dus vraag aan die man hoelang er garantie op zit. Vertelt hij mij dat nou net op die auto geen garantie zit. Verder vertelde hij mij dathij getuned was, dat wilde de vorige eigenaar, een vrouw.

-
maar waarom vind je optie 2 beter dan optie 4. Ik zou toch eerder voor optie 4 gaan.
-
ik ook niet echt maar kan er wel mee leven. Ik zou het liefst een clio16v vinden in het blauw met 16inc of 17 inc OZ - racing (16 spaaks velgen dacht ik) eronder. van die velgen die dacht ik onder de V6 clio zitten
wat is er getuned dan ? zou ik toch wel graag willen weten als ik een auto kochtErik de Bruijn schreef:ik heb gebeld voor die zilvere maar is gewoon een 1.8 16v(garage had zich vergist). Ik op de website gekeken staat letterlijk dat elke auto die hij verkoopt voorzien is van garantie, dus vraag aan die man hoelang er garantie op zit. Vertelt hij mij dat nou net op die auto geen garantie zit. Verder vertelde hij mij dathij getuned was, dat wilde de vorige eigenaar, een vrouw.![]()
bij hun valt onder tunen zeker enkel andere velgen...
voor sommige mensen is tunen en stylen hetzelfde....
hier een paar van marktplaats:
optie 1: Blauwe, origineel 128.000 km
optie 2: Blauwe, revisie gehad
optie 3: Blauwe, mooie 17"
optie 4: Zilveren, 75000 km !?
optie 1: Blauwe, origineel 128.000 km
optie 2: Blauwe, revisie gehad
optie 3: Blauwe, mooie 17"
optie 4: Zilveren, 75000 km !?