uhm, een alpinetje op een ambulance (kleintje) moet lukken (aanhangermassa geremd 1575 kg is toegestaan)robert schreef:zit er een trekhaak op, hoeveel mag hij trekken, *vriend* ?
Voor een paar rondjes ring wil ik hem er best met je heen slepen

uhm, een alpinetje op een ambulance (kleintje) moet lukken (aanhangermassa geremd 1575 kg is toegestaan)robert schreef:zit er een trekhaak op, hoeveel mag hij trekken, *vriend* ?
Jij weet als geen ander wat voor grijns er op mijn gezicht komt als ik in een mercedes rijspir@l schreef:Echt een bak voor jouw Paul.
Ploegah schreef:Jij weet als geen ander wat voor grijns er op mijn gezicht komt als ik in een mercedes rijspir@l schreef:Echt een bak voor jouw Paul.
Tis een diesel by the way. geen turbo, geen cdi
Ploegah schreef:Nope. Er komt alleen een mooie radio in, verder vind ik hem prima zo.~Haas~ schreef:Tis idd een verrassende keuze
Maar goed, ik wens je toch succes met je nieuwe auto. Word er nog iets aan gedaan ??
voorlopig geen renault meer voor mij maikMaik (WOOFER) schreef:ik bedoel renault gerelateerd.![]()
12" spaak velgen (echt spaken net als je fiets)Merijn schreef:Je moet van die hydraulics en 19 inch monteren...
Ik zie het al voor me:
Paul 'The Pimp' Ploeger
My niggah !Merijn schreef:haha... verchroomd het liefst!Met van die blades in het midden.
Ik heb 2.5 jaar laguna gereden en ik vind het nu wel mooi geweest met de laguna.dyna clio ph2 schreef:Ik heb op site van je gekeken, waarom koopje geen donker groene laguna ouder type, die je dan echt laag maakt en dan mooie 18" oz super T's erop?
Dat vind ik ook echt ruig!
Hoe heet dat in het engels? "donuts"?dyna clio ph2 schreef:Ga je met die Benz ook nog eens rondjes draaien op de ring?
oke, maar welke relatie blijf je houden met de club ??Ploegah schreef:voorlopig geen renault meer voor mij maikMaik (WOOFER) schreef:ik bedoel renault gerelateerd.![]()
Maar wie weet....
lastig dat lezen...Maik (WOOFER) schreef:oke, maar welke relatie blijf je houden met de club ??
Ploegah schreef: Dit heeft natuurlijk consequenties. Ik heb mijn functie als penningmeester beschikbaar gesteld maar de rest van het bestuur, en ikzelf, wilde graag dat ik dit jaar nog afmaak, dus dat zal ik doen.