Op een dag word je wijs en koop je een Mercedes
Na drie renaults op rij vond ik het wel eens tijd voor iets anders.
Daarom gisteren na proefritten in een alfa romeo 2.4 JTD, mercedes E 250, E 220 en C 220 diesel gekozen voor de laatste. Hij komt uit 1997 (150K, voor een mercedes net ingereden) en is classic uitgevoerd, de kleur is donkerblauw en hij rijdt heerlijk.
Zaterdag ga ik hem ophalen bij de mercedes dealer.
Dit heeft natuurlijk consequenties. Ik heb mijn functie als penningmeester beschikbaar gesteld maar de rest van het bestuur, en ikzelf, wilde graag dat ik dit jaar nog afmaak, dus dat zal ik doen.
[img]http://www.autoweek.nl/cbimages/mercedes-benz/c21_a.jpg[/img]
Deze is het niet, tis een RL-**-** foto's komen volgende week.
[img]http://www.autoweek.nl/cbimages/mercede ... 3in1_a.jpg[/img]
[img]http://autotelegraaf.nl/images/aa/1996/23/1001x.jpg[/img]
Sorry gille en Mclain maar een 21 turbo zag ik gewoon niet zitten.
Daarom gisteren na proefritten in een alfa romeo 2.4 JTD, mercedes E 250, E 220 en C 220 diesel gekozen voor de laatste. Hij komt uit 1997 (150K, voor een mercedes net ingereden) en is classic uitgevoerd, de kleur is donkerblauw en hij rijdt heerlijk.
Zaterdag ga ik hem ophalen bij de mercedes dealer.
Dit heeft natuurlijk consequenties. Ik heb mijn functie als penningmeester beschikbaar gesteld maar de rest van het bestuur, en ikzelf, wilde graag dat ik dit jaar nog afmaak, dus dat zal ik doen.
[img]http://www.autoweek.nl/cbimages/mercedes-benz/c21_a.jpg[/img]
Deze is het niet, tis een RL-**-** foto's komen volgende week.
[img]http://www.autoweek.nl/cbimages/mercede ... 3in1_a.jpg[/img]
[img]http://autotelegraaf.nl/images/aa/1996/23/1001x.jpg[/img]
Sorry gille en Mclain maar een 21 turbo zag ik gewoon niet zitten.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 9 apr 2003 17:51, 6 keer totaal gewijzigd.
-
Je hebt veel veel mensen op het forum verrast met je keuze denk ik
Veel geluk met die duitser!
Veel geluk met die duitser!
Tis idd een verrassende keuze 
Maar goed, ik wens je toch succes met je nieuwe auto. Word er nog iets aan gedaan ??

Maar goed, ik wens je toch succes met je nieuwe auto. Word er nog iets aan gedaan ??
Nope. Er komt alleen een mooie radio in, verder vind ik hem prima zo.~Haas~ schreef:Tis idd een verrassende keuze
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is 4 april hoor!
Veel plezier ermee. Ze rijden inderdaad goed!

Veel plezier ermee. Ze rijden inderdaad goed!

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Vette bak Paul...
ICE-IT!!!
ICE-IT!!!
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Aiaiai... Gewaagde keuze voor een RT-bestuurslid! 
Desalniettemin wens ik je veel plezier met je nieuwe aanwinst. Vreemdgaan is af en toe best lekker, toch?
Het heeft toch niet zoveel consequenties dat we je moeten gaan missen op het forum?

Desalniettemin wens ik je veel plezier met je nieuwe aanwinst. Vreemdgaan is af en toe best lekker, toch?

Het heeft toch niet zoveel consequenties dat we je moeten gaan missen op het forum?

-
Jammer dat je geen Renault meer hebt, maar toch een HELE goede keuze in mijn ogen.
Ik ben sinds ik een paar jaar als bijbaantje taxichauffeur was best wel een liefhebber van Mercedes geworden.
Heb toen mn pa aangespoord er ook 1 te kopen. Dat heeft ie gedaan, ook een C, met 45.000 km gelopen. Nu heeft dat ding 225.000 gelopen en hij rijdt gewoon nog als nieuw.
Onkosten: banden, remblokken, uitlaatdemper, lampen
Veel plezier ervan!
Enne, is het een diesel of benzine? CDi? of rijd jij niet zo veel?
Ik ben sinds ik een paar jaar als bijbaantje taxichauffeur was best wel een liefhebber van Mercedes geworden.
Heb toen mn pa aangespoord er ook 1 te kopen. Dat heeft ie gedaan, ook een C, met 45.000 km gelopen. Nu heeft dat ding 225.000 gelopen en hij rijdt gewoon nog als nieuw.
Onkosten: banden, remblokken, uitlaatdemper, lampen

Veel plezier ervan!
Enne, is het een diesel of benzine? CDi? of rijd jij niet zo veel?
Is goed chris !Chris schreef:Gaaf Paul! Zet je er wel ff een RTC nummerplaathouder op ivm je functie?Enne dikke letters!!
dikke platen komen er ook op !
PS de alfa had een flinke schade gehad voor, chassisbalk was krom, en hij was daar aan het roesten.
-
En ja, laten we eerlijk zijn.......onder de 10 minuten op de Ring zit er nou niet meer in.
Alhoewel ze wel goede remmen hebben!

Alhoewel ze wel goede remmen hebben!
-
Suc6 met je tank 
Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, maar als jij dit wilt dan ben ik blij voor jou
Grtzzz

Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, maar als jij dit wilt dan ben ik blij voor jou
Grtzzz
Ja zeg, gaan jullie 'm ff allemaal aan lopen moedigen, vuile overloper... 
Nee geintje, gozer. Ik geef je groot gelijk, succes met dit apparaat. Dit rijdt, met alle respect, toch stukken confi-er dan die verlaagde nieren-killers

Nee geintje, gozer. Ik geef je groot gelijk, succes met dit apparaat. Dit rijdt, met alle respect, toch stukken confi-er dan die verlaagde nieren-killers

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ik onthoud met van alles commentaar.
succes met je aankoop.
Gr.Frits
succes met je aankoop.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Tof voor je man Paul gefeliciteerd 

-
Proficiat met je nieuwe auto,
Maar als ik eerlijk ben vind ik er niks aan (zachtjes uitgedrukt) Ik het tijdens een stage bij goodyear regelmatig mogen rijden in een aantal auto's, maar de E240 die ik ter beschikking had, vond ik 3 keer niks qua weg gedrag en electronische afregelings shit. Helaas hadden ze daar geen reno om in te kneuren, dus daarom was mij favoriete auto daar een 106 1.6 (klein en pittig
)
Maar als ik eerlijk ben vind ik er niks aan (zachtjes uitgedrukt) Ik het tijdens een stage bij goodyear regelmatig mogen rijden in een aantal auto's, maar de E240 die ik ter beschikking had, vond ik 3 keer niks qua weg gedrag en electronische afregelings shit. Helaas hadden ze daar geen reno om in te kneuren, dus daarom was mij favoriete auto daar een 106 1.6 (klein en pittig
-
- Moderator
- Car: Megane
suc6 en veel plezier met je nieuwe auto!!!
gefeliciteerd met je aankoop. Ik heb in dat type mercedes gelest. Rijdt heerlijk, alleen die handremconstructie vond ik een beetje jammer. Links aantrappen met je voet en met je linkerhand in dashboard lostrekken. Maarre toppie hoor!! 

toet doet mijn toeter
Net als meer mensen hier had ik dit niet direct verwacht. Ook ik zag je al rijden in een 21T. Maar goed, jij moet er in rijden... Veel betrouwbare kilometers gewenst dan maar 

-
- Moderator
- Car: MB
gefeliciteerd joh!!!!
Uit eigen ervaring weet ik dat mercedes gewoon super rijd (met name de E maar de C rijd ook best). Het zijn gewoon geweldige (achterwiel aangedreven
) cruise bakken waar je beter niet al te haaks mee door de bocht kunt gaan.
Idd wat geluid erin en haal heeel gauw die wieldoppen eraf
Uit eigen ervaring weet ik dat mercedes gewoon super rijd (met name de E maar de C rijd ook best). Het zijn gewoon geweldige (achterwiel aangedreven

Idd wat geluid erin en haal heeel gauw die wieldoppen eraf
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
De C heeft van begin af aan een enorm wegliggingsprobleem gehad. Het ontbreekt die auto's aan rechtuitstabiliteit. Er zijn echt veel van die dingen in de vangrail belandTom schreef:(met name de E maar de C rijd ook best)
rev it like a rental
-
- Moderator
- Car: MB
tegenwoordig valt dat toch redelijk mee vind ik. De tractie van zowel de C als E is in mijn ogen alleen zeer slecht. Bij lichtelijk nat wegdek sta je zo achterste voren als je veel gas geeft (zelfs met een 200 diesel). De achterkant is dus wat lichtvoetig vind ik. Maar van de andere kant is het wel heerlijk om 150 te rijden bij 2500 toeren
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Paul, no offence, maar liever een ster in m'n ruit dan op m'n gril.
En een auto die na 100 jaar nog maar 1 ster heeft, die kan nie goed zijn.
Geintje he.............
Je oude 5 staat er ook lekker bij op dit moment :
http://r5gtt.no-ip.org
Veel plezier met je merc.
En een auto die na 100 jaar nog maar 1 ster heeft, die kan nie goed zijn.
Geintje he.............
Je oude 5 staat er ook lekker bij op dit moment :
http://r5gtt.no-ip.org
Veel plezier met je merc.
homo

Immer wieder die verdammte Holländer
Gelukkig kwam je er nog op tijd achter!Ploegah schreef:PS de alfa had een flinke schade gehad voor, chassisbalk was krom, en hij was daar aan het roesten.Chris schreef:Gaaf Paul! Zet je er wel ff een RTC nummerplaathouder op ivm je functie?Enne dikke letters!!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport