Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Naja een mooie zomeravond helpt natuurlijk wel 

nou ik kom ook maar weer eens vanuit emmeloord naar bodegraven al is het alleen maar voor een cola en een hamburger
als je in je eentje wil staan wel 
anders ff doorrijden naar leiden, daar is het wel druk.

Immer wieder die verdammte Holländer
Ton, is het voor jou niet interessant om een LPG-G3 systeem in je Clio te laten bouwen?123turbo schreef:nou ik kom ook maar weer eens vanuit emmeloord naar bodegraven al is het alleen maar voor een cola en een hamburger

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Valt wel mee hoor, afgelopen vrijdag stonden er een volvo-Ray- schreef:als je in je eentje wil staan wel

wie komen er morgen naar bodegraven????
ene merijn je bedoeld zeker deze clio
maar dit is een 1.4 16v
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/13_Clio04.jpg[/img]
das de mijne
ene merijn je bedoeld zeker deze clio

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/13_Clio04.jpg[/img]
das de mijne

Laatst gewijzigd door Marco V op do 10 apr 2003 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij leek er wel verdacht veel op 

vroegah.... tsja 

-
- Moderator
- Car: MB
toen een nicht nog familie wasChris schreef:Vroeger had je nog echte meetings.....

maar ik ben voorstanden om met mooi weer weer eens een grote (reno only) FNB meeting te houden
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Het wordt tijd om weer eens een come back te maken.
Of ga je tegenwoordig toch liever voor de mega alle merken meetings Raymundo?
BTW, nog van harte! Ik had ff wat andere dingen aan mijn hoofd. En logischerwijs kon ik er niet bij zijn, sorrie, ik maak het nog wel eens goed.
Of ga je tegenwoordig toch liever voor de mega alle merken meetings Raymundo?
BTW, nog van harte! Ik had ff wat andere dingen aan mijn hoofd. En logischerwijs kon ik er niet bij zijn, sorrie, ik maak het nog wel eens goed.

Nou, om eerlijk te zijn, zijn we niet geweest. We waren nog laat bezig aan Tjabel zn Blue Sport bij JL tuning, en die loopt nu echt als een zonnetje.....!!Chris schreef:Was het vrijdag nog wat? Ivo? Tjabel??
Iets minder is het met mijn GT,
Gister even de olielekkage opgelost, vol goede moed weer opgebouwd, nou starten dan maar........
eerst bleef ie op 400 toeren stotteren(met choke helmaal open), en het werd erger, en erger, toen viel ie uit......
Nog een keer starten, en i.p.v. dat ie begint te lopen, slaat het blok helemaal vast met een onwijs KUT geluid....

XH-72-BL is dus zaterdag 19 april overleden.....
Dat meen je niet! 
Weten jullie zeker dat het niet iets anders is? Zo'n blokkie kan bij stationair draaien toch niet ineens vastlopen zeker? Gelijk maar een revissieblokje dan zeker? Balen zeg..
Wat was er met de GT van Tjabel? Niets ernstigs hoop ik?
Is Jochem's GT al bijna klaar?

Weten jullie zeker dat het niet iets anders is? Zo'n blokkie kan bij stationair draaien toch niet ineens vastlopen zeker? Gelijk maar een revissieblokje dan zeker? Balen zeg..

Jochem's GT gaat de goede kant op, ze zijn m al aan t strak makenChris schreef:Dat meen je niet!

Tjabel's GT heeft een grote beurt gehad+kleppen stellen, en die loopt nu echt goed en netjes....
Tja en ik heb t op het moment iets minder, maar ook dat komt weer goed....