Bij veban zou je voor Eur 300,- nette willie-velgen hebben, als je je eigen wielen inruilt.
Is die prijs gebaseerd op inruil van oude willie-velgen, of maakt het niet uit welke 15 inch velgen je dan inruilt??
[willie] velgen
Voor zover ik weet gaat het hier over inruil van originele Williams-velgen die hier en daar niet meer mooi zijn. Zij kunnen die dan weer als nieuw maken.
265 euro incl. BTW, excl. montage en banden. (als ik me niet vergis!)
265 euro incl. BTW, excl. montage en banden. (als ik me niet vergis!)
-
toen ik net me willie had gekocht, was het eerste wat ik deed ff andere velgen halen, want die zagen er niet meer uit. Ik heb dus de echte willie velgen in geleverd bij veban en nieuwe (opgeknapte) met uniroyal banden gekregen voor 225 euro. Ziet er super mooi uit.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoezo opgeknapt? Gecoverd of alleen optisch (tyreshine?)?PATRICK-CLIO schreef:nieuwe (opgeknapte) met uniroyal banden
EDIT: beter lezen. De velgen dus, niet de banden

Laatst gewijzigd door Martijn op do 3 apr 2003 8:07, 1 keer totaal gewijzigd.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Het kan ook 250 euro zijn, ik weet het niet helemaal meer.
Opgeknapt, um volgens mij brengt veban de velgen weg naar iemand, die ze opnieuw spuit en die ze ze weer als nieuw maakt, gepolijste randje bla bla Weet voor de rest ook niet egt wat ie er allemaal mee doet, maar ziet er goed uit.
Prijs is inclusief banden, montage balanceren etc etc
Opgeknapt, um volgens mij brengt veban de velgen weg naar iemand, die ze opnieuw spuit en die ze ze weer als nieuw maakt, gepolijste randje bla bla Weet voor de rest ook niet egt wat ie er allemaal mee doet, maar ziet er goed uit.
Prijs is inclusief banden, montage balanceren etc etc
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, Patrick.
Toen ik informeerde kon ik mijn oude velgen inleveren en kreeg ik er nieuwe voor terug. En daar moest ik dan 225 euro excl. BTW, excl. montage en excl. banden voor neerleggen. Ik kan het verkeerd begrepen hebben. Effe op Tom's reactie wachten!
Toen ik informeerde kon ik mijn oude velgen inleveren en kreeg ik er nieuwe voor terug. En daar moest ik dan 225 euro excl. BTW, excl. montage en excl. banden voor neerleggen. Ik kan het verkeerd begrepen hebben. Effe op Tom's reactie wachten!

-
gewoon een telefoontje naar Veban maken, lijkt me niet zo moeilijk....[rsi]peerke schreef:Bij veban zou je voor Eur 300,- nette willie-velgen hebben, als je je eigen wielen inruilt.
Is die prijs gebaseerd op inruil van oude willie-velgen, of maakt het niet uit welke 15 inch velgen je dan inruilt??
-
- Moderator
- Car: MB
Merijn schreef:Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, Patrick.
word ik geroepen

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
sorry jullie hebben gelijk.
Ik word een beetje gek van al die bedragen die ik langs zie fietsen
sorry voor het ongemak!
Ik word een beetje gek van al die bedragen die ik langs zie fietsen
sorry voor het ongemak!