Misschien moet je eens BMW duitsland bellen. De BMW M5 heeft ook van die sproeiers. Als je daar tech. info van kan krijgen ben je zo goed als klaar. Ik weet verder niet of de M5 ook met dry-s rond rijdt.
Derby
-
Ja het is even geleden maar hij is weer naar boven gehaald. Ik heb een vraag: wie weet in welk type motoren van Renault zuigerspray is toe gepast. Nieuwe of oude motor types maakt niet uit.
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar...........

Reinier hadden ze bij Bols&kooiman (dacht zo iets) die sproeiertjes zo liggen? De sproeikopjes bedoel ik.
S
nder
S

-
Yep, ZAT! Maar ja, ontslag genomen............
Kheb hier nog een kapot Zetec ford blok liggen, 1800 16v. Ik weet dat er in een 2 liter Zetec sproeiers inzitten, maar 1800 weet ik niet zeker.
Kheb hier nog een kapot Zetec ford blok liggen, 1800 16v. Ik weet dat er in een 2 liter Zetec sproeiers inzitten, maar 1800 weet ik niet zeker.
-
Als ik een keer tijd heb zal ik dat blok wel eens opentrekken 

Ga ik er daar wel 4 halen.canonballman schreef:Yep, ZAT! Maar ja, ontslag genomen............

S

hihi, die sproeiers "HAD" ik in de AR 145 zitten. een 2 l blokie, helaas opgeblazen, en door het gat wat er toen in de carter zat zag ik dat de zuigers ook gekoeld werder mbv stalen buisjes, hier zat geen spoeier op. ook heb ik niet de verdere toevoer van deze buisjes nagekeken, blokje is niet vastgelopen door niet werkende zuigerkoeling, denk eerder aan de inbussen die aandrijfstang vast hield het begeven heeft. zal es kijken of ik er nog pics van heb waar je de koeling nog kan zien zitten 

Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
R5GTT f1 1986Project info
-
Zorg alleen dat het daadwerkelijk een olie spray wordt en geen straal.
Klopt niet. Het moet dus WEL een straal worden, want als het verneveld word dan koel je alleen je drijfstang

Het is een behoorlijke afstand, ongeveer 10 centimeter, en de straal moet door een kleine opening naar boven spuiten. Met een nevel komt het grootste deel van de olie dus niet aan bij de zuigerbodem.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De 1.7 F2N/F3N hebben het er wel in zitten.canonballman schreef:Ja het is even geleden maar hij is weer naar boven gehaald. Ik heb een vraag: wie weet in welk type motoren van Renault zuigerspray is toe gepast. Nieuwe of oude motor types maakt niet uit.
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar...........
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Ook in die 1700 GTX blokken ja?? Das ook raar, want in mn 25V6turbo zitten ze niet.
Aan de andere kant ook weer niet raar, want het ontwerp van de Z-motoren (V6) is al ouder als het ontwerp van de F-motoren
Aan de andere kant ook weer niet raar, want het ontwerp van de Z-motoren (V6) is al ouder als het ontwerp van de F-motoren
Is toch de doorontwikkelling van de motor uit de A310 en R30 ?canonballman schreef: Aan de andere kant ook weer niet raar, want het ontwerp van de Z-motoren (V6) is al ouder als het ontwerp van de F-motoren
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Volgens Haynes wel, ik heb zelf het blok nog nooit losgehad.canonballman schreef:Ook in die 1700 GTX blokken ja?? Das ook raar, want in mn 25V6turbo zitten ze niet.
Die V6 is toch de PRV-motor (Renault, Peugeot en Volvo)? Geintroduceerd in de R30. Ik heb net gisteravond een Renault-geschiedenisboek doorgelezen

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
Is toch de doorontwikkelling van de motor uit de A310 en R30 ?
Die V6 is toch de PRV-motor (Renault, Peugeot en Volvo)? Geintroduceerd in de R30. Ik heb net gisteravond een Renault-geschiedenisboek doorgelezen
Yep!