als hij goed is wil ik hem ook wel hebben als ik er niet uitkom met mijn eigen luchtfilter

laat het me even weten a.u.b.
K&N open filter heb ik nooit gehad, dus dat weet ik niet.mastino schreef:klinkt dat zwaarder als een KN openlucht filter of is dat niet te vergelijken met elkaar.
en had je er ook merkbaar meer trekkracht door gekregen of niet.
O, uhhm, ik rijd zelf geen 16V (zie je zeker wel...), maar ik ken een gast die dit heel simpel gedaan had, en toch geluid.RO 16v schreef:En binnen no time je motor in de soep gedraait.
Waarom, omdat hij te veel warme lucht aanzuigt en de hele werking van het huis teniet is gedaan, daarbij zuigt hij op hoge toeren wel genoeg lucht aan maar heeft geen genoeg bezine tot zijn beschikking kan kans geven tot pingelen, de hele mengselverhouding klopt niet meer. En hij zal veel minder vermogen leveren. Ik heb al genoeg F motoren gezien die kapot zijn gegaan door een niet goed werkend luchtfiltersysteem.Ivo8hoven schreef:O, uhhm, ik rijd zelf geen 16V (zie je zeker wel...), maar ik ken een gast die dit heel simpel gedaan had, en toch geluid.RO 16v schreef:En binnen no time je motor in de soep gedraait.
Waarom je blok in de soep?, je hebt toch nog steeds gefilterde lucht in je blok???
Je moet ook niet te veel rijden dat is slecht voor je blok.Ben schreef:Waren openair filters niet slecht voor je blok?
Die Twister kun je zo op het aansluitstuk schuiven waar eerst je luchtfilterhuis aan vast zat.Stylo schreef:maar jongens hoe kom je aan de adapter voor dit ding, ik hoorde dat ze voor de renault nog niet op de markt zijn. zo wel waar dan?