Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Tom
Moderator
Car: MB

er was iemand op zoek naar M-style spiegels voor de GTT. Waarom verkoop je eigenlijk alles? je zult hem toch ook weer op moeten bouwen denk ik
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jeroen.k

Welke Gt wordt nu gestript? De GJ-ZH-41 of de LZ-NT-63? En wat moet ie compleet kosten? O ennuh...wat is er mis met de Carr. puur roest? en waar?
Jelmer

Sorry voor de onduidelijkheid
Deze wordt gestripped GJ-ZH-41
Parelmoet wit.
Chassis heeft veel roest, dorpels, rond achterasophaning,langs de voorruit, langs het dakraam, hoekjes bij de deuren, en zoals op de foto te zien is bij het achterlicht zit ook roest dit is al eens gemaakt maar de orest is er weer doorgekomen.
Laatst gewijzigd door Jelmer op ma 31 mar 2003 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
NiX©
Tom
Moderator

huh, heeft er gas in die ene gezeten :(
Anonymous

hahaha

goed filmpje, halverwege zi je ben op stal staan ;-)
Ben

Haha

Er zat een NL sticker over het gat in de bumper en aangezien hij hem eraf trok kwam dit er onderuit.
Abel
Über-Spammer

Wat moet de hele gtt kosten?
Laatst gewijzigd door Abel op ma 31 mar 2003 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben

Haha dat is bij z'n oom tering zooi, werd misselijk van de stront lucht, mogen ze niet verspreiden door het vogelziekte gedoe.
Tom
Moderator

snel terug plakken dan :lol:
red_Turbo

pm
BartK (Adrenalin)

pm
Remco_Rs
Contacteer:

pm :)
Vos

PM :p
Clio 16v.....
Ben

jeroen.k schreef:Welke Gt wordt nu gestript? De GJ-ZH-41 of de LZ-NT-63? En wat moet ie compleet kosten? O ennuh...wat is er mis met de Carr. puur roest? en waar?
Ik denk niet dat hij hem compleet weg doet aangezien hij zelf ook het nodige nodig heeft.

De uitlaat gaat naar de nieuwe en over zijn velgen weet ik niet hij twijfelt nog welke hij verkopen wilt die onder de nieuwe zitten of de schoepen.
Jelmer

Ik zal woensdag ff een close-up shotje maken van de velgen en andere onderdelen zodat jullie kunnen zien wat de exacte status ervan is.
NiX©
mario

Tom schreef:huh, heeft er gas in die ene gezeten :(
ja dat klopt ,maar die was er al uit ,zat eerst klein stickertje over :)
Tom
Moderator

ik vraag me dan toch af welke malloot er gas in een GTT gaat hangen.
canonballman

Ikke!!! Lachgas!!!! >-) >-) :p

:wink:
red_Turbo

waarom geen gas in een 5je dan? kan dat niet
Tom
Moderator

wat is daar nou het nut van?? Als je zonodig zuinig wilt rijden dan moet je een alto kopen en geen GTT. Bovendien is de slijtage groter en weegt die tank ook nog eens behoorlijk wat. Gewoon zonde dus. In een ferrari hang je toch ook geen gas
catrinus

Ik zou er ook een gastank in gooien als ik er lange afstanden mee zou gaan rijden. Je hebt dan het gtt gevoel en ook nog lekker goedkoop rijden ook.
There will be plenty of time to rest when your dead
Tazzman

Kunnen turbo motoren dan ook op gas rijden? Mij was verteld dat zoiets niet mogelijk was.. ? Daarom kon ik b.v. ook geen Impreza Turbo op gas leasen?
Tom
Moderator

catrinus schreef:Ik zou er ook een gastank in gooien als ik er lange afstanden mee zou gaan rijden. Je hebt dan het gtt gevoel en ook nog lekker goedkoop rijden ook.
maar wie koopt er nou een GTT als je toch vooral lange afstanden gaat rijden??? Ik blijf het stom vinden
catrinus

Tja waarom koop je een auto? Omdat je hem mooi vind en goed vind rijden, nou en als je er lange afstanden mee wilt rijden pleur je er een gastank in. Sommigen kopen een auto en rijden er amper mee(ken ze genoeg). Hebben ze een 96 laguna met nog niet eens een ton op de teller, En hebben ze een gtt die misschien net 120.000 heeft gelopen. Tja waarom koop je dan een auto als je er amper mee rijd. Das net zo`n vraag.
Laatst gewijzigd door catrinus op di 1 apr 2003 9:46, 1 keer totaal gewijzigd.
jeroen.k

Eeeuhm....volgens mij probeert hier iemand een GT in onderdelen te verkopem? ;) :)
catrinus

Jelmer schreef:Na aanschaf van mijn nieuwe gtt wordt deze gestripped. Dit omdat het chassis veel werk nodig heeft.

Alles wat er in en op een gtt zit staat te koop op turbo en blok na aangezien ik de status van de turbo nog niet weet in mn nieuwe gtt, stuur een pm met het onderdeel, bod en je krijgt zo snel mogelijk een reactie :)

De uitlaat hou ik overigens wel zelf, als ik deze overgezet hebt zet ik wel een andere uitlaat te koop afhankelijk van wat de staat ervan is.

De velgen zijn ook te koop (16v schoep. velgen) met 2x toyo T1's en 2x gislaved speed 506 195/45/15 (alle nog met goed profiel) deze zijn voor de hoogste bieder :)

[img]http://members.lycos.nl/vibroviriiii/sloper/1.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/vibroviriiii/sloper/2.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/vibroviriiii/sloper/3.jpg[/img]

Nog een paar pics van de omgeving :) (DE volgende plaatjes zijn dus van mn nieuwe gtt en hier is dus ook niks van te koop)

[img]http://members.lycos.nl/vibroviriiii/sloper/5.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/vibroviriiii/sloper/6.jpg[/img]

Filmpje:
klik
Ben

Jeroen wij vinden chat niet erg in dit topic. Niet omdat hij dan boven aan blijft maar juist omdat het wel gezelli is.
Tijn
Contacteer:

Ben schreef:Jeroen wij vinden chat niet erg in dit topic. Niet omdat hij dan boven aan blijft maar juist omdat het wel gezelli is.
Ben is bij deze benoemd tot degene die de regels opstelt voor te koop topics.

Heb je vragen hierover ? PM Ben, hem is namenlijk al zo vaak uitgelegd hoe het moet, hij weet het uit zijn hoofd.
there is no spoon.
Ben

Was het maar zo, dat stricte gedrag van jou als mod zijnde kan wel wat soepeler hoor. Er zijn toch geen problemen in dit topic dus wat maakt het uit als wij het niet erg vinden.
Het zou krom zijn als je speciaal voor je te koop topic ook een chat topic opent :lol: Maar dat is weer wel binnen de regels. Tevens ken jij ook de regels en daar houd je je ook niet aan want je post zelf ook in non related renault topics ipv dat je ze locked, dus wat is nou het probleem. En kan nog zat andere topics vinden die niet renault related zijn maar niet gelocked zijn dus als je graag zo nodig modden wil pm me maar. Het zijn allemaal een beetje voorkeurs beslissingen van mods merk ik.

Genoeg hierover geluld want het bedreft de sfeer!
Vos

Eerlijk gezegd vind ik dit ook wel een beetje apart! Maarja wat doe je eraan :D !
Clio 16v.....
Jelmer

NiX©
Plaats reactie